Wang a automat na Luncheon meat

Wang a automat na Luncheon meat

Anotace: Wangův řidič má chuť na Luncheon meat... ...to zavání průšvihem!

Sbírka: Příběhy Wanga Chunga

Jednou šel Wang ze školy vidí, že na ulici instalují nový automat na luncheon meat [lančn mít]. Šel k němu a začal ho prozkoumávat. Tu zjistil,že vevnitř něco bučí. Pomyslel si, že je to asi kráva, kterou tam zavřeli. Myslel, že když tam někdo hodí korunu, nože krávu trochu rozmašírují a zaživa upečou a tak tam chudák kráva trpí. Šel na úřad pro ochranu zvířat, ale tu vidí, jak do automatu někdo hází korunu a tím pádem si chce pochutnat na čerstvém luncheon meatu. Běžel tomu člověku říct historku o krávě a lekl se, protože to byl jeho řidič (viz Wang Chung a nadmutá koza). Začali spolu automat zkoumat znovu a bučení nepřestávalo. Řidič tedy zlomil zpráchnivělou tyč od pouliční lampy a začal s ní mlátit do automatu ve snaze dostat krávu ven. Tu ale automat praskl a na řidiče vytekla snad tuna luncheon meatu. Řidič se v té kaši cáchal a topil, když tu vyplave nahoru bučící krabička. "Co to je?" Ptá se z podezřením řidič. "Ko- koza v krabici" koktá Wang a začína před rudnoucím řidičem ustupovat. Řidič vstal z kaše a začal Wanga honit po ulici, přičemž ze sebe setřásal luncheon meat. Křičel na Wanga, že je to jeho nejlepší sako a teď ho má celý zapráskaný tím svinstvem. Pak se ale zastavil a křikl na Wanga, že už ho dál vozit nebude. Za trest.


A tak Wang zase o dopravu přišel…
Autor Kuba & Tom, 06.01.2010
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí