Sladké sousto

Sladké sousto

Anotace: Povídka na písmenko S. Tento literární opus jsem napsala už na jaře... Dozvíte se, co se stane, když má Simona chuť na sestřiny sušenky.

Simona Sloníčková snědla syrová slunečnicová semínka se solí. Snaží se shodit silnější stehna. Sportu se straní. Stále sedí se svým skladným strojem, se smartphonem, superdrahými sluchátky, se Spotify. Skipne soundtrack Spidermana, slyší skladbu severské skupiny Sabaton. Swajpuje seznamkou, samí sexy svalovci. Smyslně sleduje svoje strie...

Spatřila sušenky Sedita svého sourozence. Strašně slintá. Stopne song, stoupne si, seřve svou starší sedmnáctiletou sestru Sáru se sušenkami. Sára schovává sladkou sušenku, svírá sáček se sovou sněžnou. “Sviňucho, sem se sůšou,” sykla strádající Simona.

“Smůla, ségra, sama sis stvořila skladbu surovin,” směje se Sára. Sušenku schramstne. Simona Sáru se smutkem sleduje, sklesle syčí.

Sára spokojeně spolkla sladké sousto. Smutná Simona se spokojila se salátem.
Autor brunnerka, 25.11.2022
Přečteno 166x
Tipy 6
Poslední tipující: Marry31, annanymsová, Iva Husárková, mkinka, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já chci taky sušenku :D Super moc jsem se pobavila

26.11.2022 11:49:18 | Marry31

Snaží se shodit silnější stehna :))) Sami sexy svalovci :D supr seznamka!

26.11.2022 11:29:07 | annanymsová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí