Epic Story (3.ČÁST)

Epic Story (3.ČÁST)

Anotace: Další ze série. Ale pozor: není poslední jak by se mohlo z tragického konce zdát! Parodie: Saw, HP, MaxipesFík, Narážky: Ferda mravenec, Pokemon.

Sbírka: Epic story

KAPITOLA 3
Když se mu rozevřely oční víčka, zjistil Mike, že leží na pánském WC. Divná byla jeho velikost. Obrovské. Epické. Všiml si plazmovky na stěně. Nejdřív si myslel že je to oční klam, ale červené spirálky se proměnily v bílej gezicht. Toho znám, pomyslel si v duchu Mike. Teď se mnou bude chtít hrát nějakou hru, pomyslel si. Ale jakou, to si nevzpomínal. Šachy? Pexeso? Kdo ví.
“Dnes budeme hrát o lidské životy..” ozval se ten ksicht.
“Dobře, sázím Killera!” houkl na něj Mike.
“To neplatí, ten už je skoro mrtvý. PS.: Jmenuju se Pigsaw.”
“Kolik mu toho chybí?” ptal se Mike.
“Raději bych řekl, kolik mu toho zbývá, chybějících částí je opravdu mnoho.”
“Pusť mě ven! Já nechci umřít!” začal řvát Mike (Nevim proč, před chvílí byl tak klidnej...).
Otevřely se dveře a vešel nějakej kluk.
“Kdo si?”
“Já sem student na tadytý škole.” odpověděl kluk.
“Aha.. pusť mě ven ty magore!”
“Hahaha, ty seš č**ák! Smál se Pigsaw. “Před chvílí se ti otevřely dveře před nosem a ty tu řveš?”
“Nojo no.. tak pojď dohrát tu hru!”
“Pigsaw se na něj chvíli díval s vyvalenýma očima. Pak zamrkal a řekl: “Nechtěl jsi před chvílí utéct?”
“Nojo.. panebože, pusť mě ven!” křičel Mike.
Pigsaw se pleskl do hlavy a zmizel z obrazovky..... za chvíli se vrátil s chessburgerem a dvoulitrovou colou.
“Co to děláš?” divil se Mike.
“Malá svačinka nikomu neuškodí!” usmál se Pigsaw.
“Nechtěl si mě před chvílí zabít?”
Pigsaw vyprskl colu na kameru kterou se snímal. “Nojo, ty vole!” Otřel ji ubrouskem, žmáčk červené tlačítko a na záchodech se rozsvítilo červené světlo.
“Haha, co to je?” chechtal se Mike.
“Tobě je to možná k smíchu. Ale kdo se bude v tomhle světle dívat víc jak tři minuty, oslepne!”
“Ty si taky debil. Stačí abych zavřel oči a je to!” myslel si že vyhrál Mike.
“Ale až ti pustím Pokemon, tak to nevydržíš!
“Co, kde Pokemoni? To už dávnno nežeru. Teď letí Ferda mravenec!” vysmál se mu Mike.
“V tom případě se ti jistě bude líbit tohle!” zasmál se Pigsaw. Z děr v zemi začali vylézat pěticentimetrový mravenci!
“Do prdelééééééééééééééééééé!!!!” zařval Mike a bylo po něm. Pak tam přišel Maxipespřefík a sežral kosti.
Autor eneman, 12.02.2008
Přečteno 416x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí