Bodový systém

Bodový systém

Anotace: I vy na něj najedete a brzy. Osvěta ve sdělovacích prostředcích již probíhá.

Bodový systém
Jsem doma a přichází manželka.
Ahoj taťko, jak pak jsi se dnes měl?
Šlo to. Šetřím slovy.
Na to ona odvětí: najíždíme na nový systém, systém bodový. Za každé jeho porušení máš jeden bod a při nasbírání 12 těchto jsi na rok vyloučen z domácnosti.
To jako platí oboustranně, ptám se překvapeně?
Jo to platí na všechny účastníky vyjma psa, za toho neseš odpovědnost ty. Praví manželka.
Po pár minutách slyším, jak mne volá, kdopak to tu zanechal ponožky u stolu? To já, tiše se hlásím. Máš bod, praví.
Po chvíli opět její hlas mne k sobě zve. Ty sis tady čistil zuby, ptá se? Jo čistil, to se přeci má. Má praví, ale umyvadlo se taky čistí ona na to.
Jdu si sednout do sedačky číst noviny. Sedím zneklidněn novým řádem a počtem nasbíraných bodů během půl hodiny, co jsem doma. Jen aby se to nevztahovalo i na sex, je hodně náruživá a já puritán, no však to asi chápete.
Bod však přichází z jiné strany. Taťko, umyl jsi si ruce? Jo umyl.
Taťko, políbil jsi mne? Jo políbil! A kdy? O svatební noci, přece to se nepamatuješ?
Právě, že pamatuji. To už je 14 let.
Máš mne rád? Mám.
Jdi nakoupit, vezmi flašky a kup mi vložky. Flašky vezmu vložky ne, stydím se.
Bacha abys nedostal bod, neplníš příkazy a odmlouváš.
Jdu tedy koupit požadované, ale zapomínám koupit květinu. Tak tím jsi to završil, mám už šest bodů dole a to není dnešek u konce.
Jdu si raději lehnout a ona mi jde v patách. Obávám se, co zase bude. Chce to. Toho jsem se obával. Nedá se tomu vyhnout, tak tedy vyhovuji jejímu požadavku. Už budu už, sténá ona, ale já jsem dřív. Tak a teď jsi tomu dal korunu, to je za šest bodů. Celkem jich máš 12, tak jdi z domova. Máš 12 měsíců na polepšení. Pak vykonáš zkoušky a když to dopadne jako dnes, máš doživotní dištanc. Uprostřed noci mizím do tmy, vidím světélko, jdu za ním. Jedná se o bar. Sedí tam podobně postižení jedinci a zdá se, že jim nic nechybí. Přisedám a mám klid.
Zde se body neudělují jen čárky na lístek.
Autor umělec2, 27.06.2006
Přečteno 2072x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

Ze života. Nemáme společnou manželku?

08.07.2006 12:39:00 | jars of clay

Uf, to by bylo hodně plnejch hospod, kdyby to takhle probíhalo všude. :)

28.06.2006 20:36:00 | Sokolička

Mám štěstí - nemá mi ty body kdo přidělovat...pes je vděčný, že mne má...(:-)))

28.06.2006 10:09:00 | Mara*

Mám štěstí, že nemám řidičák...

28.06.2006 08:46:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí