Slunce Bez Lesku 2

Slunce Bez Lesku 2

Anotace: Navazuje na povídku Slunce Bez Lesku

Sbírka: Slunce Bez Lesku

Druhý den, po příchodu do práce jsem uviděl hlouček lidí stojících kolem počítače. Tak jsem se k nim vydal a optal se, jestli to souvisí s těmi solárními panely (včera mi totiž můj kolega Stefan ukazoval, jistý problém, který se objevil, souviselo se solárními panely a jejich schopnosti pohlcovat energii ze slunečního záření) Bylo mi řečeno, že ano, navíc se tento nevysvětlený symptom objevil i v jiných zemích, než u nás (v ČR). Odborníci z Ameriky, Ruska, Číny, Francie, Německa atd. pozorovali stejné změny jako mi. (Výkon Solárních panelů se zvětšil z nevysvětlitelných a záhadných důvodů). Pozorovali je a také je zkoušeli rozluštit. (Samozřejmě to byla zajímavost, která nikoho nijak neohrožovala, takže tomu nebyla věnována nijak obří pozornost, ale zájem se objevil.) To byly všechny novinky co jsme o tom dnes získaly, a tak jsme se rozešli, abychom jsme se mohli věnovat věcem za které jsme placeni. Na obědě jsem se opět bavil se Stefanem o klasických problémech (a zajímavostech) poslední doby ( Chyby vlád, názory politiků, ale i nové programy, hry do počítačů). A nějak jsme se dostali až k práci (Při obědě!). A po tom co jsme probrali i všechny problémy v práci (Včetně toho posledního) jsme šly zase pracovat. Po skončení odpoledne jsem vyšel domů a začal jsem odpočívat.

Další týden proběhl podobně bez dalších změn.

Avšak za čtrnáct dní. Přišla závažná zpráva. A to ta, že i ostatní více vodivé materiály zvýšily svou schopnost absorbece slunečních paprsků. A to už začalo být zlé. Vyrojilo se pár požárů (Rozpálený kov zažehl např. slámu.) A to už se sešla rada, aby se prorokovalo, co s tím. A zase se na nic nepřišlo. Ale mě začal vrtat brouk v hlavě…..

A po pár dnech, přemýšlení o tom problému mě napadla jedna zajímavá věc a to ta, že problém není ve změně hmoty, ale že je ve změně Slunečních paprsků. Ano to je ono!
Lidé si mysleli, že se něco stalo s materiály na zemi, ale opak je pravdou. Sluneční paprsky mění strukturu a tím dochází k tomu, že se čím dál méně odráží a čím dál více vstřebávají. Ihned jsem se rozeběhl informovat o tom ostatní. Všem to vyrazilo dech, a po zvážení, jestli to není hloupost (přece jen tonoucí se stébla chytá) informovali ostatní vědce.Jediné co je šokovalo bylo to, že to nikoho nenapadlo (Dokonce na to pozvali psychologa, aby zjistil čím to je, šlo o princip, že když jsou tři lidé ve výtahu a dívají se jedním směrem , přistoupí čtvrtý, tak ten se bude dívat stejným směrem). Po tom co to zachytili vědci z ostatních zemí. Došlo k jednomu velikému a důležitému rozhodnutí pro mě. Bylo mi nabídnuto (Jako vědci který na to přišel) jet do Ameriky (i když Američané už nejsou co bývali tak snad z tradice se ten sjezd uskuteční v Americe). A podělit se se svými poznatky s ostatními vědci. Bez delšího váhání, jsem to přijal, pojedu do Ameriky pomoci ostatním rozluštit tento nevýslovně důležitý fenomén.
Autor eragon a, 17.04.2011
Přečteno 346x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí