Hovno

Hovno

Anotace: Je to hodně ale opravdu hodně stupidní přesto jsem četl ještě horší a to i tady.Vůbec nevím co jsem tím chtěl říci.

Hovno

Potřebuji nějak začít a nic moc mne nenapadá.Proto to beru jako hozenou rukavici.Mám puštěnou televizi a koukám na holky od červený řeky nebo-li Vondráčkovou.Jsem generace co ji poslouchala a je fakt dobrá.Právě zpívá duet s Mukem a jde jim to.Bohužel to samé se nedá říci o mně.Proč tedy ten divný název smrad. A je to tu hovno se zrodilo
O hovnu se dá mluvit celé hodiny tak proč se mu nevěnovat.
V mluvě je považováno za sprosté a přitom nás provází po celý život, a dokonce den co den.
Vytvořit hovno dá strašnou fachu, někdo musí zasít, někdo sklidit, jinej to semele, další to dá vepřům a pak je zabije, jinej je odveze do krámu, další to donese domu, poté se to uvaří a sežere.
A právě v ten okamžik začíná početí hovna.
Jeho těhotenství trvá odhadem den a tak má vlastně jepičí život.
Hovno má různá skupenství v závislosti na stavu jedince a požitému obsahu
Jeho řídká podoba se nazývá sračkou, běžná podoba je pak kláda nebo třeba bobík.
Nejhorší je průjem, ten je doprovázen sračkou.
Jen o málo lepší je zácpa, to pak nechce jít hovno ven.
Hovno má i různá zabarvení nejčastější je světle hnědé až mahagonové.
Může být i černé červené vroubkované peckové .
Jen málokdo si ho považuje a nebýt jeho jsme plni sraček co s ním odchází.
Hovno poznáme ještě dřív než je na světě nejdřív tak trochu tlačí pak hodně a někdy je provázeno i větry.
Ven jde nejlépe v předklonu s mírným tlakem na břišní krajinu.
Když vyleze na světlo boží hned o sobě dá vědět je cítit a nechce se mu odlepit.
Pro tyto jeho vlastnosti ho jemně oddělujeme hedvábným papírem aby si šlo životem samo tak jak je mu vlastní.
Občas je možno potkat ho o samotě v trávě nebo na chodníku to se nás pak drží jako klíště, ale nedivme se mu vždyť nemá vlastní nohy tak si pomáhá jak jen to jde.
Hovnu se věnují i automobilky které je vozí sem a tam.
Hovnu se věnují mouchy, metaři, zemědělci i politici.

Všichni se věnují hovnu já ho mám a přitom ho nechci.
Autor umělec2, 28.12.2005
Přečteno 1046x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

:/ stalo se, jen doufám, že toho nehodláš psát víc :D :/

30.09.2008 18:07:00 | *small devil*

Já děkuji vřele za ódu na mé příbuzné.
Já též sem, jen kapku odlišných znaků patrno snad, např. barva vesměs světlá, puch menší ne-li tak určitě jiný.

Autorovi i klopýtnutím náhodným sem kouknuvším s myslí vřele tímto doporučuji skvělé rozebrání hoven smrdutých, mých já či vašich v knize s příznačným názvem Nesnesitelná lehkost bytí Milana Kundery

30.11.2007 05:34:00 | Judita

Hustě, masivnííí :-D :-D

22.01.2006 16:58:00 | yankyův bratranec

Umelce, sam asi tusis, jakou picovinu jsi napsal. Ale myslim, zes to tak od zacatku chtel. Beru to jako takovy fekalni ulet. Asi nejsem daleko od pravdy.

28.12.2005 23:28:00 | Valerij

No a i taková kravina dostane ohodnocení a hned 10% tak to jsem tedy úplně zaskočen nicméně děkuji a přeji lepší vkus i když kdo ví.

28.12.2005 14:18:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí