Šepot

Šepot

Anotace: !!!VAROVÁNÍ!!! Obsahuje násilné scény, brutální výjevy a vraždy dětí.

Sbírka: “Horory“

Byl podzimní večer. Všude leželo spadané listí ze stromů, v barvách od červené až po žlutou. Zrovna pršelo a venku byl cítit krásný čistý vzduch. Přijel jsem z práce domů. Do našeho krásného patrového domu se zahradou. Měl jsem neurčité nutkání, že musím něco udělat.  

 

Moje nádherná žena se dívala na televizi. Pozdravil jsem se s ní a šel si ohřát večeři. Čína s rýží, moje oblíbené jídlo. Nutkání se změnilo v potřebu. V potřebu jít na zahradu. Dojedl jsem večeři a abych utišil tu vtírající se potřebu jít na zahradu, šel jsem za ženou a začal jí svádět. Děti stejně už spaly ve svých pokojích.  

 

Krásně jsme se pomilovali. Při sexu jsem potřebu jít na zahradu necítil. Ani po něm se nevrátila. Místo ní přišel šepot. Říkal mi, ať jdu do kůlny. Téměř nevědomky jsem se zvedl a šel tam. V kůlně jsem automaticky vzal kalač a šel zpátky do domu.  

 

Manželka se opět dívala na televizi. Šeptavý hlas v hlavě mi říkal strašné věci. Nechtěl jsem ho poslouchat. Ale měl jsem potřebu to udělat. Stoupl jsem si za ní, a než se stačila otočit, napřáhl jsem se a čepelí kalače jí prorazil lebku. Všude se rozstříkla krev a mozek jí vytékal z hlavy. Ale asi jsem se trefil špatně. Pořád se cukavě hýbala. Napřáhl jsem se a znovu udeřil. A znovu. A znovu, dokud z její hlavy nezbyla jen rudá kaše.  

 

Celá sedačka byla od krve a zbytků kostí a mozku. Podlaha a stěny byly postříkané krví. Já jsem byl postříkaný krví. Ale hlas v hlavě mi pořád šeptal co dál. A já jsem ho slepě poslouchal. Možná z podvědomého strachu, možná protože jsem to ve skutečnosti chtěl udělat.  

 

Potichu jsem šel nahoru do patra. Obě děti tvrdě spaly. Nechtěl jsem, aby se pak ještě hýbaly, takže jsem použil tupou stranu kalače. Sice neležely na tvrdém povrchu, ale i tak to šlo hladce. Jejich hlavičky pukly jako skořápka ořechu. Na všechny strany se rozletěly kusy lebky a mozku. Nakonec jim místo hlav zbyly jen rudé fleky na postelích.  

 

Ten šepot mě chválil. Přímo mě vyzdvihoval nad ostatní. Ale ani tak jsem neměl klid. Sice jsem usnul, v křesle vedle gauče, kde ležela moje mrtvá manželka, ale ráno se zase ozval. A mnohem naléhavější. Posílal mě za mými rodiči.  

 

Přijel jsem k nim brzo ráno, ani jsem se nepřevlékl. Otec ještě spal. Otevřela mi matka, a když uviděla v jakém stavu mam oblečení, propadla panice. Šel jsem dál, sedl si s ní do obýváku a v klidu jí řekl co se stalo. Rozplakala se. Šepot v hlavě mi připomněl, co je důvodem mé návštěvy. Vedle ruky jsem měl starou těžkou lampu. Posloužila mému účelu dobře. 

 

Otce musel vzbudit křik. Rozespalý přišel do obýváku. Muselo pro něj být těžké vidět mě, jak stojím v kaluži krve, s krvavou lampou v ruce a nad mrtvou matkou. Začal mě prosit, ať položím lampu, ať se k němu nepřibližuju, sliboval, že se všechno vyřeší. Ale byl proti mně bezmocný.  

 

Po tom všem jsem myslel, že už budu mít klid. Ale ten protivný šepot po mě chtěl ještě jednu věc. Dojel jsem na policejní stanici, kde jsem byl okamžitě zadržen. Přeci jen jsem byl celý od krve. Vyslýchali mě. Ke všemu jsem se přiznal a vše jim podrobně popsal. Nevěřili, že mě k tomu navedl nějaký šepot v hlavě. Soudní psychiatr mi naštěstí věřil.  

 

Nezavřeli mě do vězení, ale od ústavu pro duševně choré. Cpou tu do mě spousty různých prášků ve snaze mi pomoct. Ale já pomoct nepotřebuji. Cítím se naprosto normálně. Za vyvraždění rodiny samozřejmě necítím vinu. Může za to ten temný šepot. Ten, který se od doznání na policii ztratil, takže nemůžu při sezeních správně odpovídat na otázky ohledně mého stavu. Nevadí, je to tu i celkem fajn. Mají tu moc hezkou ošetřovatelku. Byla by škoda si s ní trochu neužít.  

Autor DigBallz, 29.10.2017
Přečteno 872x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmmm...možmá se k tomu ještě vrátím. Nemám to úplně srovnané v hlavě, co mi na tom nesedělo, kromě toho, že technicky by to šlo i líp... nejde o vraždy dětí, matek, ty jsou ok.:D
Spíš mi to připadá takové samoúčelné a hrdina zas takový dost plochý... je to prostě trochu jak plácnutí do vody.
Nebo to mělo být takové to "varovné", když tě označí za cvoka, tak ti projdou i vraždy a "my, slušní občané" ti to ještě zaplatíme? Pak by bylo fajn, kdyby s tím týpek od začátku kalkuloval a ti lidé ho štvali.
Uvažoval jsi o smyslu textu, nebo jsi prostě chtěl jen napsat o někom, kdo zabije ženu a děti, protože brutalita musí být/chtěl jsi prostě něco napsat?:D

29.10.2017 15:00:27 | Jezero

spíš sem dostal nápad, kerej sem rozvinul :D hrál sem si s myšlenkou našeptávání k něčemu co vlastně udělat nechceš :D a tohle vzniklo

29.10.2017 15:09:46 | DigBallz

Ok. Pak by se měl daleko víc bránit a mít brutální výčitky a ne přemýšlet: pohoda, tak obtáhnu sestřičku.:D

29.10.2017 15:15:27 | Jezero

ale on to přece nechtěl dělat :D ale udělal to protože se bál nebo protože to někde ve skrytu mysli udělat chtěl :D

29.10.2017 15:18:18 | DigBallz

Jenže do toho textu jsi to nedostal. Ty bys měl vědět, jestli chtěl a nebo nechtěl a měl bys to napsat tak, aby to čtenáři dávalo smysl. Protože jinak to prostě není charakter, ale jen jakási loutka, která dělá nesmyslné věci a celý je to pak prázdný..
Taky by šlo, že nejdřív nechtěl a pak ho to začalo bavit... nebo milion jiných důvodů, ale ty to musíš vymyslet a napsat tak, aby to zapadalo, jinak to prostě nebude dobrý... teda bude to dobrý pro ty, co si chtějí přečíst, že někdo zabil děti, ale toho je plnej Blesk.

29.10.2017 15:22:46 | Jezero

neradil si mi kdysi že nemam tolik vysvětlvoat? a když nevysvétluju tak nadáváš :D

29.10.2017 15:24:15 | DigBallz

...asi si rozbiku klávesnici hlavou. :D
Nemusíš nic sáhodlouze vysvětlovat, ale dostat do toho smysl.

29.10.2017 15:26:58 | Jezero

a co když je na čtenáři aby si určil důvod proč to dělá? :D počítáš i s touhle možností? nebo ti musí každej v textu říct co kdo proč dělá? :D

29.10.2017 15:28:30 | DigBallz

Tak určitě existují i texty, který mají ten smysl, že si v nich má každý najít něco jiného... ale tohle se fakt nepočítá. Přitom by stačilo málo... domýšlet to.:)

29.10.2017 15:30:13 | Jezero

Tahle se mi nelíbí. Mámy jsou tabu.

29.10.2017 14:15:41 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí