Můj běžný týden

Můj běžný týden

Anotace: Mikropovídka o tragickém spisovateli.

Pondělí, 7 ráno. Probudím se a lituji včerejšího dne. Vypil jsem 6 piv a 4 vodky. A vlastně ještě dvojku červeného ke svačině, ale to se nepočítá, jsem přece umělec. Nicméně 10 drinků je slušný výkon! Škoda, že jsem je vypil sám…
Úterý, 8:30. Včera jsem vstával v 7, tak si zasloužím trochu přispat. Po snídani se podívám do videopůjčovny. Ta holka, co tam dělá, se na mě vždycky usmívá, tak na ni něco zkusím. Jo, tahle vůně zabere a účes je perfektní, jde se na věc. ,,Dobrý den!“ ozve se mužský hlas ve videopůjčovně. Vyberu si romantickou komedii a odcházím.
Středa, 11:30. Ten chlápek v půjčovně mě nasral, takže si zasloužím trochu přispat. Dostal jsem skvělý nápad! Každý den udělám 20 kliků. A začnu hned. Po blahodárném pocitu s třemi kliky se odvaluji k televizi a otevírám pivo.
Čtvrtek, 9:00. S ranní erekcí pozoruji z mého okna krásnou babu v krátkých šortkách a tílku, jak se protahuje při ranním běhu. Je 9:15 a někdo na mě zvoní. Tak jdu samozřejmě otevřít. V tu ránu mi začne nadávat nějaký plešingr, že jsem úchyl a ať si hledím svého a neukájím se nad jeho přítelkyní, když sportuje.
Pátek, 10:00… Rozhodl jsem se, že po dvouletém psaní mé knihy dopíši její závěr. Vždy si raději plánuji věci předem. Tudíž jsem předběžně počítal, že by kniha měla mít tak 300 stran. Po celém přečtení od strany 1 – 35 zvažuji, že by děj mohl nabrat nějakou gradaci. Už je skoro osm večer, pátek. Tak to o víkendu budu mít o čem přemýšlet.
Autor Ekonom, 15.05.2011
Přečteno 383x
Tipy 1
Poslední tipující: Katuna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí