Deník

Deník

Anotace: Moje další povídka, snad se bude líbit :).

Stalo se to asi pár měsíců zpátky. Ten den jsem si zrovna psala do deníku a řekla jsem si, že bych si to mohla přečíst. A co jsem nezjistila! Moje zápisky byly pryč. Do čista pryč! Dokonce i poslední zápis! Zkusila jsem tedy něco napsat, ale jakmile jsem to dopsala tak věta zmizela. Místo ní tam bylo napsáno:" ZABIJU TĚ!!!". Dostala jsem hrozný strach a nemůžete se mi divit - navíc byla noc. Druhý den ve škole jsem to řekla kamarádce Monice a ta mi řekla, ať to někomu řeknu. První kdo mě napadl byla moje maminka. Když jsem ale přišla domů, zjistila jsem šokující zprávu - maminka zemřela, byla totiž členem autonehody. Den po pohřbu jsem přišla ze školy a chtěla jsem to zkusit znovu, ale dopadlo to jako minule. Z té strašlivé věty jsem nemohla spát, tak jsem si šla dolů pro pití. Ale když jsem dorazila do kuchyně, ze stěny na mě zíraly dvě rudé oči. Začala jsem křičet, běžela jsem za tátou a zatřepotala s ním... otevřel oči a měl je rudé jako na stěně. Hned jsem se zvedla a se strachem po celém těle běžela do svého pokoje a ještě s větším strachem usínala. Ráno táta nejspíš zaspal, protože nebyl u snídaně, tak jsem ho šla vzbudit a... v ložnici byla celá postel od krve, v ní táta, který měl podříznuté hrdlo a z břicha mu koukalo ostří od nože. Ten pohled mě donutil se s ním znovu setkat... Ale jakmile jsem vzala nůž a chtěla se jím probodnout, táta najednou vstal a udusil mě...
Autor Doby003, 08.11.2015
Přečteno 447x
Tipy 4
Poslední tipující: tato22, 4Ricco, básněnka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

evidentně to ale odfláknul, když píšeš:-)

08.11.2015 10:55:43 | básněnka

Jak to myslíš??

08.11.2015 12:02:12 | Doby003

Dělám si trochu legraci, má reakce směřovala k tomu konci, promiň černej humor:-)

08.11.2015 12:05:08 | básněnka

To je v pohodě, nemusíš se omlouvat :). Já jsem jenom nevěděla na co to má být reakce :D

08.11.2015 12:08:39 | Doby003

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí