Uvážlivý typ

Uvážlivý typ

Anotace: Minipovídka o: Možná jste si všimli . . . hned chcete příklady? . . . ale ne, nejde to . . . to jsem trošku odbočila . . . jak by řekla babička . . . což o to . . . sakra

 

Uvážlivý typ

 

     Možná jste si všimli, že lidi se dají roztřídit do jednotlivých typů. ??? Hned chcete příklady? No, dobrá, že jste to vy. Tááákže například já. Já rozhodně nepatřím k cholerikům. Ne, to opravdu, ne. To na mě sedí asi tak, jako když dáte malou pokličku na velký hrnec. Na první pohled přece vidíte, že to zkrátka technicky není možné, ale stejně to ještě nějakou dobu zkoušíte. Říkáte si, co kdyby to náhodou na podesátý vyšlo. Ale ne, nejde to. Takže když i po jedenáctý lovíte tu pokličku z horký polívky, v ten moment si vaše okolí oddechne, protože to konečně vzdáte. Tak tohle je právě přesně ten samý případ s mojí osobou. Já jsem zkrátka uvážlivý typ. Mě nic nerozhodí. Vždycky to tak bylo, je a bude, jakože každé ráno vyjde slunce nad tou naší krásnou Vysočinou . . . ??? Ach, ano, promiňte, to jsem se trošku odbočila a nechala se unést svojí křehkou básnickou duší.

 

     Tááákže zpět ke mně. Vidím, že jsem vás přesvědčila, že jsem stoprocentně uvážlivý typ. Tedy, ne že by mě občas něco nezarazilo. Obvykle mě třeba zarazí, když jedu a na poslední chvíli mi před očima blikne červená.  Jenomže! jak správně tušíte, já jsem v klidu a počkám si na tu pěknou zelenou. Jo, jo, hej! zelená je tráva, fotbal to je . . . Ježiši, promiňte, zase jsem trošku odbočila. Jak by řekla moje babička: Holka, ty dneska nevíš, kde máš hlavu. Asi to bude těmi vánoci, či co. Někdy, a to se musím přiznat, mě ten život štve, jak si porád dělá co chce, jak von místo, aby mě nechal v klidu, tak von ne, von mi do tý cesty furt hází nějaký ty šutry. ??? No, přece jako překážky - to jsou přece ty šutry jako obrazně, to se rozumí.  Což o to, když jsou ty šutry takový menší, vo nic nejde, ty já hravě přeskočím, ale když jsou větší  . . . !!! Radíte mi, abych je přelezla? A to mi říkáte, až teď!!! To jste mi nemohli říct dřív??? Sakra, kdybych nebyla ten uvážlivý typ, tak já bych vám teď řekla něco šťavnatýho . . .

 

PS: Tááákže, milí literští, buďme v klidu :-)!  

Autor Fany, 18.12.2019
Přečteno 412x
Tipy 11
Poslední tipující: Sanneke, Nepolíbený, Jort, Iva Husárková, Marten, Frr, Dreamy
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem v jádru klidný člověk, když je vše v pohodě.. Fany aspoň´ukázku šťavnaté mluvy.. ( dostal jsem chuť na stejk, zrovna o půSTu)

21.12.2019 10:06:08 | Nepolíbený

:-) Nepolíbený, jsem ráda za Tvou návštěvu :-)! A šťavnaté slovo tu je :-), co takhle s a k r a :-))!

24.12.2019 09:18:04 | Fany

...u nás jsou to klacky...já byl za ně rád, když jsem měl kamna,,,

21.12.2019 09:17:35 | Jort

:-) Jortí, děkuju za milou návštěvu a přeju jen to nej :-)!

24.12.2019 09:17:21 | Fany

Taky o mě říkají, že jsem uvážlivý typ, takový tichý a mile se usmívající...a mě pění temperament, ale umím ho skvěle ovládat, abych je neposlal klidně někam a ty vtipy ironický, co mě v hlavě o nich napadají ale neřeknu je nahlas, jen se mile usmívám...ještě že mě neznají...;-))

18.12.2019 14:50:35 | Marten

:-) ještěže :-)), i když právě jsi to, milý Martenku, prozradil jedné Fany :-))! Ale neboj, mlčím, mlčím . . . :-)!

24.12.2019 09:16:42 | Fany

Fany-nko,dítě dobrý-Tys zkrátka osobnost,osoba osobitá každým coulem-moc pěkná autoskyca profilu mé skvělé světelné /pra/vnučičky ST* :-D*

18.12.2019 11:02:00 | Frr

:-) milý Frr, uvážlivě děkuju za pěkná slůvka a přeju fajn den :-)!

24.12.2019 09:15:57 | Fany

Hezky jsi mě rozesmála, Fany, děkuji. A vybavila se mi pohádka, jak jel sedlák s povozem a zapadlo mu kolo, tuším, právě mezi kameny a on nelítostně pobízel koně bičem,místo toho, aby se snažil kameny odvalit, do chvíle, než šel kolem fiškula a ten mu namluvil, že pod kameny je schovaný poklad.
Zkrátka, na babičky a pohádky není radno zapomínat...:-)

18.12.2019 07:40:33 | Dreamy

:-) milá Dreamy, pak si nyní tedy pohádky užijeme, viď :-)? A na tu pohádku s kameny si taky pamatuju :-)! Měj se fajn a díky :-)!

24.12.2019 09:14:29 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí