Superfetch

Superfetch

Anotace: Nová doba vyžaduje nové hrdiny...


Superfetch – kladný hrdina, který využívá celou svou paměť k předvídání blízké budoucnosti v řádech pár desítek sekund, za účelem optimalizace svého chování, tak aby mohl druhou osobu (zpravidla opačnéhu pohlaví) zaskočit pohotovostí a genialitou, čímž vyvolává dojem své výjmečnosti a nepostradatelnosti.


Ano je to tak, kladný hrdina Supermann má odzvoněno. Vyšel z módy. Zprofanovala ho spousta nerealistických filmů, kde používal čím dál tím více technických vynálezů, bez kterých by už nedokázal zhola nic.

Moudré ženy již vědí, že vlastnosti Supermanna žádný muž nemá a jediný vynález který je potřeba k jejich okouzlení jsou peníze. A co se týče mužů, málokterý chce zachraňovat svět jen tak zadarmo. Jedině malé děti ho možná ještě tak trochu obdivují pro jeho barevný neoprénový oblek.


Nastala nová doba, kdy správná slova převažují nad činy, protože jsme vstoupili do století neomezené komunikace. Posuďte sami čím více okouzlíte svou milou třeba na procházce parkem: Můžete ji v nezávazné komunikací barvitě nastínit jak byste renovoval všechny lavičky a vybudoval dětské hřiště, kdyby se objevila ta správná dotace, a nebo kolem ní začít pracovitě poskakovat a sbírat odpadky do igelitového sáčku. Myslím, že A je správně.

Představte si co by se stalo, kdyby všichni na procházce začali takto svým vyvoleným předvádět svou pracovitost. No prostě chaos! Za prvé by za chvíli nebylo co sbírat, protože ti ostatní by nestíhali odhazovat odpadky a také by jistě docházelo k teritoriálním konkurenčním bojům o odpadek a možná i k násilí, protože který samec je ochotný ustoupit jinému v lovu, zvláště když jeho samička přihlíží?

Vrátilo by nás to o mnoho století nazpět a ruku na srdce, dnešním ženám by to asi moc neimponovalo. Troufám si říct, že některé by se za naše chování i styděly. A v nastíněné situaci by se mohlo i stát, že by se spojily a odešly by někam do kavárny, kde by řešily trapnost svých protějšků, doufajíc, že je osloví tajný a neznámý Superfetch.


 Tento novodobý hrdina má mnoho kladů a všichni ho mají rádi, i když o tom třeba přímo neví. Ženám poskytuje pocit bezpečí a klidu svým nadhledem a rozvahou, která vyplývá z jeho myšlenkového několika vteřinového náskoku. Mužům zase naději, že můžou být takoví jako on, stačí jen absolvovat pár odborných kurzů, aby si osvojili kýženou technologii chování. No a dětem se tento hrdina také líbí... Nevím sice co konkrétního jim přináší, ale tuhle jsem nechtěně odposlechl jak si domlouvají tajnou schůzku, kde bude superfet.


A teď dobrá zpráva pro muže a v neposlední řadě i pro mě je, že takových kurzů je plný internet. Netvrdí tam sice, že z vás bude kladný hrdina, ale pokud si dobře vyberete a absolvujete jich více (jako já), máte slibně nakročeno, aby se z vás Superfetch skutečně stal.

Já už toto mám za sebou a čeká mě pouze praxe, protože ta je hodně důležitá, včetně špetky talentu...


 „Dobré ráno drahá, koukám, že si se krásně vyspinkala.“ balancuji na jedné noze a čistím si zuby.

„Proč myslíš?“ zamžourá nedůvěřivě.

„Záchůdek už na tebe čeká...vyvětraný, čerstvý toaleťáček připraven.“

„Je ti něco? A jak můžeš vědět jak jsem se vyspala?“ zakrývá nejistotu smrští otázek. Zatím neví která bije, ale až zjistí, že jsem Superfetch-kladný hrdina, bude šťastná jak blecha.

„Tvoje růžové tvářičky tě prozradily! Jo, abych nezapoměl, vložky jsem ti dal do spodní přihrádky, abys je nemusela hledat a vstávat přitom z mísy.“

Zůstala stát jak opařená a abych pravdu řek i já jsem byl sám sebou překvapen, protože jsem se objektivně jevil jako jasnovidec. Musím ji dát čas aby pochopila, že jsem jiný člověk.

Je to pro ni těžké, protože mě už zná mnoho let a teď nechápe moji proměnu. Kdyby to byla cizí holka, už by věděla s kým má tu čest a blahem by slintala, pomyslel jsem si a bezděčně pohlédl na připravené ubrousky v ruce.

„A na co máš ty ubrousky v ruce?“

„To mám proto, abych mohl uřít to kafe, kdyby ti náhodou ukáplo, kdy ho držíš jen tak v ruce a ve stoje miláčku...“

„A jsi normální? Ty tady čekáš až vyleju kafe, abys to mohl utřít ubrouskem?“

„Zlatíčko, za chvíli musíme vyjet, protože ve městě bude zácpa. Abychom to stihli. Víš že dochvilnost je značkou králů.“

„Jak můžeš vědět, že bude ve městě zácpa?“ praví zhrozeně a nechtíc vyšplouchne trochu kafe na zem.

„Psali to na internetu víš, ranní ptáče dál doskáče...“


Byla mými abnormálními schopnostmi zaskočena, protože mě znala mnoho let jinak. Není dobré stát se hrdinou v pokročilém stádiu manželství. Snad to pochopí, když ji vysvětlím celý princip, ale teď ráno by to bylo asi kontraproduktivní.

„Sandlálky máš rozepnuté, to aby ses nezdržovala...“ křičím a běžím dolu chodbou po schodech.

„Děkuji, ale já si beru kozačky!“ slyším v ozvěně chodby.

Asi se spletla, protože kozačky teď v létě si žádná žena nemůže obout. Leda, že by se zbláznila.

„Ty jsi se zbláznila, jít v těhle botech do práce v červnu?“ ptám se když už nastoupila do auta.

„Ne, ale spletla jsem se při obouvání, musíme rychle zajet někam k číňanům pro sandály.“

„Ale je moc brzo, všude je zavříno...“

„Tak se snaž, jsi přece Superfetch, vyčaruj mi sandály!“

„Jak to víš?“ začal jsem ztrácet své nadpřirozené schopnosti.

„Psali to na internetu, ranní ptáče dál doskáče...“

„Já... chtěl jsem o tom s tebou mluvit, ale až odpoledne. A kde o mě psali?“

„Na Facebooku máš už tisíce fanoušků přes noc, tak se to opovaž zapírat! Od dnešního dne jsi Superfetch-úkladný hrdina všech žen a teď mi laskavě sežeň někde ty nové sandály!“

 

Autor Petrlesna, 03.06.2017
Přečteno 628x
Tipy 5
Poslední tipující: Coolina Coolinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí