Ranní potopa

Ranní potopa

Anotace: Až ráno většinou poznáte, co se v noci stalo!

Sára se k manželovi otočila zády a nechala jeho erekci vyhasnout. Oskar ležel zkoprnělý a byla mu zima, protože jeho přikrývka ležela na zemi, kam ji skopnul v domnění, že svým divokým gestem strhne partnerku k vášnivému sexu. Zapomněl ovšem na to, že jejich lóže jsou již několik let oddělena, a proto docílil pouze toho, že srazil svou paží akvárium plné vody a rybiček. Takže jeho přikrývka byla mokřejší než panna po prvním orgasmu. Voda se rozlila po celé místnosti a vlil se do ní i zbytek obsahu plechovky s nápojem, který zvyšuje sexuální chuť. Do několika minut se o sebe všechny rybičky třeli, jako nikdy předtím a kdyby je býval druhý den Oskar nesnědl, je možné, že by se přemnožili.
Sára ovšem neměla o noční nehodě svého manžela žádné tušení, a tak měla druhý den ráno pocit, jako by se probudila u moře. Zvláště jí to umocnil ten fakt, že hned svým druhým krokem šlápla na mořského ježka. S mocným jekotem vzbudila svého nahého manžela a také zbylé rybičky, které ještě jevily známky života. Sára spadla na postel a omdlela, i přesto že v noze měla stále zapíchnutého ježka a v ruce rozmočenou žádost o rozvod. Oskar vstal, probrouzdal se k manželčině posteli a sedl si k ní. Pohlédl jí na tvář, poté na tělo a poté raději zas jen na tvář. Politoval se a vstal z postele, aby zamířil k zásuvce v níž měl zastrčený revolver. Vytáhl ho, namířil si na hlavu a zmáčkl spoušť. Nic. Stále žil, bylo mu to divné. Vzápětí si vzpomněl, že svůj revolver před časem půjčil svým známým, kteří jsou oba nevidomí, a tudíž byl revolver nabit slepými náboji. Zjistil, že je mu zbraň k ničemu, a tak ji uložil zpět na své místo. Chtělo se mu brečet a plakat zároveň. Přebrodil se z ložnice do obývacího pokoje, kde na zemi plavali včerejší noviny. Posadil se a snažil se je číst. Drobné písmo bylo nečitelné a obrázky rozpité, jediné co šlo přečíst byl obrovský nadpis na titulní straně: ÚŘEDNÍKOVO EGO ZNÁSILNILO JIŽ ČTYŘI ŽENY, VČETNĚ JEHO NEZLETILÉ BABIČKY!
Oskar se raději zvedl a šel zpět do ložnice, lehl si na postel a usnul.
Autor Filip Mozek, 30.12.2008
Přečteno 387x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrééé ;) U mě za 1 :)

09.01.2009 16:56:00 | PubertyAuthor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí