Příručka úklidu - 1. kapitola

Příručka úklidu - 1. kapitola

Anotace: Navazuje na Příručka úklidu - úvod.

1. Jak se vyrovnat s lidmi trpícími Chorobnou uklízecí mánií (Dále jen cvoci)
Cvokům můžeme odporovat, cvoky můžeme cpát do blázince, cvoky můžeme zabít, cvoky můžeme uplácet, cvoky můžeme přesvědčovat, cvokům můžeme vyhrožovat, cvoky můžeme honit s šipkami v ruce, cvoky můžeme přivazovat ke kolejím, cvokům se můžeme vyhýbat, cvoky můžeme nechat opuštěné a nahé v přírodě, cvoky můžeme zaměstnávat jinou činností, pro cvoky můžeme organizovat lety z okna zdarma, cvoky můžeme zamykat v hořícím domě a cvoky můžeme i vyhazovat z domu.

Tak dlouho říkal hop, až mu přeskočilo.

Jak vidíte, možností je hodně. Jen si vybrat. Jako všude je i tady jedno nepatrné, téměř neviditelné ale. Ani jedna z těch možností nefunguje.
Pokud se chcete pokusit cvokům pomoci, můžete jim vysvětlit základní myšlenky této knihy nebo jim ji dát přečíst. Je však zakázáno uvádět v takovém případě autora. Ještě bych ráda upozornila, že kniha je tenká právě kvůli vám, čtenářům, které budou cvoci honit s touto knihou v ruce a mlátit s ní hlava nehlava.
Každopádně, pokud nebude ta hlava moje, dělejte si s tou knihou co chcete.
Jestliže už není možno cvokům pomoci, nemůžete bohužel dělat nic jiného, než je poslechnout. Cvoci v pokročilém stádiu mají tendence umírat při pohledu na hroby zdechlých krys pod vašim stolem.
I když....někdy se takový konečně mrtvý cvok hodí, obzvláště, jste-li jeho dědic.
Vraťme se k tématu cvoků v pokročilém stadiu (nikoli rozkladu jako ty výše zmíněné krysy, ale choroby). Nedovolte takovýmto duševně postiženým lidem, aby se dostali k jakémukoliv nepořádku. Dobře mohou posloužit například protipožární dveře. Je také užitečné přelepit jim oči neprůhlednou lepící páskou nebo je zabarikádovat v koupelně a dávat jim jídlo dvířky pro kočky. Neprůhlednými. Dalším užitečným tipem je zabednit veškerá okna, rozbít všechny lampy a nedat jim baterku.
Vaše fantazie si určitě ještě domyslí, co by se dalo dělat, bohužel jsou to metody, při kterých se mohou vaši drazí cvoci zranit či zabít.
Jak už tu padlo, někdy to není na škodu, ale tohle není žádná příručka Jak získat dědictví snadno a rychle (ano, toto JE reklama).
Opět jsme odbočili. Pokud tedy chcete se cvoky vyjít, musíte uklízet. Očividně se chcete naučit, JAK uklízet, když jste se dočetli až sem. Musím vás zklamat, já to nevím taky.

Na životě miluju zejména tu rozmanitost....Každý den mě nasere někdo jiný...
Autor *Norlein*, 26.01.2008
Přečteno 729x
Tipy 25
Poslední tipující: denebrin, fuu, Čarokrásná dívka od vedle, Bíša, Nahá, Antionette, Keira Fey, Juditth, Yenneä, dropik, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, závěr je nepřekonatelný. A to před ním skvělé.

03.08.2008 03:13:00 | Čarokrásná dívka od vedle

Život mě dostává svou rozmanitostí... ^^ Poslední dvě věty mě přímo dostaly :D dokonalé T_T

18.07.2008 13:50:00 | Keira Fey

Skvělý..máš strašně dobrej humornej styl,k¨terý mě dostává do kolen:)

15.07.2008 16:15:00 | dreamer.

Nejvíc mě dostalo to poslední o té rozmanitosti... Mě serou pořád ti samí lidé :-D Já holt žiju v ulizeném stereotypu ;-)

10.02.2008 17:28:00 | Liss Durman

"Toto JE reklama."
Já mám v diskuzi zase "Toto NENÍ reklama". Zajímavý, ne?

Jo, jinak dobrý ;)

27.01.2008 13:43:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí