Smrtka a intelektuál

Smrtka a intelektuál

Anotace: Mladý může, starý musí...

Říká se, že jednou tam musí všichni, chudí, bohatí, zdraví a nemocní! A tak nastal čas také pro jednoho velmi vyčůraného intelektuála, který si o sobě myslel, že mu všechno projde!

*****

Intelektuál: "Sakra, kdo jsi? Lekl jsem se, jako bych potkal smrt!"

Smrtka: "Taky že jsem, smrt!"

Intelektuál: "Vážně?"

Smrtka: "Copak nevidíš, že mám kosu, jsem celá černá a chystám se tě sprovodit ze světa?"

Intelektuál: "O tom by se dalo diskutovat!"

Smrtka: "Nechápu o čem? Svíčka ti už dohořela, tak co?"

Intelektuál: "Já s tebou nesouhlasím! Kosu má dneska kde kdo! Černý hábit taky! Třeba nejsi to, co si o sobě myslíš! Co když lžeš?"

Smrtka: "Tak podívej! Můj čas je drahý a před tebou byli lepší chytráci než jsi ty! Tak nedělej žádné cavyky a připrav se na smrt!"

Intelektuál: "A víš, že jsem si tě představoval docela jinak?"

Smrtka: "Neříkej?"

Intelektuál: "Vážně!"

Smrtka: "A koho jsi čekal?"

Intelektuál: "Nějakou hezkou a mladou holku!"

Smrtka: "Takovou neznám a pokud vím, tuhle práci dělám výhradně já! Jenom já a nikdo jiný! To by byl pěkný bordel, kdyby si živé tvory zabíjel kdo by chtěl! Vyloučeno! Tak co, už jsi se připravil? Aby sis nemyslel, nikoho se na nic neptám! To bys měl vidět takové dopravní nehody! Šup a je to! Žádné ukecávání nepřipadá v úvahu!"

Intelektuál: "Třeba jsi se spletla!"

Smrtka: "Spletla? Já? Proč bych se měla plést?"

Intelektuál: "Máš v tom přece nějaký systém ne?"

Smrtka: "Jaký systém?"

Intelektuál: "No, někdo ti musí dávat příkazy, kdo je na řadě a tak dále!"

Smrtka: "Samozřejmě! Úkolovku mi dávají vždy ti sezhora!"

Intelektuál: "A jakým způsobem ti rozdělují práci?"

Smrtka: "Na každý den dostanu seznam všech smrtelníků, které mám... Však víš! Od toho nejmenšího broučka, až po vás lidi!"

Intelektuál: "No vidíš, mohla jsi se splést a třeba se podívat na jiný řádek v seznamu!"

Smrtka: "Hele, nedělej si ze mne blázny! Mám tu jméno, místo a čas! A pro případ mýlky také popis osoby nebo tvora! Neexistuje!"

Intelektuál: "S tebou se nedá bavit!"

Smrtka: "Já tu taky nejsem pro to, abych s kdejakým holomkem diskutovala! Tak! A je to!"

Intelektuál: "Ale..."

Smrtka: "A další to má za sebou! Já se přece nemůžu nikdy... Kderého je dneska? Co je to za lejstro? Do prdele, to je ale bordel! Někdo mi dal seznam na dvacet let dopředu! Tenhle prďola měl umřít až za dvacet let! No a co! Lidí je tu jako smetí! Dřív nebo později? Co na tom záleží!"
Autor otesánek, 04.06.2007
Přečteno 634x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí