Mám zaručený recept na ....

Mám zaručený recept na ....

Anotace: Byla jsem na češtinářské olympiádě a měli jsme napsat krátký sloh na toto téma. Já jsem si z toho rovnou udělala menší horor x) Ale je to spíš taková parodie ( alespoň mě to přijde krapet absurdní xD ), proto to dávám do sekce vtipné.

Byl krásný slunečný den, tak se obyvatelé jedné podivné země rozhodli, že uspořádají soutěž. A jelikož byli všichni vášniví jedlíci a peníze jaksi docházeli, dohodli se, že se bude soutěžit o nejlepší recept na jakékoliv jídlo. Fantazie se meze nekladou a ať vyhraje ten nejoriginálnější. Finanční odměna vás nemine.
Všichni se nadšeně pustili do příprav. Jedna chudá rodina vyslala svoji nebohou desetiletou dceru, ať kouká něco vymyslet, jinak to s nimi dopadne zle. Chudinka holčička nevěděla, co má připravit, ale potom se ji v hlavě zrodil ďábelský plán. Nejdříve se snažila získat inspiraci špehováním svých soupeřů, ale po pár nepříjemných úrazech to vzdala. Rozhodla se proto eliminovat své soupeře tím, že je vystresuje k smrti a oni soutěž vzdají.
Pokaždé se vplížila do domu svého soupeře a začala svůj plán. Zašeptala :
„Mám zaručený recept na ….“
Soupeř se vždy vylekal, protože okolo nikdo nebyl a hlasy se pořád ozývaly.
„Mám zaručený recept na ….“
Když už se dotyčný málem zhroutil, holčička dodala :
„…. Tvoji smrt!“
A to už ho úplně dostalo a obvykle začal bláznit. Pobíhal sem a tam po místnosti, chytal se křečovitě za hlavu a prosil ať už ho ty hlasy nechají být. Nakonec zkolaboval a musela ho odvést záchranka. Poté si holčička vzala od dotyčného recept.
Když jich takhle vyřídila asi dvacet, měla plné ruce práce s pročítáním všech těch nápadů a přemýšlením, který je nejlepší. Nakonec si jeden vybrala.
Den soutěže se blížil a všem bylo divné, že se účastní pouze jeden soutěžící. Byli ale moc hladoví na to, aby se nad tím nějak dlouho zamýšleli, proto jenom mávli rukou a šli dál.
Holčička už stála na pódiu a všichni, celí zvědaví, přihlíželi, co toto nebohé děťátko vymyslelo. Držela v ruce balíček s převázanou stuhou a spokojeně se usmívala.
Moderátorka ji dala mikrofon k puse :
„Tak holčičko, na copak máš recept?“
„Já mám zaručený recept na ….“ Prohlásila a podala moderátorce balíček. Pak o krok ustoupila a zlověstně se podívala na obecenstvo. „…. Vaši smrt!“
A všechno okolo vybouchlo. Docela slušný masakr, pomyslela si holčička, přešlápla jednu mrtvolu a shrábla zasloužené peníze. Celá nadšená je přišla ukázat mamince a tatínkovi.
Od té doby si žijí šťastně a bez starostní ve vlastním obrovském domě ve vedlejším městě.
Nakonec všechno dobře dopadlo. Tedy jak pro koho.
Autor xxTlouie, 18.03.2008
Přečteno 548x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí