STAL SE ZE MĚ PSYCHOPAT

STAL SE ZE MĚ PSYCHOPAT

Přišel jsem o všechny. Mám dluhy, ale ještě pořád mám kde bydlet. Ztráta mých blízkých mě zasáhla na tolik, že jsem si začal ubližovat. Vždycky když jsem na ně vzpomínal řízl jsem se pokaždé do ruky mým loveckým nožem. Hezky do hloubky, aby to bolelo. Začalo mě to bavit. Sice jsem musel nosit dlouhý rukáv, ale stálo to za to. Občas jsem si vyřezával ornamenty, aby to mělo nějaký tvar. Ale mě to nestačilo. Potřeboval jsem vidět trpět někoho jiného, a tak jsem zašel na Dark web. Sledoval jsem, jak lidé trpí. A dostal jsem se na stránku, která vraždí a rozposílá lidské orgány kupcům. Zaujalo mě to. Týpek asi mladý měl život před sebou, ale dostal se do rukou jednoho z vrahů na Dark webu. Měl zahalenou hlavu v kukle a byl připoutaný na křesle. Show začala. Nejdřív mu vrah poškrábal tělo řezačkou na maso. Pak vzal pilku a začal mu uřezávat prsty na nohou a pak na rukou. Týpek řval a svíjel se bolesti. Vraha to rozčílilo, a tak vzal nůž, otevřel mu pusu a kus jazyku mu odstranil. To bylo pláče a naříkání, ale marně. Sledoval jsem další mučení toho týpka. Na konec vykrvácel a vrah jeho tělo rozporcoval a dal ho do krabic. Asi dva měsíce jsem se koukal na tento typ živého vysílání, ale přišla chvíle na to, abych to vyzkoušel v praxi. Proto jsem si začal hledat svoji oběť. Začal jsem v parku. Viděl jsem zamilovaný pár, jak se loučí. To ještě neví že je to naposledy co se vidí živí cheche. Říkám si pro sebe. Kluk jde směrem ke mně. Usnadnil mi to. Jen musím najít místo, kde by si mě nikdo nevšiml. Jdu tedy nenápadně za ním. „Aaa“ vyskytla se příležitost. Zašel do uličky, kam nikdo věčně nechodil. To byla smůla pro něho. Nepozorovaně jsem se dostal blíž k němu. Byl hubený, takže to šlo lehce. Skopl jsem ho na zem a moje hra s ním začala. „Hmmm máš holku?“ zeptal jsem se, samozřejmě to byla řečnická otázka. „A co kdyby tě třeba požádala o ruku a neměl bys prst kam dát prstýnek?“ Vzal jsem jeho ruku a vší silou mu zlámal jeden prst po druhým. Celou dobu jsem si ho jistil nohama. „No tak nebraň se nebo tě to bude bolet ještě víc. A co takhle kdyby si neměl uši, to by tě ani neslyšela.“ Vzal jsem svůj pečlivě naostřený nůž a přejížděl jsem jím po uších. Zesekl jsem ho do lalůčku a projel ho ním až nahoru. Hmmm to bylo řevu. „Ale no tak, nejsi přece bábovka.“ a usmál jsem se na něj šibalsky. „Ještě máš to druhý.“ dodal jsem a rázem už ho taky neměl. Nemohl se nějak bránit bylo mi ho líto, vlastně nebylo hehe. A pokračoval jsem dál ve svém díle. Rozepl jsem mu košili. „Máš chlupatou hruď musíme ji oholit.“ Vzal jsem nůž a řezal hlava nehlava. Už sebou jen cukal to už ale nebyla zábava, proto příště si budu dávat pozor na tepny. Tak jsem ho vzal a naporcoval a schoval do mrazáku. Nejsem kanibal, ale někdo třeba jo. Podařilo se mi ho prodat na Dark webu za slušnou cenu. A aby to jeho přítelkyni nebylo líto tak jsem ji prodal taky...

Autor Kikinka_UwU, 23.07.2023
Přečteno 215x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To už jsem někde viděla, jen si nemůžu vzpomenout kde. Nějaký seriál tuším

24.07.2023 08:34:28 | Marry31

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí