Pim`s aneb čokopiškoty budoucnosti vysočiny s rohlíkem

Pim`s aneb čokopiškoty budoucnosti vysočiny s rohlíkem

Anotace: Název říká vše.

Už jste někdy ochutnali skvělé čokopiškoty s příchutí pašíka zabaleného do rohlíku? Jistě že be, protože je to extra ultra novinka, které dováží pouze vývozce špičkové české kvality Bláťa.
Vaše dítě se rozhodlo stát se vegetariánem, protože ta roztomilá hnusná špinavá prasata prostě jíst nebude! Za chvíli uvidí v televizi tu úžasnou reklamu jak tam ten sexy pán chce po té nesexy paní neco speciálního, něco co ho potěší, opravdu potěší. A ona vytáhne ty skvělé Pims! Vaše nicnetušící dítě si tuto pochutinu určitě bude přát. Ale VY, ho obelstíte! Zavoláte na číslo 666 NEJSEM SATAN 666 667. A objednáte si naše na pohled stejné, ale vevnitř vepřové čokopiškoty. MLASK.
Složení: naprosto neškodný glukózo-fluktózový si-rum, cukr né to není cukr, hořtičná čokoláda (s příchutí kečupu) 15%, zdraví prospěšné emulgátory, regulátor kyselosti a...
... a to ostatní znát ani nemusíte!...radši...

TOTO NENÍ REKLAMA
Je to jen rada jak donutit vaše dítě jíst šakaly a další žvížátka.

Váš Horst
Autor Etchi, 06.02.2008
Přečteno 411x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, Norlein, *Norlein*
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

to je dokonalý =))

07.02.2008 18:34:00 | Destiny

Ne, to není reklama, jen to vypadá jako reklama, ale není, je to jen rada a doporučení =o)

06.02.2008 19:33:00 | Etchi

není reklama? no, budiž. Já myslel, že jo :-D

06.02.2008 19:03:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí