Byt celebritou je skvele....

Byt celebritou je skvele....

Anotace: Ako to dopadne ked Adela zatuzi byt modelkou?O vtipne a bizarne situacie naozaj nebue nudza....

Ajka s Kajkou trávili nudný piatkový večer ako inak pred telkou,prešťukávali z kanálu na kanál,romantická komédia,reality show,klebety zo života celebrít,dalšia romantická komédia,telenovela....Ako vždy nebolo čo pozerať,už už sa Ajka s Kajkou chystali urobiť nečakaný krok vypnúť telku,ked sa do obývačky vovalila Adéla.Odrazila luster a striasla zo steny pár dedkových akvarelov.

-Ja ťa asi zabijem Adéla,ty si taká priblblá žirafa,na to aká si veľká máš teda pekne malinký mozoček.Už som ti asi tisíckrát povedala,že ak chceš ísť donútra,musíš nám zazvoniť a mi otvoríme veľké dvere.

-Ale to nie je fér,prečo nemôžu byť otvorené stále.Ajtak si hovorila,že je ten luster strašní a akvarely staromódne.

-To som nikdy nepovedala.Ale ajtak,keď sa vrátia rodičia zabijú nás....A tebe zase nič nepovedia,lebo pre nich si len hlúpe zviera.Čo je pravda.

-Tak prepáč Aji prepáč,čo keby si mi dala kľúč od veľkých dverí a ja si budem odomykať sama??

-Daj jej ho,budeš mať o povinnosť menej-zapojila sa do rozhovoru doteraz mlčiaca Kajka.

-To nie je dobrý nápad,určite by ho niekde stratila.

-Ja neviem podľa mňa by si to mala aspom skúsiť,veď Adéla je predsa celkom múdra žirafa.Kajka 3 krát žmurkla,Ajka si to nevšimla a Adéla sa jej spýtala či nechce ísť s tým tikom k lekárovi.

-Ok,dám jej tie kľúče,ale berieš si to na zodpovednosť ti Kaja.

-Adéla,chcem ti niečo dať.

-Nerušte ma,pozerám telku.

Ako zhliadla reportáž zo života celebrít Adéla si uvedomila,že ju už život obyčajnej žirafy domácej prestal baviť.Už sa videla na veľkej limuzíne,v drahých šatách na recepcii,jediac len tú najvyberanejšiu a najluxusnejšiu zeleninu.Áno,toto je to pravé pre žirafu Adélu.Zobrala si kľúč a odišla.Rozhodla sa o tom pre dnešok nikomu nepovedať a od zajtra si plniť svoj nový celoživotný sen.

Slnko už bolo vysoko na oblohe,keď sa naša nová žirafia hviezda konečne zobudila.Pri posteli jej stála Ajka s tanierom plným artičok,brokolice a špargľe,chcela odčiniť svoju včerajšiu nepríjemnos´ť.Adéla mysliac sí,že sa stala hviezdou cez noc považaovala Ajku za slúžku a hneď si začala rozkazovať nemožné.

-Mária,ďakujem vám za raňajky ale ja som si želala kiwi,kumkwat a maracuju!!!Ako sa mi opovažujete priniesť toto???Špargľa,brokolica,artičoky????Ešte ste u mňa v službe len prvý deň a už ste to všetko dobabrali!!!!

-Adéla,vstávaj,prebuď sa,halóóóó!!!

-Čo,čo,čo kde to som,kde je moja slúžka Máriá a moje kiwi,kumkwat a maracuje ááááá.

-Adéla,zase si večer niečo plánovala??Alebo si zjedla pokazenú zeleninu??No ak si sa rozhodla stať slávnou,my s Kajkou ti radi pomôžeme,teda dúfam...

-Hmm,ako rýchlo som si ich získala .

-Tu máš doniesla som ti čerstvé artičoky,špargľu a brokolicu.Vyzeráš hladná.

-Mmmm,akujem-mumlala Adéla s plnou pusou.

Napráskaná úplatkom v podobee raňajok sa pobrala do obývačky.Na Ajkine veľké potešenie nezabudla odmoknúť veľké dvere.Dievčatá zatiaľ premenili izbu na maskérsky salón.Vyjavenú žirafu hneď usadili do veľkého,trochu neforemného kresla.

-To obočie máš strašné,Ajka vytrhaj jej ho-zavelila hlavná maskérka Kajka.

-Aúúúúúúú,nie to strašne bolí,ja umieram,niééééééééééééééééééééé.

-Adéla nevrť sa ,neviem ti nalepiť umelé mihálnice.

Po polhodine sa z obývačky vyrútila divo zavíjajúca karikatúta žirafy s modrými tieňmi,umelými mihálnicami,blonďavou parochňou ,červeným rúžom v krikľavo cyklaménových šatách,s hnedou kabelkou a modrými lodičkami.Adéla nevnímala nič a nikoho,vyvaľovala oči na svoj zjav v zrkadle.

-Tie modré tiene,tie blonďavé kučierky a ten rúž.Ja som taká krásna,baby vy ste proste úžasné.

-A nielen to,vybavili sme to fotenie do módneho časopisu Biela Tigrica,bude s teba top modelka,predstav si to.Postavu na to máš.

-Ja tomu nemôžm uveriť,to je ako v mojom najkrajšom sne,ale rýchlo poďme nech ma nikto nepredbehne.

Isto sa vyrútila na ulicu a niesla si to krížom medzi domy,len nevedla pochpoiť prečo sa ľudia smejú najnovším módnzm trendom.Len závidia pomyslela si.Ako sa tak valila mestom,na smrť vystrašila niekoľko dôchodcov,asi 20 detí a nejedného dospelého.V ateliéri ju už čakala Ajkina kamoška Tatiana,ktorú jej predstavili ako slávnu francúzsku módnu fortografku Mille De La Strohnashren.Adélu postavila pred biele plátno a nafotila z všetkých možných aj nemožných uhlov,potom na stôl rozprestrela stovky fotiek a nehchala ju vybrať si.

-Táto je krásna,nie nie táto je ešte lepšia,nie toto je ono tá najlepšia tu som proste dokonalá.Pod ruku sa jej však dostala fotka z čias keď ešte vyzerala ako zviera.Ako ju zbadala zakrútial sa jej hlava a zvolala:

-Aáááá,aká som vtedy bola pekná obyčajná žirafa a teraz mám na sebe pol tony mejkapu,parochňu a očné tiene.Chcem byť zase ako predtým normálna obyčajná žirafa.Ale,počkať,niečo mi tu nesedí toto nie je žiadna francúzska fotografka a žiadny módny magazín Biela Tigrica neexistuje.Vy ste ma oklamali....

Adéla sa rozbehla za divo sa rehotajúcou Ajkou a Kajkou,dohnala ich až tesne pred domom.

-Za toto vás vyhodím na strom,vy klamárky.

-Ale,Adéla neblázni,to bol len žart...

Neskoro,už sa obidve kolembali vysoko v korune starej hrušky.

-Prosíííím,daj nás dole,a radšej sa pozri k sebe niečo tam od nás máš.

V klietke ležala na zemi malá knižka s nápisom Naša veľká hviezda,boli v nej všetky Adéline fotky,historky a príbehy.Usmiala sa a zložila ich zo stromu,lenže nevedla si pomôcť a z úsmevu vypukla do hurónskeho rehotu,a dievčatá tiež.Smiali sa,smliali a smiali až do večera,a smiali by sa aj dlhšie lenže zachripli a stratili hlas,no pochopte,tak sa predsa nesmeje zrovna najlepšie.
Autor Terulienka, 06.02.2008
Přečteno 469x
Tipy 2
Poslední tipující: Norlein
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí