Jáma

Jáma

Anotace: Taková blbůstka kafkovského typu. Dodělané to není, tak se nezlobte.

„Hehe,to bylo dobré. Řekni to ještě jednou, kámo“
„Tak šel ulicí, upadl do jámy, kterou tam vykopali dělníci přes noc, pak se snažil vylézt ven a když se mu to nedařilo, tak začal volat o pomoc. Přišli tam dva ožralové, že se vychčijou, bavili se spolu, trochu se motali, ale našeho ubožáka v jámě si nevšimli. Prej, jestli něco neslyší, říká jeden tomu druhému, ale mezitím srčí malý, ale vytrvalý čůrek přímo na hlavu našeho vězně. Piv bylo dost. Ten je rozhořčený, ale bezmocný. A tak si sedne do toho zbytku, který tam na zemi zůstal a postupně se vsákával do země a teď také do saka našeho chudáka. Ten běduje a běduje, ale pomoc není neblízku. Usnul. A dalšího dne slyší děti, tak začne volat znovu, dítě se okamžitě objeví a už volá: Mamííí!, ale matka okamžitě přiběhne a odtahává ostražitě svojí ratolest se slovy, že pán pil, tak ať se vyhrabe sám a dítě na to odpovídá poslušným, byť velice nechápavým pohledem. A tak náš trpitel zavřený v jámě, ze které se nemůže dostat, nasáklý močí opilců, zneúctěný a zneuznaný začal plakat nad nespravedlivostí světa. Vždyť on přece nic neukradl, ba ani nic špatného nespáchal. Nic špatného, co by stálo za řeč. Tak proč se mu stala tato nehoda.
Autor lexus, 23.01.2008
Přečteno 375x
Tipy 5
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Beepat, Norlein, *Norlein*
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ač to není hotové, musím říct, že se mi to moc nelíbí. Vynechal bych nespisovné výrazy (nejsem obecně proti nim, ale tady jsou naprosto zbytečné) a všiml jsem si nějakých chyb v členění textu - minimálně tam chybí jeden odstavec nebo nějaké oddělení. Co se příběhu týče - proč ne, bez konce těžko mohu soudit..

01.10.2009 14:58:00 | Husky

Myslím to tak, že spatné věci se nám dějí, protože jim neumíme předejít/pohodlnost, neopatrnost, málo zkušeností..atd/ a většinou s odstupem, po čase zjistíme, že třeba až zas tak špatné nebyly..
K té jámě v jiné ulici- viz.komentář v mé úvaze

25.01.2008 20:17:00 | sioned

Opatrně na interpretace něčeho, co není hotové a co není vidět celé. Z ledovce je také vidět jenom desetina.

25.01.2008 15:37:00 | lexus

Stalo se mu to proto, že neuměl tu jámu obejít, krásně to zapadá do té mojí úvahy Jak zvládat životní situace, četl jsi tady na Literu?

24.01.2008 15:09:00 | sioned

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí