2096 semjejych štamgast

2096 semjejych štamgast

2096 semjejych štamgast
30.3.2024 5:27
vot těchdop, cosefteplicých čistějulyce, sempokašdý cetlovačkouzastěračem povolanej kfajnémupohovoru napolycejnicy doprosetic. nikdysemsy voznamujýcýcedulyčky, žesečistotachystá, nefšim. alefčera, dyšsemsevracelspabu, takano, protožesem mělzaparkováno hnetvedleněj. dosvědělsemse, ževočista budeprobýhatzejtra votšestidoštrnácti ataksemsy dalupomínku napět třicet abychpřeparkoval. ránosempřeparkoval amělteda problémvyřešenej. chystalsemse normálněnasnídat asepsatklasu. fdevětmytůtla dalšíupomínka, žemamjít dodatártu reklamovat elektryckejzapalovač, dobýjenejplynem. šelsemtedatam, abymyřekly, žetenlevůbec nemajfsortymentu amuselsemsytedyhovopstarat někdejynde. vrátilsemsedom hoditdoklydu apřemejšlet gdesemhokoupyl. alenicsemnevymyslel. udělalosepěkně atakměnapadlo, žepudunagolf.

dyšsempřišel kautu, mělsem zastěračem známoucedulku, abychserychledostavyl napolycejnicy kvykonánítrestu.

(afzávorkách ještěmam, žemártyby kvykonánítrestudosepsal …abasta!!! setřemavykřičníkyma, alejáne).
Autor APV, 31.03.2024
Přečteno 24x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí