Lovci srdcí - 4. část

Lovci srdcí - 4. část

Anotace: Má spisovatelská choutka se opět probudila a sepsala i čtvrtou část mého příběhu...Trochu víc jsem v ní přitvrdila a musám uznat, že mi v některých kpitolách nebylo do smíchu...ale řikám si, že je to jen smyšlené...je to opravdu závěrečná část příběhu

Lovci srdcí
4. část








1. kapitola
Bylo krásné, i když trochu studené říjnové odpoledne, když šel Dominic vyzvednout Aleca a Kathrine ze školy. Už to byli školáci z první třídy. Byl na ně na oba pyšný, když je s Lucy odváděl na první školní den. Lucy u toho plakala, když viděla, jak sedí spolu ve školní lavici a poslouchají. Byli totiž slušně vychovaní, učili se už doma, jak se chovat k ostatním. Měli výborné výsledky ve škole, učitelka je moc chválila. Když Dominic vcházel do budovy, viděl, že jsou děti už v šatnách, tak si to namířil rovnou tam. Našel šatnu Aleca a Kathrine a ty jak si ho všimli, hned k němu běželi ho obejmout.
,,Tatiiiii. Už jsem se na tebe těšila.´´ zahalekala malá Kathrine.
,,Ahoj broučku. Ahoj Kevine. Jak ste se měli? Co jste dnes dělali?´´
,,Celý den jsme kreslili a byli jsme venku na zahradě. Tady máš obrázek.´´
Dominic si vzal od své dcery obrázek, na kterém byla nakreslena celá jeho rodina. Bylo to strašně roztomilé. Zvedl ji do náruče, dal ji pusinku a zase postavil na nohy. Malý Alec mu taky dal obrázek s nakreslenou raketou a mimozemšťanem. I jeho pohladil, přidřepl si k němu a objal ho. Domluvil se s nima, že se cestou domu zastaví v obchodě, koupí jim lízátko a kytičky mamince.
Když za půl hodiny stavěl před domem, akorát z něj vycházela Lucy s odpadkama do popelnice. Rychle praštila s pytlema na zem, aby stačila chytit své děti. Byli to její miláčkové. Kathrine byla blondýnka a i s bráškou byla mamince podobná. Kevin byl také blonďák, jen o stupeň tmavší odstín. Dominic si děti zavolal zpět. Podal jim každému kytičku a ať ji dají mamince. Lucy byla zaskočená a měla slzu na krajíčku. Takové milé překvapení.
,,Děkuju vám, broučci moji. mám vás ráda.´´ a políbí na vlásky oba.
,,Taky tě mám moc rád, mami. Koukej, co jsem nakreslil.´´
Lucy si od něj vzala obrázek a usmála se nad ním : ,,To je moc krásný. Moc se ti to povedlo.´´
,,To je pro tebe, maminko.´´
,,Vážně? Děkuju ti, zlatíčko.´´
I od Kathrine dostala obrázek jejich rodiny. To ji dojalo úplně. Dominic ji vyndal kapesníček, aby si mohla utřít slzy. Mezitím odnesl odpadky do popelnice, čehož si Lucy ani nevšimla.
,,Tak už pojďte dovnitř. Je docela zima. Ať nenastydneme. Shanon a Emilly už čekají. Je na návštěvě i vaše chůva Judy, už se na vás těší.´´
Alec a kathrine měli chůvu Judy moc rádi, proto se rozběhli a utíkali do schodů. Dominic s Lucy jen koukali, jakou mají báječnou rodinu. Klidnou a plnou harmonie.

Toho odpoledne se doma balili na dovolenou Matt s Harrym. Byly u nich na návštěvě i Teri s Phoe. Obě se měly o jejich byt starat. Což pro ně nebyl žádný problém. Letěl s nima i jejich adoptivní syn Albert.
,,Kam že to letíte? Je to blesk akce, že jsem to zapoměla.´´
,,Teri, řikal jsem ti to už snad stokrát, ale asi neposloucháš. Letíme do Brooklynu.´´ řiká s nadhozeným úsměvem Matt.
,,Ha ha. Tak jsem měla moc práce a starost o rodinu. Hlavně, až dorazíte, ozvěte se, že jste v pořádku, jasný?´´
,,A to víš, že dáme vědět. To bychom vám neudělali.´´
,,Hlavně nám tu nenadělejte kůlničku na dříví z bytu. Známe vás za poslední měsíce. Kdejaké vaše schůzky a je to jak po bitvě.´´ rýpnul si do holek Harry.
,,Na svůj věk jsi nějak drzý, brácha, ne,´´
Všichni se tomu začli smát. Phoe se s Harrym začali pošťuchovat, jako když byli malí. Sice byli půl života bez sebe, ale na tohle si pamatovali. Dali si společně kávu, než Harryho, Matta a Alberta odvezli na letiště. Phoe s Teri uronily slzu, když se s nima loučily. Přeci jen poletí takovou dálku. Budou o ně mít strach.

Druhý den se Teri ráno vstávalo s dobrým pocitem. Pocitem, že Harry s Mattem a jejich synem dorazili bezpečně do Brooklynu. I přes větší turbulenci to zvládli. Ještě chvíli ležela v posteli, koukala na Toma, jak vypadá sladce, když spí. Než stačila vylézt z postele, vběhl do pokoje malý Gideon.
,,Maminko, udělal jsem ti snídani. a tatínkovi taky.´´ a na na tácku nesl dvě housky se spoustou šunky.
,,To je od tebe milé, drahoušku.´´
Gideon odběhl a vrátil se pomalu s hrnkem. To je poprvé, co tohle dělá. Teri vzbudila Toma, aby o to nepřišel. Ten jen koukal, jak se syn činí. Posadil se, zvedla syna na postel a dal ho mezi sebe a Teri. Na housce se šunkou nebylo nic špatného, ovšem když se napil z hrnku, vyprsknul. Myslel, že je to studená káva, co nechal večer na stole v kuchyni. Omyl, byla to hlína smíchaná s vodou. Teri okamžitě chytla záchvat smíchu, až se za břicho popadala.
,,Nevím, čemu se drahá směješ. Ochutnej.´´ a dává jí hrnek před pusu.
,,Ehmm, ne díky. Udělám si pravou kávu. To si dopij sám.´´ nepřestává se Teri smát a pohladí Gideona a pochválí ho za snídani a řiká mu, že to tatínek tak nemyslel. Vstala z postele a šla všem udělat normální snídani.

Ten den dopoledne byla Phoe na brigádě v květinářství. S dětma, Tobym a Thomasem, byla chůva Mellisa. Ben se naplno věnoval své práci, ředitelství v obchodě s elektronikou a hudebními nástroji. Phoebe se už blížil konec směny, tak už jen ve výloze naaranžovala nějaké květiny, dekorace a šla se převléknout. Dnes dostávala výplatu, tak hned nakoupila v nedalekém obchodě a hned jela domu. Když přijížděla k domu, bylo ji divné, že je Benovo auto už taky před domem. Vystoupila, vzala tašku z kufru a rychlým krokem šla dovnitř. Tam našla Bena, jak si hraje s dětma.
,,Bene, co se stalo. Proč jsi doma už takhle brzo a kde je Mellisa?´´
,,Ahoj miláčku. Prosim tě, nic se nestalo. Jen mi Mellisa volala, že se ji udělalo mdlo a zvracela. Tak jsem skončil v práci dřív.´´
,,Ježiš, už jsem se lekla. A je v pořádku?´´
,,Myslím, že to bude v pohodě. Odvezl jsem jí domu. Byla bledá jak stěna. Vzal jsem si v práci dva dny volno, aby tu někdo s klukama byl.´´
,,Ale to jsi nemusel. Já bych se omluvila v květinářství.´´
,,To je v pohodě. Stejně teď neni moc co dělat u nás, tak tentokrát s nima budu já.´´
,,A příště mi kdyžtak zavolej, ať se takhle nevyděsím.´´
,,Neboj, příště to už udělám.´´ přitáhl si ji k sobě, políbil a vzal jí tašku s nákupem, který hned uklidil.

Odpoledne téhož dne se Jace s Amy vydali s dětma na výlet do obchodního centra, kde zašli na výbornou italskou zmrzlinu, prošli se po obchodech, nakoupili dětem něco na sebe a sobě nic. Když procházeli kolem jednoho obchodu s nábytkem, všimla si Amy reklamního stojanu naproti obchodu, na kterém visela upoutávka na koncert nějaké skupiny. Měla v ruce akorát lahev s vodou, že se napije, když si všimla jména. Radostným výsknutím na sebe upoutala pozornost některých lidí, ale příliš to nevnímala. Na poutači bylo psáno, že o dva dny později ve městě vystupuje skupina Nickelback. Koukla na Jace a tomu to bylo jasné.
,,Ale to víš, že budu s dětma. Jen běž na koncert.´´
,,Ty jsi zlatý. Děkuju. Ale moment. Sama tam nechci. Zkusím říct Lucy nebo Teri, jestli nechtějí jít se mnou.´´
,,Neboj, jedna z nich s tebou určitě pujde. A když ne, tak zavoláme chůvu a pujdu já. Tuhle skupinu si taky rád poslechnu.´´
,,Tak jestli chceš, můžeme rovnou koupit lístky a můžeš jít se mnou. Amandě to jistě nebude vadit, když je bude hlídat. Kluci ji mají rádi a Amanda má zase ráda obě holky. Takže v tom nevidím problém.´´
,,Tak dobře.´´ a objal ji.
Lístky na koncert se dali koupit i v obchodním centru, proto se pro ně hned vydali. Sice to byli nechutné peníze za ně, ale tohle se může vidět jen jednou za život. Než odešli, Jace si všiml, že v kině bude za pět minut pěkný film pro děti, tak zašli ještě do kina. Ještě po filmu nakoupili a jeli domu. Amy toho měla docela dost za to odpoledne. Doma se šla hned umýt a převléknout do pyžama. Jace uvařil večeři mezitím, takže to byl servis. Všichni se najedli, děti šli spát a Amy si s Jacem ještě chvíli povídala, než se také odebrali do postele.












2. kapitola
O týden později se Lucy rozhodla, že vezme svou rodinu na výlet do zábavního parku. Alec s Kathrine byli neskutečně nadšení. Jednou tam už byli s chůvou a moc se jim to líbilo. Nevěděli, na který kolotoč dříve. Už bylo zcela normální, že s dětma chodila ven i chůva Judy. Patřila skoro do rodiny. Běti ji brali jako svou starší sestru. Jako svou krev. Pár minut před tím, než se mělo odjíždět, se Judy udělalo špatně a musela běžet zvracet. Omluvila se, že s nima nepojede. Měli jet všichni. Judy to bylo moc líto, těšila se na společný výlet. Tak se zase převlékla do pyžama a vlezla si do své postele. Lucy s Domincem dali děti do auta a rozjeli se směrem za zábavou.
,,Tati, proč s náma nejede i Judy? Chtěl jsme, aby jela taky.´´ ptá se Alec.
,,Nebylo ji dobře, víš. Tak zůstala doma. Příště ale určitě pojede, hmm?´´
,,Kathrine, ale fuj, to se nedělá dloubat se v nose a ještě to papat.´´ napomíná Lucy svou dceru.
,,Promiň maminko.´´ omlouvá se a hned s tím přestane.
Než dojeli do parku, museli několikrát zastavit na toaletu. Aby ne, když Emilly a Shanon vypily tolik čaje. Alec si hrál s autíčkama a Kathrine měla sebou svou oblíbenou panenku, které dala jméno Lisa. Měli puštěný přenosný dvd přehrávač s pohádkou a Lucy s Dominicem neustále vtipkovali a dělali si ze sebe srandu. Cesta jim tak utekla docela rychle.

U Teri a Toma se doma schylovalo k malování dětského pokoje, čehož se ujal sám Tom. Neměl dobré zkušenosti s malíři, které už v minulosti najal. Jeho syn Gideon si přál modré stěny a na stropě hvězdičky. Bylo to jejich zlatíčko, tak co by pro něj neudělal. Přichystal si vše potřebné, nábytek přikryl plachtou a pustil se do práce. Teri mu zatím šla uvařit kávu a upéct koláč s borůvkama. Ten měl nejraději. Během pečení koláče si Teri zatím vyřídila pár hovorů. Včetně drbárny s Phoebe. Phoe se svěřila, že se Melisse opět udělalo špatně, takže zase musela zůstat doma s dětma. Měla v plánu jít do cukrárny s nějakou kamarádkou, která se ji ozvala po několika letech. Odložily to o týden později. Když si dopovídaly, byl akorát čas vyndat koláč, který provoněl celý byt. Jen to udělala, zazvonil ji telefon.
,,Hiddlestonová, prosím.´´
,,Dobrý den, tady Emma Hayland, ředitelka školky.´´
,,Dobrý den. Co se děje? Něco se synem?´´
,,Ano, vašemu synovi není dobře. Má horečku a před chvilkou zvracel. Můžete si pro něj přijet?´´
,,Určitě. Hned tam budu. Děkuju. Zatím se mějte.´´ a zavěsila.
Koláč strčila do spíže a běžela za Tomem, že jede do školky.
,,Hlavně zlato dojeď v pořádku. Uvidíš, nic to nebude. Tak už jeď.´´
,,No, doufám, že to nic není. Že to bude jen nějaká slabá viróza. Tak jedu, pa.´´ políbí ho, vezme klíčky od auta a vyrazí směr školka.
Když zaparkuje za 20 minut u školky, buší ji srdce, v jakém stavu ho uvidí. Ředitelka na ni už čekala venku před dveřma. Než obě došly do třídy, mezitím ji vše řekla. Co spolu mluvily po telefonu, tak potom ještě měl průjem. Konečně došly do třídy, kde Gideon seděl na pohovce přikrytý dekou. Byl bledý jako stěna. Ani, když viděl maminku, to s ním nehlo. Muselo mu být hodně špatně.
Přidřepla si k němu a povídá : ,,Broučku. Copak ti je? Bolí tě bříško? ´´
Gideon nebyl ani schopný mluvit, jen kývnul. Ředitelka mezitím přinesla jeho věci, Teri ho oblékla, poděkovala a odvezla ho rovnou k doktorce. Jako svou dětskou doktorku měla Amy, která se tím živila. Prohlédla Gideona, poslechla si ho a poslala na vyšetření do nemocnice. Teri, která jela jen v teplákách, ji to bylo jedno. Vyšetření v nemocnici ukázalo podrážděný žaludek. Pravděpodobně snědl něco špatného a to mu udělalo neplechu v bříšku. Dostali sebou domu medicínu a mohli odjet.

O dva dny později se Lucy vydala s Teri do města, kam ji pozvala na dobrý oběd a poté do kosmetického salonu, což byli dárky k Teriiným narozeninám. Už dlouho spolu nikde nebyly jako sestry. Lucy během oběda v restauraci potkala svou kolegyni z práce, kde vypomáhá. Jedná se o obchod s filmovými rekvizitami. Byl to její sen si tuto práci vyzkoušet. Po obědě následoval kosmetický salon. Teri dostala jako dárek kompletní ošetření pleti a manikůru a Lucy si nechala udělat nehty. Když odcházely ze salonu, Lucy zazvonil telefon, byla to jejich maminka.
,,Ahoj mami. Jak se máš?´´
,,Ahoj holčičko. Mám se skvěle. Jen se chci ujistit, jestli tedy mohu přijet, jak jsme domluvené.´´
,,Ale to víš, že to platí.´´
,,To jsem ráda. Jen pro tebe a Teri budu mít překvapení.´´
,,Máme se bát?´´
,,Myslím, že nemusíte. Jen. Někoho sebou přivezu.´´
,,Jejda. No, tak to jsme zvědavé obě. Už se těšíme.´´
,,Tak super. Za týden tam jsme, také se těšíme. Už musím běžet, mějte se krásně, holky moje. Ahoj.´´
,,Ahoj mami.´´
Byl to rozhovor napůl úžasný, s mamkou mluvila naposledy před měsícem, ale i zvláštní. To tím, že se dozvěděla, že s jejich maminkou přijede ještě někdo. Začalo ji vrtat hlavou, kdo to může být, koho dlouho neviděla.
,,Co se děje ségra? Co řikala máma?´´
,,Že nepřijede sama. Bere někoho sebou.´´
,,A řikala koho?´´
,,Neřekla nic. Jen, že to bude překvapení. Prý se nemusíme bát.´´
,,Tak musíme doufat, že to tak bude.´´
Po tomto záhadném, i když přeci jen překvapujícím rozhovoru se Lucy s Teri vydaly domu. Ještě se stavily v obchodu, aby nakoupily pár drobností na návštěvu mamky. Vídají se jednou za půl roku, tak to je vždy velká událost.

Druhý den ráno se u Barnesů vstávalo zvláštně. Ben byl v pořádku, za to Phoebe vstávala s velice zvláštním pocitem. Pocitem, že se něco stane. Ale nijak dlouho nad tím nepřemýšlela, protože musel utíkat do pekárny pro čerstvé pečivo ke snídani. Malý Toby chtěl jít s ní, tak ho oblékla a vyrazili. Nakoupila dva chleby, protože k večeři chtěla dělat topinnky, které mají rádi jak Ben, tak i děti. Toby si vyprosil svým obvyklým pohledem koblihu a myslel i na brášku, tak vzala jednu i jemu. Když se vracela zpět domu, pípnul ji mobil se zprávou. Koukla na displej a viděla, že ji píše Harry. Otevřela zprávu a četla : ,,Ahoj Phoebe. Věřím tomu, že to nebude lehké pro tebe to číst a věř taky, že ani pro nás to nebylo snadné se rozhodnout, natož to ještě napsat. S Mattem jsme se rozhodli, že tady v Brooklynu zůstaneme. Domu se vrátíme pouze pro své věci a dům prodáme. Nebuďte smutní hlavně. Než na dobro odjedeme, uděláme ještě rozlučkovou párty. Zatím ahoj.´´
No tak to byl šok. Phoe, se slzama na krajíčku, se musela posadit na blízkou lavičku. Toby k ní přispěchal.
,,Maminko, co je ti? Proč pláčeš?´´
,,Ale to nic broučku. Tvůj strejda píše. Tam kam odjel, už zůstane. Sem se vrátí pouze pro své věci.´´
Toby nic neřekl, jen svou maminku objal a pohladil po vlasech. Phoebe se jen oklepala, utřela slzy a vyrazili zpět domu. Když dorazili a vešla do kuchyně, Ben akorát postavil vodu na čaj. Jak si ji všiml, věděl, že se něco stalo. Proč by šla z nákupu uplakaná. Zeptal se jí, co se stalo. Phoe mu ukázala zprávu od Harryho a ten jen koukal.
,,Ale no tak zlato. Pokud se jim tam líbí a Albertovi taky, tak jim to přej. Můžete si přeci dál volat nebo psát.´´
,,Já vím, ale mrzí mě to. Měla jsem a vlastně ho pořád mám ráda. Bude mi tu chybět.´´
,,Cítím s tebou, zlato. Pojď sem.´´ přitáhl si ji k sobě, políbil a objal.
Zůstali tak ještě chvilku, než je z toho vyrušil zvuk konvice, která dovařila vodu. Ben zalil čaje a Phoe mezitím připravila pro všechny chleba s nutelou a klukům ještě kobližky, které mají rádi. Během snídaně Phoe na vše skoro zapomněla. Po jídle se šli projít do dětského parku, kde si Ben s klukama hrál na honěnou, na babu a když je tak Phoe sledovala, vzpoměla si, jak si takto hrála i s Harrym, když byli malí. Byli to krásné vzpomínky. Vzpomínky na někoho, s kým se neviděla spoustu let, poté s ním pár let strávila a teď ho zase ztratí. Ale jak řekl Ben, bude mu to jen přát a jak si jistě slíbí, budou si dál volat a psát.









3. kapitola
Týden uběhl rychle a nadešel den, kdy měla přijet maminka Lucy a Teri. Všichni byli domluvení, že ji vyzvednou na nádraží a rovnou pojedou k Lucy. Než se ale někam jelo, probíhal velký úklid. Shanon s Emilly měly hravou náladu, tak byli všude rozházené hračky. A už byli tak velké, že si uměly otevřít skříňku v kuchyni a nešikovně rozsypaly mouku a sůl. Lucy a ani Dominic se nemohli zlobit. Byl to na ně komický pohled. Zasmáli se tomu společně a hned to uklidili. Holky byli špinavé, tak se jich Dominic ujal a šel je umýt, aby na návštěvu své babičky vypadaly krásně. Akorát dorazila chůva Judy, když se Lucy rozezněl telefon s upomínkou, že je čas jet na nádraží. Rozloučila se na tu chvilku s dětma a společně s Dominicem odjeli.
Na nádraží byli celkem rychle. Nepočítali s tím, že bude tak průjezdná silnice. Běžně je v tuto hodinu a kolem poledne ucpaná. Takže měli ještě asi deset minut navíc, tak zašli koupit květinu. Maminka měla ráda všechny květiny, tak ji vybrali tentokrát gerberu v květináči. Nevěděli, kdo s ní přijede, nevěděli, co koupit tomu dotyčnému. Proto koupili bonboniéru. Už se blížila hodina příjezdu, proto se odebrali do příjezdové haly. Pomalu proudil dav lidí, na které někdo čekal. Začal dav řídnout, když si Lucy pomyslela, že nepřijela. Ale uviděla ji. Je tady. Viděla svou maminku s kufrem a vedle ní šla ještě jedna žena, mohla být tak ve věku Teri. Byla to velmi krásná a štíhlá zrzka. Na sobě měla krátkou sukni a tílko bez ramínek a za sebou táhla objemný kufr.
Lucy to už nevydržela a běžela maminku obejmout.
,,Ahoj, holčičko moje. Ahoj Dominicu.´´ a oba políbila na tváře.
,,Ahoj mami, jaká byla cesta?´´
,,V pořádku. Vlak měl ještě trošku zpoždění, ale i tak tu jsme včas.´´
,,Tak to je fajn a hlavně, že jsi tady. Těšila jsem se na tebe.´´
Ještě několikrát se objaly, než maminka promluvila.
,,Tak, chceš Lucy prozradit, kdo se mnou přijel nebo si to máme nechat pro sebe a prozradit to, až budeme s Teri pohromadě?´´
,,Jsem hrozně nedočkavá, klepu se zvědavostí. Ale necháme to, až budeme všichni.´´
,,Tak dobře.´´
Lucy a pro ní zatím neznámá žena, se aspoň pozdravily a společně všichni se vydali k auto a rovnou domu.

Ten den ráno u Jace a Amy bylo docela hektické. Kluci, Kevin a Charlie si hráli na zahradě na babu, na schovávanou a chvilku na pískovišti. Postavili si velký hrad z písku a kolem vyhrabali jámu, jako že to bude vodní příkop. Ovšem když chtěl Kevin znova hrábnout, na poslední chvíli si všiml, že v písku něco je. Vyndal to a poznal, že to je injekční stříkačka. Okamžitě běžel za mámou ji to ukázat. Když to Amy viděla, málem to s ní seklo. Jak se to sem dostalo?
,,Kevine, okamžitě to zahoď. Na to se nesahá.´´
,,Mami, co to je?´´
,,Něco moc ošklivého. Ale běž zase ven za bráškou. Promluvím si s tatínkem.´´
Kevin neprotestoval a odešel zpátky na zahradu. Amy za ním stačila ještě vyběhnout a upozornit, ať na nic nesahají, když něco najdou. Zavolala Jace a ten byl u ní v momentě.
,,Co se děje? Zaslechl jsem, jak jsi křičela na Kevina.´´
,,Podívej se, co našel a přinesl mi ukázat.´´ sehla se k zemi, sebrala injekci a ukázala ji Jaceovi.
,,Ježiši. Jak se to k nám dostalo? Kde to bylo?´´
,,To bych taky ráda věděla. Našel to právě Kevin. U nich v pískovišti.´´
,,Je doufám v pořádku, nepích se?´´
,,Myslím, že ne. A kdyby jo, určitě by brečel. Pak ho zkontroluju.´´
,,Nechci pomyslet, co by se stalo, kdyby se o to někdo z našich dětí píchnul. Zajímalo by mě, které prase to tu nechalo. Až se to dozvím, tak si ho podám.´´
,,Tak s tím souhlasím. Já jen doufám, že to není někdo z našich přátel. To bych byla moc zklamaná.´´
,,Na to ani nemysli. Známe je moc dobře. Nic takového by neudělali.´´
,,Já vím. I když je neznám tak jako Lucy, neřekla bych, že by to některý z nich dokázal udělat.´´
,,Tak vidíš. Ale přijdeme na to.´´ objal ji, políbil ji a utšil ji.
Ještě chvíli se o tom bavili, než si šli promluvit ven s klukama. Je upozornili, aby na nic takového nikdy nesahali, kdyby to našli. A s Phillipem, Isabell a Sarah budou chodit ven neustále. Z prostého důvodu - aby je uhlídali. Amy by nerozdýchala, kdyby se jejím dětem něco stalo.

Když Lucy parkovala před domem, tak její maminka jen žasla, kde to bylí. Ano, věděla, že mají větší dům, ale že až tak velký a nádherný, nevěděla. Dominic, pravý gentlman, tchyni otevřel dveře a podal ji ruku, aby ji pomohl vystoupit. Oblíbila si ho od prvního dne, kdy jí ho Lucy představila. Jen vystoupili, už se k nim ze dveří hnali děti a mezi dveřma čekala už i Teri a Judy. Děti objali babičku a nechtěli ji pustit. Vítání trvalo skoro věčnost. Už i Teri zaregistrovala novou osobu. Už u ní byla Lucy.
,,Ségra, už víš, kdo to je?´´
,,Nevím. Řekla jsem, že se to chci dozvědět až s tebou.´´
Obě na sebe hodily tázavý pohled, ale zatím to hodily za hlavy. Všichni s odebrali dovnitř a Emilly s Shanon neustále poskakovali. Když vešli dovnitř, tak u dveří stál Alec s Kathrine jak služebníci a postavili před všechny pantofle. Lucyina maminka, Julie, se po své dceři koukla a ta jen pokrčila rameny. Měli občas takové období, kdy byli zlatí. Po uvedení do obývací části se maminka s doposud neznámou usadily na velmi pohodlné pohovce a Teri jim šla uvařit kávu a Lucy s Dominicem odnesli jejich kufry do pokoje pro hosty. Když se vrátili, pokoj už provoněla vůně jejich oblíbené kávy. Děti si šli hrát do jejich pokojíku a ostatní se usadili k obloženému stolu plného dobrot.
,,Tak vás tu obě tedy vítám. A jako doma.´´ pozvedla Lucy sklenku s šampaňským, které bylo připraveno jako přípitek.
,,Tak už se Julie dozvíme, kdo to s tebou přijel?´´ prolomil chvilkové ticho Dominic.
,,No, už je na čase myslím. Tohle je totiž něco, o čem jste celý svůj život, Lucy a Teri, nevěděly. Nikdy jsem vám o tom neřekla.´´
Obě se po sobě podívaly a pořád nechápaly.
,,Jak jste si asi obě myslely, že jste jen vy dvě jako sestry. Do této doby jste si to myslely na stopro. Ale trochu to upravím. Teri, ty nejsi nejstarší, jak jsi si myslela. Nejstarší z vás je tady vaše třetí sestra Triss.´´
A tak to byl šok. Lucy vždy věděla, že jsou jen ony dvě, že Teri je nejstarší. Ale to byl omyl, jak právě zjistila. Obě, ona i Teri, hledaly brady někde na druhé straně zeměkoule, kam se jim propadly. Nevěděla, jestli je to šokem, radostí nebo snad leknutím. Ani jedna nebyla schopna slova, proto se sama Triss ujala slova.
,,Holky. Dost dlouho jsem o vás slyšela. Ano, já o vás věděla. Ale jelikož jsem žila na druhé straně planety, nedostala jsem se sem. Ale přestěhovala jsem se nedávno do města, kde žije mamka. Tak jsem se chopila této příležitosti, abychom se poznaly. Snad mě přijmete.´´
,,Ehmm, mami? Jak se ti to podařilo takhle utajit?´´
,,Víš zlato. Bylo to složité. Když jsem Triss porodila, pár měsíců jsem to zvládala. Ale pak psychická újma a dala jsem ji k adopci. Když jsem se z toho však poté dostala, chtěla jsem ji zpátky. Už to nešlo. Rodina, která si ji vzala, odcestovala na druhou stranu planety. Vídaly jsme se jednou za rok a pak už vůbec. Zůstal nám jen telefonický kontakt. Ale před měsícem jsem se rohodla, co jsem se dozvěděla, že se Triss stěhuje ke mě do města, že ji představím i vám. A já doufám, že mi to nebudete mít za zlé. Je o rok starší než ty, Teri.´´
Obě na ně jen zíraly. Ale Lucy byla první, kdo se zvedl a podal Triss ruku. Objaly se a líbly na tváře. Po probuzení ze šoku se zvedla i Teri a i ona objala svou ,,novou,, sestru. A samozřejmě i Dominic nechyběl. Ten jí políbil na ruku.
Tak to byl opravdu šok. Ale spíše příjemný, ale i nečekaný. Takový zvrat. Obě, Lucy i Teri, přijaly Triss jako sestru. Nic jiného jim nezbývalo. Po chvilce se ale jako lusknutím prstu vše změnilo a všichni se bavili, jako by se znali celé roky.











4. kapitola
Jednoho krásného a docela teplého říjnového odpoledne se šla Phoe projít s Thomasem do parku. Toby zůstal doma s Benem, nebylo mu dobře. Byli venku už dvě hodiny, během kterých si Thomas hrál na pískovišti, Phoe ho pouštěla z klouzačky, pak si spolu hráli na písku, postavili si hrad, když už byl čas jít domu. Už byli skoro na okraji parku, když Phoe na dálku asi sto metrů poznala Lucy. Ale nebyla sama. Byla ještě s nějakým mužem a rozhodně to nebyl Dominic. Viděla, jak se s dotyčným líbla na tvář, obajala se s ním a poté si něco předali. Neviděla ale, co to bylo. Rozhodla se, že zavolá Domincovi.
,,Ahoj Phoebe. Copak se děje?´´
,,Ahoj Dominicu. Ale prosim tě. Právě jsem na dálku viděla Lucy s někým jiným. A vypadalo to, že se k sobě nějak mají.´´
,,Jako jak s někým jiným? Jiným chlapem?´´
,,Ano. Ale ne nic špatného. Líbli se na tváře, objali se a něco si předali navzájem.´´
,,Díky, že jsi mi zavolala. Optám se jí na to. A ještě ji vidíš?´´
,,Už ne. Jen si to něco předali a rozloučili se. Jen ji prosim tě neřikej, že jsem ti to řekla já.´´
,,Neboj, nepovím ji to. Svedu to na sebe.´´
,,Díky. Já už musím. Jsem venku s Thomasem. Ahoj.´´
,,Ahoj Phoe. A díky.´´
Po tomto rozhovoru si Dominic musel sednout. Jeho Lucy běhá zase za nějakým jiným mužem? Už zase? To se mu muselo jen zdát ten hovor. Několikrát se štípnul, jestli se mu to nezdá. A nezdálo. Byl rozhodnutý, že se jí na to zeptá, až se vrátí.

Když se Lucy vrátila, našla Dominica, jak sedí se zkříženýma rukama na hrudi a je zadumaný. Ani ji nepozdravil, odtáhl se, když ho chtěla políbit. Lucy, zmatená z jeho chování, šla uklidit nákup. Když uklízela poslední plechovku s kompotem do ledničky, přišel do kuchyně Dominic.
,,Kdo to byl?´´ zeptal se podrážděně.
,,Jak kdo byl kdo?´´
,,Nedělej, že nevíš, když vím, že víš.´´
,,Ale Dominicu. Já nevím, o čem to mluvíš.´´
,,Lucy. Možná jsem někdy pitomej, ale teď rozhodně ne.´´
,,Tak mi řekni do prdele, o čem mluvíš. Když mi to neřekneš, nemůžu ti odpovědět.´´
,,V parku. Co to bylo za chlapa? Políbili jste se na tváře a něco jste si předali. Kdo to byl?´´
,,Jak o tom víš?´´
,,Viděl jsem tě. Jak asi.´´
,,Ježiši Dominicu. Co vyšiluješ? Jen přátelské políbení.´´
Dominic byl docela zklamaný, že zase vyvádí blbosti. Proč ale? Do teď měli krásné a harmonické manželství. Čtyři krásné děti.
,,Aha. Tak já vyšiluju. Já ti jsem po celou dobu našeho vztahu věrný. Kdežto ty jsi si užila s Benem a to jsem ti odpustil. A teď další chlap?´´
,,Víš co? Když nevíš, o co šlo, tak jdi někam. Evidentně mi nedůvěřuješ. A co mi předával? Tohle. Máš to k narozeninám.´´ a hodila po něm nějakou malou krabičku a s pláčem odešla do ložnice.
Dominic, stále ještě naštvaný, sebral krabičku a otevřel ji. Byl v něm nádherný zlatý řetízek. Kdyby to věděl, mlčel by. Chtěl se jí omluvit, ale nechtěla s ním komunikovat.

Téhož dne odpoledne Teri provázela po městě svou sestru Triss. Bála se, že budou odlišné, že nebudou mít stejné zájmy. Ale měly dost společného. Stejný hudební žánr, oblíbená světová kuchyně. Ukázala jí, kam chodí do restaurace, kam se chodí bavit. Vzala ji do oblíbené restaurace. Triss se přesvědčila, že je to vážně skvělá restaurace s perfektní obsluhou. Po obědě se vydali do centra města, kde měla Triss svůj byt. Ano, to, že bydlí ve městě u maminky, byla lež. Sem se nastěhovala, aniž by věděla, že tu její sestry bydlí.
,,Teda, ségra. To je fakt překvapení, že bydlíš tady.´´
,,Já vím. Lhala jsem vám. Ale snad mi to prominete.´´
,,Ale to víš, že jo. Aspoň se budeme vídat častěji a aspoň se více poznáme.´´
,,To bude super. Jsem ráda, že tu jsi.´´
Akorát dotrazily k Trissiinýmu bytu, dopovídaly si, objaly se a rozloučily. Teri nemohla uvěřit, že ještě minulý týden tuhle holku neznala a teď už ví, že je to její sestra a baví se, jako by se znaly celý život. Bylo to fajn.

O dva dny později se Lucy už s Dominicem začala docela bavit a stále netušila, že to nebyl on, kdo ji viděl, ale Phoe. Ten den očekávali návštěvu Teri a Triss. Lucy ráno odvedla Aleca a Kathrine do školy a Shanon s Emilly do školky. Dominic mezitím doma připravil pohoštění pro návštěvu. Když finišoval, věděl, že už by Lucy měla být zpátky. Cesta tam i zpátky ji trvá maximálně půl hodiny. Ale je pryč už hodinu. Tak ji zkusil zavolat. Ale neúspěšně. Nezvedala mu to. Když to zkoušel asi popáté, akorát vcházela do kuchyně.
,,Lucy. Můžeš mi říct, kde jsi byla? Cesto do školky a školy a zpět netrvá hodinu přeci, ale jen půl hodiny. Pětkrát jsem ti volal. Proč jsi mi to nezvedla?´´
,,Tak promiň, že byla zácpa na silnici.´´ a hodila po něm naštvaný výraz.
,,Nevím proč, ale přijde mi, že se měníš.´´
,,Aha. A mohu vědět, v čem?´´
,,Nedokážu ti to říct. Hlavně tvé chování je v poslední době zvláštní.´´
,,Nechápu, co jsem ti provedla. Nemusím mít neustále dobré dny. Co ty víš, jestli mě něco třeba netrápí.´´
,,Takže jsme zase tam, kde jsme byli před dvěma dny. Zase se budeme hádat?´´
,,Na tohle vážně nemám. Hele, za chvíli tu budou holky, tak se uklidníme, ne? Jo a díky za pomoc.´´ a s tímto se Lucy odešla převléci.
Asi za půl hodiny, během které panovala tichá domácnost u Dominica a Lucy, zazvonil zvonek. Otevřít šel Dominic, protože Lucy si šla ošetřit řeznou ránu, kterou si způsobila při krájení zeleniny k obloze. Když otevřel dveře, stála za nima Teri s Triss. S oběma se pozdravil a nabídl jim pantofle a pomohl z kabátů. Uvedl je do obývací části, kde už Lucy mezitím nanosila občerstvení. Když si jich všimla, šla je obejmout a přivítat a kolem Dominica prošla, jako by byl vzduch.
,,Tak vás tu vítám. Hlavně teda tebe, Triss. Chovej se tu jako doma.´´
,,Děkuju Ti. Máš to tu krásně zařízené.´´
,,Díky. Tak se posaďte. Dáte si kávu či čaj? Uvařila jsem obojí.´´
Teri si dala čaj a Triss kávu. Odešla do kuchyně, aniž by se Dominica zeptala, co si dá on. Teri si toho všimla, hodila na něj tázavý pohled, ale Dominic jen pokrčil rameny, že to nechápe. Lucy byla za chvilku zpátky. Ale jaké bylo překvapení, že nesla samou kávu, i když byla žádost i o čaj.
,,Ségra, já chtěla čaj. Ale to nevadí. Aspoň si dodám nějakou energii.´´
,,Jee, tak promiň, to jsem nechtěla.´´
,,V pohodě. Ale uvařila jsi ji výbornou. Jako vždy.´´
,,Tak díky.´´
Během dopoledne, kdy čas utíkal strašně rychle, se Lucy s Teri od Triss dozvěděly, že má manžela jménem Lee a syna Lucase, kterému je jedenáct let. V manželství byli už krásných patnáct let. Lucy chtěla Triss ukázat, co zdědila po jejich pradědečkovi. Odešla do ložnice a v momentě byla zpět. V rukou nesla velmi nádhernou starou vázu.
,,Tak ta je nádherná. Pamatuju si na ní. Ani jsem nevěděla, že ji někomu předal. Byla jsem s ním v kontaktu, než zemřel. Je vážně nádherná. Dávej si na ní pozor. Jednou bude mít velkou cenu.´´
,,Neboj, pečuju o ní skoro víc než o sebe. Vždyť o takovou nádheru nepečuj. Tu měl snad ještě děda pradědečka.´´ a rozesmála se.
Lucy ji chtěla zase odnést zpět do ložnice. Teri se zvedla, že si dojde na toaletu. A jak je u Teri známá její dost často legrační nálada, při odchodu z pokoje do Lucy ze srandy strčila. Ale to neměla dělat. Lucy upustila vázu. Snažila se ji ještě chytit, ale bohužel to nestihla. Váza se rozbila na stovky kousků. Lucy byla na kolenou u té spousty střepů a nezbylo ji nic jiného, než oči pro pláč.
,,Ségra, promiň. Já to tak nechtěla. Ale dyť je to jen váza.´´
,,Jak ,,je to jen váza,, . Víš jak stará je? Nebo vlastně byla? Nejméně sto let.´´
,,Tak nevyšiluj.´´
,,Já nemám vyšilovat? Bylo to dědictví po pradědečkovi. A teď je to pryč. Jak by bylo tobě, kdybych úmyslně poničila obraz od tvého oblíbeného malíře, hmm?´´
,,Rozhodně bych takhle nehysterčila.´´
,,Tak a dost. Pro tebe dědictví nic zřejmě neznamená. Pro mě to znamenalo hodně.´´
,,Myslím, že jsou mnohem důležitější věci, než jen nějaká váza.´´
,,Vypadni!! Vypadni z mého domu!!! ´´
,,Ale no tak ségra. Nepřeháníš to trochu?´´
,,Už jsi pryč? Odejdi, prosím.´´
,,Ty jsi vážně hysterka.´´
To už bylo na Lucy moc. Vstala ze země a začala ji strkat ke vchodovým dveřím. Byla vážně zklamaná, jak tohle dopadlo. Neměla tušení, že se to tolik vyhrotí. Otevřela dveře, vystrčila ji ven a hodila po ní její boty. Koukla na ní ještě s uplakanýma očima a zabouchla dveře. Když se otočila, viděla, jak na ní koukají Dominic s Triss. Všimla si, že se Dominic nemá k tomu, aby ji šel obejmout, proto s pláčem odešla do ložnice, kde propukla v pláč. Triss se rozhodla, že už taky raději pujde. Dominic se jí za to vše omluvil a pomohl ji do kabátu a podal ji Teriin. Rozloučili se a zavřel za ní dveře. Šel uklidit střepy z vázy, které nasypal do krabice. Třeba to pujde ještě opravit. Moc v to ale nevěřil.













5. kapitola
O incidentu mezi Lucy a Teri se brzo vědělo mezi všema. Už i ostatní si začali všímat, že se Lucy mění. Jako kdyby se jich stranila. Nebyla to ta Lucy, jako dříve. Nejvíce to pozoroval Dominic. Docela často zůstával doma s dětma sám a také mu několikrát musela vypomoci chůva Judy. Neměla s tím problém. Měla děti ráda, rozuměla jim. Doposud Judy Dominicovi vykala. Ale tím, že se u nich objevovala čím dál častěji, ji nabídl tykání a s radostí to přijala. A aby si od dětí taky jednou odpočinul, vzala je Judy na procházku do parku.

Ten den, kdy se Teri po hádce s Lucy vrátila domu, chtěla, aby ji Tom takhle neviděl. Sice moc neplakala, ale bylo na ni vidět, že ji něco trápí. Bohužel ji to nevyšlo, protože se s ním střetla akorát na chodbě před kuchyní. Vylíčila mu, co se stalo, jak se její sestra chovala.
,,Zlato, asi pro ni ta váza znamenala opravdu hodně. Nemyslíš, že jsi přeháněla ty?´´
,,Aha. Takže za to mohu já. Jasně.´´
,,Promiň, ale neřikala jsi, že jsi do ní z legrace strčila, když ji nesla?´´
,,Ano, řikala. Ale nemá být takový tele a upustit to.´´
,,Myslím, že by jsi se jí měla omluvit.´´
,,Neomluvím. A stejně. Ani by se mnou nechtěla mluvit.´´
,,No jak myslíš. Ale sama sis pod sebou podřízla větev.´´
Tom si po tomhle vzal bundu a odešel raději ven. I na něm bylo vidět, že i jeho to zmátlo. Jak se Teri zachovala ke své sestře. Musí ji nějak donutit, aby se jí omluvila. Možná to dá více práce, ale nehodlá to vzdát. Vždyť to jsou sestry, jedna krev.

Tohle téma bude číslem jedna asi u všech. Stejně to tak bylo i u Phoebe s Benem. Ani jeden nechtěl uvěřit tomu, co se stalo. Jak se Teri chovala k Lucy. Ale co víc je zaráželo, bylo to, že právě spíše Lucy je ta, která se mění. Dominic jim zavolal a oboum se svěřil, že mu přijde, jako by se neustále na něco vymlouvala. Jen aby se dostala z domu a děti mu nechala na krku.
,,Dominicu, hlavně nemysli na něco špatného. Třeba chystá něco pěkného. Nějaké překvapení, u kterého nemůžeš být. Za pár měsíců jsou Vánoce, tak třeba něco zařizuje dopředu.´´
,,Já vím Bene. Ale neřikej mi, že by tobě nebylo divné, kdyby se Phoe někam nevypařila každý druhý den na půl dne.´´
,,Ano, přiznávám, bylo by mi to divné. Ale znám Lucy dost dlouho na to, abych ji podezříval z nějakých nekalostí.´´
,,Dominicu. Beru Lucy jako svou sestru. Mohu zkusit si s ní promluvit, jestli chceš.´´
,,Phoebe. Zkusit to můžeš. Ale aby to bylo něco platné.´´
,,Tak uvidíme. Za zkoušku nic nedáme.´´
,,Díky Phoe, díky Bene. Ale musím běžet. Vrací se Lucy. Zatím ahoj.´´
Lucy vešla do pokoje akorát ve chvíli, kdy Dominic pokládal telefon. Chtěl jí něco říct, zeptat se jí na to, co se stalo mezi ní a Teri. Ale jen se nadechl, tak ho Lucy zvednutím ruky zastavila, aby mlčel. Jen kolem něj prošla a přitom do něj lehce vrazila a zavřela se do koupelny. Tohle už není normální. Takhle se nikdy nechovala. Za tím něco musí být. Takovou ji nepamatuje. Musí zjistit, kam neustále chodí, jestli za tím je ještě někdo jiný. Miloval ji. Ale pokud by tohle i nadále přetrvávalo, asi by to už takové nebylo a možná by ji pak dokázal i opustit. Ale nechtěl myslet zrovna na tohle. Nikoho nemiloval tolik, jako ji.

Tři dny na to se dopoledne u Jace a Amy schylovalo k přípravě oběda. Tentokrát se vaření ujal Jace. Uměl uvařit výborně vepřovou panenku s bramborama. A jako dezert ještě upekl jablečný koláč. Amy se jen divila, jak mu to jde od ruky. Děti si mezitím hráli venku na jejich hřišti. Zdůraznila, aby si dávali pozor v pískovišti. Aby se tam zase neobjevila nějaká ošklivá věc, jako třeba injekce. Když byl Jace zhruba v polovině vaření, zazvonil mu telefon.
,,Bower, prosím.´´
,,Ahoj Jace. Prosim tě, vím, že máš volno. Ale potřebujeme tě. Bylo nahlášeno přepadení rodinného domu.´´
,,V pohodě, Chandlere. Hned jedu.´´
,,Díky. Adresu ti řikat nemusím. Je to dům naší šéfové.´´
,,A to snad ne. Hned tam budu.´´
Jace položil telefon a běžel se převléci. V rychlosti vyřídil Amy, co se děje a že ho mrzí, že tu musí nechat rozdělaný oběd. Řekla mu, že ať se tím netrápí, ať jede, že to dovaří sama. Přece jen mu několikrát asistovala, tak ví, co dělat. Jace se s ní rozloučil polibkem a už v policejní uniformě vyrazil směrem na místo činu.

Téhož dne se odpoledne Teri chystala, že pojede na návštěvu za maminkou do padesát kilometrů vzdáleného města a že u ní bude týden. Tom si vzal v práci dovolenou a aspoň bude mít více času na Gideona. Nevěnoval se mu kvůli práci tolik, jak by chtěl. Teri stále nebyla v kontaktu s Lucy. Zkoušela ji sice několikrát volat, ale nezvedala ji to. Ani na zprávu neodepisovala. Možná se ji měla hned omluvit. Možná neměla na ni být taková, co se to stalo, co do ní z legrace strčila. Začalo ji hlodat svědomí. Ale teď to nechce řešit. S balením věcí ji pomáhal Tom.
,,Zlato, vím, že tě trápí pořád ten incident s Lucy. Ale prosim tě, teď na to nemysli.´´
,,Já vím Tome. Už jsem si na to tak trošku zvykla, že se mnou nechce mluvit. Snad se jednou uklidní a sama se mi ozve.´´
,,Promiň, ale nemyslíš, že za to můžeš ty? Ty jsi způsobila to, že se rozbila její oblíbená váza.´´
,,Ano, jsem si toho vědoma. Ale prostě, nedocházelo mi to.´´
,,Už se tím netrap. Jednou se sejdete a budete v pohodě.´´
,,Snad máš pravdu.´´
,,Budeš mi tu chybět. I Gideonovi. Hlavně, až dorazíš, dej vědět, jasný?´´
,,Neboj, určitě. Pomůžeš mi s taškama do auta?´´
Tom neváhal a s velkou ochotou ji pomohl nanosit kufr a tašky do auta. Byl to gentlman, rád pomáhal každému. Už několikrát pomohl zachránit i lidský život. Aby taky ne. Byl to pracovník záchranné služby. Teri si zkontrolovala, že má vše a když zjistila, že ano, rozloučila se s Tomem a s Gideonem a vyrazila za svou maminkou.

V tu dobu, kdy Teri odjížděla, se byla do parku projít Lucy. Chtěla být sama. Neměla náladu si povídat s Dominicem. Bylo docela hezké a teplé odpoledne na to, že byl říjen. Procházka to byla přijemná. Lehký větřík jí hladil po tváři a výhled na město byl nádherný. V malé prodejně si koupila lahev vody a pytlík jejích oblíbených bonbonů. Pořídila několik fotek z přírody. Byla to její záliba focení a nejen přírody. Chtěla si na chvilku odpočinout, tak se posadila na lavičku. Po chvilce si k ní ale přisedl nějaký muž. Seděli tak chvilku bez mlčení vedle sebe, až ten muž vytáhl malý balíček z kapsy. A protože to nebyla jen tak ledajaká procházka a Lucy věděla, o co jde, vytáhla z kabelky peníze. Oba si bez jediného slova předali peníze a balíček a ten muž ihned po předání odešel. Lucy se na svůj balíček koukla, blaženě se usmála, uklidila ho do kabelky a vydala se domu.

Ještě ten den Tom stále očekával, až se mu Teri ozve, že dorazila. Cesta ji měla trvat asi hodinu a půl a stále po dvou hodinách o sobě nedala vědět. Řikal si, že asi někde stojí v koloně. Zjistil, že by neměli s Gideonem co na večeři, tak s ním zašel do obchodu. Když se vrátili, rozhodl se, že zkusí Teri zavolat. Jenže byla nedostupná. Když to chtěl zkusit podruhé, tak mu zvonil telefon a na displeji bylo číslo Teriiny maminky.
,,Ahoj Julie. Co se děje?´´
,,Tome. Teri stále nedorazila. Zkoušela jsem ji volat, ale je nedostupná. Měla tu už být dávno. Mám o ni strach.´´
,,Taky jsem ji zkoušel volat a taky bezúspěšně. Tak třeba stojí v nějaké koloně na dálnici.´´
,,Tome, v tenhle den nejsou skoro žádné kolony. Nelíbí se mi to.´´
,,Julie, nemysli hned na něco špatného. Je určitě v pořádku. Ale i mě se to nelíbí.´´
,,Kdyby se náhodou ozvala Tome, dáš mi vědět, že jo.´´
,,A to víš, že ti dám vědět.´´
Ještě chvilku spolu mluvili, než Toma vyrušil plakající Gideon. Rozloučili se a hned utíkal za synem. Zakopl o jednu ze svých hraček a upadl. Strašně moc plakal a měl odřené koleno a loket. Tom ho hned utěšoval a ihned mu ošetřil a zalepil odřeniny. Tím tak trochu zapoměl na předchozí hovor. Ale byl to jen chvilkový moment. Hned zase myslel na svou ženu.

I u Dominica to odpoledne vládla napjatá situace. Lucy, která se vrátila z procházky, se střetla s Dominicem v obýváku. Všimla si, že je tam i Judy. Dominic se na Lucy jen podíval a zakroutil hlavou, že pořád někam chodí a není doma s dětma. Lucy se odebrala bez jediného slova do ložnice, aby se převlékla. V momentě, kdy na sobě měla jen spodní prádlo, vešel Dominic. I přesto, že ji ještě dokázal milovat, ho její polonahota nechala chladným. Lucy přes sebe hodila tričko a tepláky, aby na ni nekoukal.
,,Lucy, chtěl bych si s tebou promluvit.´´
,,Promluvit? A o čem?´´
,,Tak třeba o tom, že se mi nelíbí, že neustále někam chodíš. Je to každý druhý den. Co se děje? Jsi poslední dobou nějaká odtažitá. Skoro se s nikým nebavíš.´´
,,Dominicu. Mám své potřeby, své problémy, které nechci s nikým řešit.´´
,,Ale sakra Lucy. Víš, že tě rád vyslechnu. Záleží mi na tobě. Ale prostě se mi nelíbí, že tu zůstávám pořád s dětma. Čím dál častěji mi tu pomáhá Judy.´´
,,A to mám být kvůli všem domácí puťka? Být neustále u linky a vařit. Uklízet?´´
,,To neřikám, jen mi to prostě vadí. Taková jsi nikdy nebyla.´´
,,Na tohle nemám nervy. Jdu vedle do obchodu koupit něco na večeři. To aby jsi neřekl, že nic nevařím. Čau.´´
Lucy vzala svou kabelku a odešla z pokoje. Dominic nestačil koukat, jak se mu Lucy mění před očima. Když se probral, rozhodl se, že se vrátí za dětma. Ovšem když vyšel z ložnice, na něco šlápl. Sehnul se pro to a všiml si,že v ruce drží něco, co se mu vůbec nelíbí. Muselo to vypadnout Lucy z kabelky, když si vyndavala peněženku. Tak tohle pro něj bylo moc. To se mu snad jen zdálo. Byl to balíček s nějakým bílým práškem. Nejspíš proto Lucy často chodí ven. A taky nejspíš proto se mění její chování. Lucy bere drogy? To ne. Nesmí si to připustit. Musí si s ní promluvit.

Tom, který mezitím vařil večeři, mu zazvonil telefon a na displeji bylo jméno Phoebe.
,,Ahoj Phoebe. Copak se děje?´´
,,Tome, pokud nesedíš, sedni si.´´
Tom, který byl vyděšený jejím tónem v hlase, si opravdu sedl.
,,Sedím už. Co se děje? Nelíbí se mi tvůj hlas.´´
,,Víš. Byla jsem s Amy v kině v druhém městě odpoledne. A když jsme se vracely, byla před náma kolona. Napřed jsme nevěděly, co se stalo. Ale jelikož jsme stály akorát v zatáčce, hned jsme věděly, co se stalo.´´
,,Ježiš, co se stalo?´´ zvýšil hlas Tom.
,,Tome, byla to dopravní nehoda. Napřed jsem to pořádně nezaregistrovala, ale pak jsme si všimla, že to auto, které mělo nehodu, bylo Teriino. A nevypadalo to vůbec dobře.´´
Tom, úplně zkoprnělý, nemohl věřit vlastním uším. Tak proto se mu neozvala.
,,Ale proč to vím až teď?´´
,,Tome, myslela jsem, že jsi o tom věděl. Že ti třeba policie dala vědět.´´
,,Promiň Phoe, musím. Musím už jít.´´
Nečekal na odpověď od Phoebe a zavěsil. To snad nemůže být pravda. Musí se probrat z toho sna. To se mu snad jen zdá. Štípnul se. Ale nespí. Tohle se mu nezdá. Okamžitě volal její matce. Ta nemohla skoro nic říct, jak plakala. Už věděla, proč její dcera nedorazila. Tom měl co dělat, aby ji utěšil. Domluvili se, že pro ní přijede a že ji vezme na čas k sobě. Jejich chůva Cassie náhle onemocněla, takže nemohla vypomoci. Spoléhal jen na sebe.







6. kapitola
Den poté, co Dominic viděl Lucy naposledy, se také dozvěděl o dopravní nehodě Teri. Celá jejich parta se rozhodla, že zajedou do nemocnice. Jen ještě právě Lucy to nevěděla. Co se minulý den vrátila z obchodu, s ní Dominic nepromluvil. Nechápala proč. To dělá tak opravdu špatnou věc, když chodí často ven? Jenže nevěděla o tom, že ji při odchodu vypadl ten balíček, který ji předal jistý muž v parku. Nevěděla ani to, že to ví Dominic. Potkali se v kuchyni. Lucy akorát vcházela, nevšimla si ho a vrazila do něj, aniž by se omluvila.
,,To je dobrý. Vůbec jsi do mě nevrazila.´´
,,Cože? Jo, jasně, promiň.´´ nic jiného neřekla a šla si připravit snídani.
Dominic toho měl dost. Proto ji chytnul a otočil ji čelem k sobě.
,,Já už toho mám dost. Co je to s tebou? Chováš se příšerně.´´
,,Jsem v pohodě. Nic mi není.´´ a vytrhla se mu ze sevření.
,,Lucy. Mám na srdci dvě věci. Jen nevím, která je pro mě ta horší. Nevím, jestli o tom víš, ale pochybuju, protože jsi věčně v prdeli, ale tvá sestra Teri je v nemocnici po vážné dopravní nehodě.´´
,,Cože? Jak to? Kdy se ji to stalo?´´
,,Najednou se o nás zajímáš? Zvláštní. Včera měla nehodu a nebylo to hezké. Zítra jedeme do nemocnice. Pojedeš taky nebo zase někam potáhneš?´´
,,Měla jsem něco domluveného, ale pojedu s váma.´´
,,Dobře. Zítra dopoledne odjezd. Ale ještě z toho nejsi venku. Zajímá mě ještě jedna věc.´´
,,A to jaká?´´
,,Lucy. Nevím, co je za tvým častým odchodem ven, ale rozhodně to není nic dobrého podle mě. Proto se tě ptám, co znamená tohle.´´
Dominic vytáhl z kapsy kalhot pytlíček, který den předem Lucy vypadl. Ta, když ho viděla, úplně zkoprněla a nebyla schopná slova.
,,Tak řekneš mi k tomu něco nebo takhle hodláš stát věčně?´´
,,Kde jsi to našel?´´
,,Do toho ti nic není. Co to má znamenat se ptám.´´
,,Dominicu. Já... Já nevím, co říct. Ano, přiznávám. Je to moje. A ano, proto chodím neustále ven.´´
,,Šíleně jsi mě zklamala. Myslel jsem, že jsem si vzal někoho, komu mohu věřit v každém směru. Ale spletl jsem se.Jestli v tom hodláš pokračovat, tak se nepřiblížíš k dětem. Raději s nima budu celé dny sám, než aby byli s nějakou narkomankou.´´
,,Děláš si srandu? Odepírat mi moje vlastní děti? Jsou i moje. To nemůžeš.´´
,,Věř tomu, že můžu.´´
Dominic byl ohromně zklamaný Luciiným chováním. Měli nádherné manželství, spokojenou rodinu. A teď? Teď se to takhle pokazilo. Nebyl si jistý, jestli ji to někdy odpustí. Měl ale pocit, že tomu tak nebude. Že ji nejspíš tohle neodpustí.

Druhý den ráno, než se jelo do nemocnice, dostal Jace zprávu ohledně nehody, kterou měla Teri. Byl to výsledek, co se stalo s autem. Nemohl uvěřit vlastním očím. To snad není ani možné. Zatím si to nechal pro sebe. Chtěla to říct Teri osobně. Pokud tedy bude při vědomí. Ale co se dozvěděl od Toma, je po operaci stabilizovaná. Všichni byli domluvení, že se sejdou před nemocnicí v deset dopoledne. Většina už tam byla, jen ještě čekali na Dominca s Lucy. Asi po pěti minutách čekání je konečně viděli. Ale zarazilo je, že jde každý zvlášť. Napřed šel Dominic a asi deset metrů za ním teprve Lucy. Všichni se na sebe podívali a jen na sebe hodili tázavý pohled. Jen pokrčili rameny, že o ničem neví. Když k nim přišel, jako první se ozval Ben.
,,Čau Dominicu. Co se děje? Proč nejdete spolu?´´
,,Zdravím vás. Nezlobte se, ale nechci to teď s váma řešit. Musím to napřed probrat s ní.´´
,,S ní? Dominicu, něco se mezi váma děje, když jí neřekneš jménem.´´ přidala se Amy.
,,Amy, vážně se nezlob, ale já to opravdu nechci řešit. Je to citlivé téma. Když budu chtít, přijdu sám za váma.´´
,,No dobře, už mlčíme.´´
Počkali na Lucy a vešli do nemocnice. Tam už na ně čekal Tom. Pozdravil se se všema a vedl je do Teriina pokoje. Shodou okolností byla v tom samém pokoji, co kdysi Lucy, jak měla pořezanou ruku. Při té vzpomínce pohlédla na svou pravou ruku a na tech sedm jizev. Tom zaklepal a vešel s ostatníma. Teri byla při vědomí a sledovala televizi. Ale seděla u ní zdravotní asistentka. Mohla se hýbat, ale velmi omezeně. Měla upoutané obě nohy v sádře, levou ruku v sádře a hlavu omotanou obvazem. Všimla si jich, až když byli přímo u ní. Tom jim řekl, že má opožděné reakce. Utrpěla vážné zlomeniny obou nohou, levé ruky a frakturu lebky.
,,Miláčku, tak je tady máš. Všichni jsou tady.´´
Teri se na ně koukla a začla plakat.
,,Omlouvám se, že mě takto vidíte. Vůbec nic si nepamatuju. Vím jen, že jsem někam jela a nevím kam, ale pak jsem se probrala až tady.´´
,,Teri, jela jsi za svou maminkou. Bohužel jsi nedojela. Měla jsi dopravní nehodu kousek tady za městem.´´ promluvil Jace.
,,Vážně? A máma o tom už ví?´´
,,Ano, už to ví. Psychicky se zroutila. Zítra pro ni jedu a bude chvíli tady u nás.´´ oznámil Tom.
Povídali si ještě asi hodinu. Teri odpovídala trochu pomaleji. Přeci jen měla otřes mozku. Jace se rozhodl, že si promluví s Dominicem osamotě. Vyšli na chodbu a Jace spustil.
,,Dominicu. Nevím, co se mezi tebou a Lucy děje, ale chci, aby jsi věděl, že jsme tu pro tebe.´´
,,Jace, já vím. Je to docela těžké mezi náma teď.´´
,,Ale ještě něco bych ti chtěl říct. Nebo spíš upozornit. Kevin s Charliem si nedávno hráli doma na pískovišti a našli tam použitou injekci. Tak si s Lucy dejte pozor, aby jste na něco takového nenarazili i vy.´´
Dominic když to slyšel, myslel, že se složí. Sedl si na židly vedle sebe a dal hlavu do rukou. Jace si k němu přisedl.
,,Dominicu, co se děje?´´
,,Dobře, řeknu to. Ale slib mi, že to nikomu neřekneš zatím. Lucy pravděpodobně jede v drogách. Je to pár dní zpátky, co ji vypadl z kabelky malý pytlíček s nějakým bílým práškem.´´
,,A sakra. To nemyslíš vážně. Takže chceš říct, že tu injekci u nás v pískovišti nechala Lucy?´´ zeptal se vyděšeně Jace.
,,Nechci tě děsit, ale ano, je to možné. Proto se na chvíli vypařila, když jsme u vás byli před měsícem. Lhala. Sprostě lhala. Ale proč to dělá. Miluju ji, ale nechápu ji.´´ to už Dominic nevydržel a ukápla mu slza.
Jace neměl co říct. Naprosto ho to šokovalo. Dominicova manželka, jejich kamarádka a udělá takovou sviňárnu. Ne, nechce tomu věřit. Utěšil Dominica, podal mu papírový kapesník, aby si utřel slzy. Uklidnil se, několikrát se nadechl a vešel zpátky do pokoje. Mezi dveřma se akorát míjel s Lucy.Jen se na ní podíval, nic neřekl a šel dál.
,,Kam šla?´´ zeptal se Jace.
,,Na toaletu.´´ odpověděla Amy.
Jace chtěl Teri oznámit, co bylo s jejím autem. Počkal proto, až se vrátí Lucy. Byla téměř hned zpátky. Nevypadalo to, že by si něco vzala. Když se vrátila, sedla si opět vedle Dominica, ale k překvapení všech se zvedl, vzal židly a sedl si na druhou stranu postele.
,,Teri a i všichni. Nevím, jestli na to máte a hlavně teda ty Teri, ale dnes mi přišla zpráva ohledně tvé nehody. Zkoumali tvé auto a zjistili příčinu.´´
,,Klidně můžeš. Mě to nevadí.´´ odpověděla pomalu Teri.
Jace se ještě ohlédl na ostatní a ti kývli, že může mluvit.
,,Neřiká se mi to lehce Teri, ale někdo tě chtěl zneškodnit. Někdo tě chtěl pravděpodobně zabít. Na tvém autě byla přeříznutá brzdová hadice.´´
,,Cože, děláš si prdel?´´ ozvala se Triss.
,,Bohužel ne. Je to pravda. Taky jsem tomu nechtěl věřit, když jsem to četl. Teri, je mi to moc líto. Až tu svini, která ti to udělala, chytím, tak ji pěkně potrestám a bude za to pěkně trpět.´´
,,Dostaňte tu sketu brzo. Až se mi dostane pod ruku, neznám se.´´
,,Uklidni se Triss. Nech to na policii už.´´ uklidnil ji Dominic, který seděl vedle ní.
Zrovna vešel do pokoje doktor. Řekl, že ji jde zkontrolovat. Všichni, až na Toma se s Teri rozloučili. Když se za nima zavřeli dveře, doktor spustil.
,,Tak pani Hiddlestonová. Jdu si vás zkontrolovat, ale zároveň také oznámit nějaké výsledky z vyšetření, které jsme vám včera dělali.´´
,,Tak povídejte.´´ nabádala ho Teri.
,,Asi vás nepotěším. Nevím, jestli jste to vy sama věděla, ale předpokládám, že ano. Pani Hiddlestonová. Tou nehodou, kterou jste měla, jste bohužel potratila. Byla jste ve druhém měsíci těhotenství.´´
Teri okamžitě propukla v pláč. Koukla se na Toma, kterého sotva přes slzy viděla. Ale viděla, že i on pláče.
,,Miláčku. Ty jsi o tom věděla?´´
,,Ano, věděla. Chtěla jsem ti to říct na dovolené, na kterou jsme měli letět za týden.´´
,,A proč jsi mi to neřekla dříve? Takhle jsi se tahala s těžkýma věcma. Ale nezlobím se, neboj. Miluju tě.´´
,,Strašně mě to Tome mrzí. Mrzí mě, že jsem ti to neřekla.´´
,,Ale vždyť já se nezlobím. Hlavně klid zlato.´´
Ještě pár slov jim doktor řekl, jako třeba, že je velká šance na zotavení, než se s ní Tom rozloučil a šel také domů. Venku na něj čekal Dominic. Věděl, že Tom tu není autem, tak ho chtěl odvézt. Tom mu byl vděčný a rád to přijal. Ptal se, kde je Lucy. Dominic mu řekl, že jela sama autobusem. Nasedli spolu do auta a odjeli domu. Viděl, že není Tomovi příliš do řeči a že má náběh k pláči. Raději se neptal, co se stalo. Raději mlčel, než aby plácnul něco, co by se ho dotklo.













7. kapitola
Druhý den ráno, když se Dominic probouzel, se akorát Lucy převlékala. Dominic dělal, že spí, ale přitom poslouchal a přimhouřenýma očima ji sledoval. Oblékala se, že pujde ven. Už zase. Rozhodl se, že ji bude sledovat. Počkal si, až se za ní zabouchnou dveře, vylezl z postele a rychle se oblékl. Akorát přicházela Judy, s kterou byl Dominic domluvený, aby přišla. Pozdravil ji, na rychlo řekl pár věcí a běžel honem sledovat Lucy. Dával si pozor, aby si ho nevšimla. Vypadalo to, že jde zase do parku. Konečně si sedla na lavičku u sochy a Dominic asi o sto metrů dále na další lavičku. Chvilku ji sledoval, co se bude dít. Třeba si jen sedla, aby si odpočinula. Ale proč by se tak rozhlížela. Po chvilce se ale stalo něco, co ho šokovalo. Na vlastní oči viděl, jak si k Lucy přisedli dva muži. Políbili se s ní na tvář, prohodili pár slov, ale neslyšel co a proběhla předávka něčeho, co neviděl. Ale měl divný pocit, že šlo o drogy. Když se loučili, tak se ti muži odebrali Dominicovým směrem, ale naštěstí to vzali po druhé cestě. Málem to s ním ale seklo, když si všiml, kdo je jeden z nich. Ne, to nemůže být pravda. Ne, to si nesmí připustit. Zavolal Jaceovi.
,,Ahoj Dominicu. Co se děje takhle ráno?´´
,,Potřebuju se s tebou sejít. Pokud možno co nejdříve.´´
,,Jasně. Tak třeba za hodinu u nás?´´
,,To bude super. Díky moc.´´
Dominic položil telefon a běžel domu, aby se převlékl do jiného oblečení a vyrazil k Jaceovi. Byl u něj za pár minut a protože ho Jace slyšel přijíždět, už na něj čekal před dveřma.
,,Tak pojď dál.´´
,,Díky.´´
V obýváku, kam ho uvedl, si už hráli Isabell s Phillipem a vběhl tam i Kevin.
,,Zlatíčko, můžeš prosím jít na chvíli do svého pokoje? A pokud uvidíš maminku, tak ji sem pošli,jo?´´
,,Ano tati.´´
Dominic si sice nebyl jistý, jestli to chce řikat před Amy, ale když ví, že měli injekci v pískovišti, tak to řekne i před ní. Amy se dostavila ihned.
,,Ahoj Dominicu. Co se děje?´´
,,Původně jsem přišel za Jacem, ale stejně by to jednou prasklo.´´
,,V telefonu jsi vypadal nějak divně. Co se stalo?´´
,,Když jsem se dnes probouzel, tak se Lucy akorát převlékala, že pujde ven. Já dělal, že spím a dál poslouchal a přimhouřenýma očima sledoval, co bude dál dělat. Samozřejmě opět odešla, jak to dělá poslední dobou často. Rychle jsem se oblékl a utíkal ji sledovat. Došla do parku, sedla na lavičku a po chvilce si k ní přisedli dva muži. Políbili se na tváře, prohodili pár slov a potom si něco předali. Nevím, co to bylo, ale mám pocit, že to byli drogy opět. Když ti dva odcházeli, myslel jsem, že to se mnou švihne, když jsem viděl, kdo je jeden z nich.´´
,,Dominicu, zastavím tě na chvilku. Opět drogy?´´
,,Ano Amy. Minulý týden ji vypadl doma balíček s bílým práškem.´´
,,A ten, koho jsi poznal, byl kdo?´´
,,Nevím, jestli je to možné, aby to byl on. Ale jsem si na devadesát procent jistý, že to byl Simon.´´
,,Cože? Ten Simon, s kterým byla Lucy před tebou?´´ pronesla Amy hned potom, co si utřela pusu, když se poprskala čajem.
,,Ano Amy. Ten Simon, s kterým byla krátce zasnoubená. Jak to, že je na svobodě? On už mu skončil trest?´´ a podíval se na Jace.
,,Ano, trest mu skončil už před půl rokem.´´
Amy viděla, že je Dominic úplně bez nálady, ale hlavně zklamaný. Přisedla k němu a objala ho a to samé udělal i Jace.
,,Dominicu, nechceš mi tím doufám říct, že tu injekci, kterou našel Kevin s Charliem, tam nechala Lucy.´´
,,Bojím se Amy, že to tak bude.´´
,,Nerad to dělám, ale mohu ji nechat předvést k výslechu.´´
,,Jacei, nechci to zatím nějak hrotit. Ale pokud to tak pujde dál, nic jiného nezbyde.´´
Nemohl tomu uvěřit. Napřed zjistí, že jeho Lucy chodí každý druhý den bezdůvodně ven. Potom zjistí, proč ven chodí a dnes přijde na to, že se opět stýká se Simonem. Myslel, že ho zatratila potom, co se s ní rozešel. A kdo byl ten neznámý? Chtěl na to přijít. Rozloučil se a vrátil se domu. Když dorazil, Lucy doma ještě nebyla. Zato ale našel za skříní v kuchyni snad deset lahví alkoholu. Tak nejen, že pravděpodobně bere drogy, ale je taky závislá na alkoholu. To už na něj bylo moc. Zavolal tedy znovu Jaceovi a informoval ho o nálezu prázdných lahví od alkoholu.

Téhož dne dopoledne u Phoe a Bena si malý Toby s Thomasem hráli v obýváku s autíčkama. I oni, Phoebe s Benem, se dozvěděli o trablech Dominica. Nemohli tomu uvěřit. Vždyť Lucy znali. Brala ji jako svou sestru. I Ben ji měl moc rád. Byl to pro ně šok, když se to dozvěděli. Phoebe akorát vařila oběd, když zazvonil domovní zvonek.
,,Běžím otevřít.´´ zavolal na ní Ben.
,,Děkuju zlato.´´
Když Ben otevřel dveře, chtěl hned volat na Phoebe. Ale jen se nadechl, osoba za dveřma ho prstem u úst upozornila, aby byl zticha. Pozval dotyčné dovnitř, nabídl jim pantofle pro hosty a potichu je vedl ke kuchyni.Před dveřma do kuchyně je zastavil a gesty je poprosil, aby tam zůstali. Vešel za Phoebe a hned se ho ptala, když si ho všimla.
,,Kdo to byl?´´
,,Nevím, jak ti to vysvětlit. ´´
,,Bene, proboha. Neděs mě. Kdo to byl?´´
,,Bude lepší, když se podíváš sama. Počkej tu.´´
Vrátil se zpět do chodby a pokynul jim, že mohou vejít. Když Phoe spatřila, kdo k nim přišel, srdce ji málem vyskočilo až na střechu. Praštila s vařečkou a běžela je obejmout se slzama na tvářích. Byl to její bratr Harry a samozřejmě s Mattem. Phoe se nechtěla svého bráchy pustit.
,,Ahoj ségra. Prosim tě, vždyť mě uškrtíš.´´ pohladil ji po vlasech a odtáhl ji od sebe.
,,Promiň. Já jen. Moc jsi mi chyběl. Už jsem myslela, že tě neuvidím. Ahoj Matte.´´ pozdravila konečně i jeho, když se probrala z příjemného překvapení.
,,Ahoj Phoebe. Rád tě vidím. Psali jsme ti s Harrym přeci, že se zastavíme pro své věci a že uděláme pořádnou párty. Už se na všechny těším.´´
,,Ehmm, Matte. Vy to asi nevíte. Není poslední dobou moc nálada na nějakou zábavu.´´
,,Nevypadáte, že by jste se nechtěli bavit. Stalo se něco, co bychom měli vědět?´´
,,No. Lucy s Dominicem mají vážné problémy mezi sebou. Ale to nechci příliš rozvádět. Ale ještě něco.´´
,,Co se tu proboha ještě stalo? Doufám, že nic špatného.´´ děsil se Matt.
,,Víš Matte. Jde o Teri.´´
,,Je v pořádku? Co s ní je?´´
,,Bohužel leží v nemocnici. Ale je na dobré cestě k uzdravení.´´
,,Co se proboha stalo?´´
,,Měla těžkou dopravní nehodu. Ale měla štěstí. Přežila to.´´ odpověděla mu Phoebe.
,,Ale nebyla to jen tak ledajaká nehoda. Někdo ji chtěl dostat z tohoto světa nejspíš. Měla přeřízlou brzdovou hadičku.´´
Musel si sednout, jinak by se asi složil. I když už k ní skoro nic necítil, měl ji za bezvadnou kamarádku. Chtěl se za ní jet podívat. Ben souhlasil, že je tam zaveze. Zavolal proto Melisse, aby přijela pohlídat kluky.

Dominic se ten den vracel domu z návštěvy kamaráda, kterého neviděl více než pět let. Byl tu jen na dovolené a zase odjel. Bylo to úžasné, vidět ho po takové době. Byl to jeho nejlepší kamarád tehdy. Pak se ale rozešli každý do jiného města a tak nějak jejich přátelství trochu kleslo, ale zůstali stále v kontaktu. Než vešel do domu, ještě netušil, co tam uvidí. Odemkl dveře a když vešel, slyšel Lucyin smích. Ale s kým se mohla bavit, když děti byli venku s Judy. Vycházelo to z obýváku. Nechtěl tam hned vlétnout, proto zůstal za rohem a poslouchal.
,, .... a Dominic se mnou nemluví. A víte co? Je mi to jedno. Už ho nemiluju.´´
,,Lucy. Ať jsi s ním byla šťastná nebo ne, ale asi jo, když máte rodinu, nech ho být. Jsme tu pro tebe.´´
,,Díky Adame. A Simone? Skvělá práce. Odvedl jsi dobrou práci.´´
,,Jsem rád, že jsem tě potěšil. Taky jsem se snažil ti pomoci. Co bych pro své přátele neudělal.´´
,,Ráda jsem s váma pokecala. A řekněte Joshovi, že může klidně přijít příště taky. Musíte zmizet, než se Dominic vrátí. Dám vám vědět, až se zase něco objeví.´´
,,Je skvělé s tebou obchodovat. Máš prvotřídní zboží.´´
,,Díky Adame. Ale už by jste vážně měli jít. Měl by být zpátky za pár minut, tak aby jste stačili včas zmizet.´´
,,Jasně. Tak my už jdeme. Rádi tě zase brzo uvidíme.´´
,,Lucy, nemyslel jsem si, že by jsme se zase někdy zpřátelili.´´
,,Simone, věř mi, že ani mě to nenapadlo.´´
Dominic, který za rohem už málem šel k zemi, který byl obrovsky zklamaný tou velkou Lucyinou změnou. Teď se mu potvrdilo, že opravdu jede v drogách, že to byl opravdu Simon, s kým ji viděl. Ale co bylo horší, byla snad vůdkyní Adama a Simona. To už bylo příliš. Bušilo mu tak srdce, že ho snad bylo slyšet. Nevydržel to a vylezl zpoza rohu.
,,Dominicu? Co tu děláš tak brzo?´´
,,Do toho ti nic není. Mě spíš zajímá, co tu děláš ty.´´
,,Tobě do toho taky nic není. Hovno tomu rozumíš. Nemohu pozvat své přátele?´´
,,Přátele si klidně pozvi, ale tyhle? A co tu dělá tenhle.´´ a ukázal na Simona.
,,Víš, jsou to moji kamarádi. Mám na ně právo. A Simon? Jsme opět přátelé.´´
,,Ven. Vypadněte ven. Ty tu zůstaň Lucy, s tebou si ještě promluvím.´´
,,Běžte kluci. Budu v pohodě.´´ rozloučila se s Adamem a Simonem.
Oba nezapoměli do Dominica vrazit. Sice ho to nechalo být chladným, ale dost to v něm vřelo. Počkal, až se za nima zavřou dveře a spustil.
,,Lucy, co to má do prdele znamenat? Co se to s tebou stalo? Myslel jsem, že jsem si vzal normální holku, s kterou mám krásné děti.´´
,,Dominicu, nemusím ti nic vysvětlovat. Je to moje věc. A to, že .... ´´
,,Drž už hubu. Ty jsi taková bestie. Ne, bestie je slabé slovo. Ani to nedokážu vyslovit. Co dokážu vyslovit je, že se nepřiblížíš k dětem.´´
,,Cože? Ty mi nebudeš odpírat mé vlastní děti. Na to zapomeň.´´
,,Někdo, kdo se veze v drogách a navíc, jak jsem zjistil tak i v alkoholu, nebude vychovávat děti. Jsi odporná.´´
,,Budu o ně bojovat.´´
,,Zkusit to můžeš, ale bude to marné. A víš co mi teď dochází? Ani bych se nedivil, kdyby jsi měla prsty v té něhodě Teri. Kde jsi byla to ráno, než Teri odjela? Vsadím se, že jsi byla u jejího auta.´´
,,Děláš si ze mě prdel? Jak jsi na tohle sakra přišel?´´
,,To tě nemusí zajímat. Opovaž se na mě mluvit a přiblížit se ke mě a k dětem.´´
Dominic toho měl plné zuby. Znovu si oblékl bundu a šel ven. Před domem potkal Judy s dětma, ale zastavil ji, aby nechodili ještě domu. Poprosil je ještě jednou o procházku, že se s nima projde. Judy viděla, že je Dominic zkleslý, proto ho objala kolem ramene. Byla první, komu se svěřil. Přeci jen si taky všímala podivného chování Lucy. A také usoudila, že k ní děti nepustí. Bude je chránit za každou cenu. Bude chránit Dominica.











8. kapitola
Druhý den odpoledne vzala Phoe s Benem Harryho a Matta do nemocnice. Měli se tam sejít úplně všichni, aby Harryho pozdravili. Dominic už vůbec nepromluvil s Lucy a ještě dopoledne, než někam jel, podal žádost o rozvod. Bylo to těžké rozhodnutí. Ale s tou osobou, která spadla do toho největšího svinstva, už prostě nemůže být. Také do rozvodu napsal, že žádá o svěření dětí do jeho péče. Když jel do nemocnice, děti hodil k Judy domu. Nemohla přijet k nim, musel být doma s matkou, která si zlomila ruku. Ale i ta měla ráda jeho děti. Takže ji to nevadilo. Byla naopak ráda. Lucy, ač přes protesty Dominica, jela s ním autem také za Teri. Nepromluvili spolu jediné slovo. U nemocnice už čekali všichni, kteří byli opět překvapení, že nejdou spolu a tentokrát si všimli, že na sebe hází vražedné pohledy. Tohle nebylo dobré. Dominic se přivítal s Mattem i Harrym se slovy, že je rád vidí. Jen Lucy se neměla k přivítání. Oboum to bylo hodně divné.
,,Kde je Jace, Amy?´´ zeptala s Phoebe.
,,Byl volán do práce. Jeho kolega spadl ze schodů a zlomil si nohu. Tak musel jít místo něj.´´
,,Tak to jo.´´
Než vešli k Teri do pokoje, Harry s Mattem zůstali na chodbě. Triss chtěla Teri říct, že má pro ni překvapení. Zaklepala a vešli. Teri už vypadala mnohem lépe, než posledně. Bylo vidět, že se z toho dostává.
,,Ahoj ségra. Jak se máš?´´
,,Ahoj. Děkuju. Je to docela dobrý. Jen, jak vidíš, mám stále opožděné reakce a dost mi bolí nohy.´´
,,Ahoj miláčku. Budeš v pořádku. Věř mi.´´ pronesl Tom a políbil svou milovanou manželku.
,,Teri? Máme tu pro tebe jedno překvapení. No, vlastně dvě. Snad to bude příjemné překvapení.´´
,,A co to je?´´
,,Tak vydrž.´´ usmála se na ni Triss a šla pro kluky na chodbu.
Když oba vešli a Teri mohla na nohy, zvedla by se a běžela jim naproti. I když už s Mattem dávno nebyla v manželství a dlouho se neviděli, přesto to pro ní byl dobrý kamarád. Rozplakala se radostí, že je oba vidí.
,,Matte. Harry. Tak ráda vás vidím. Kde jste se tu vzali?´´
,,No, přijeli jsme si pro své věci. Zůstáváme v Brooklynu. Chtěli jsme uspořádat rozlučkovou párty, ale když vidím, co se tu děje, tak nevím, zda vy by jste chtěli.´´
,,To je tady na ostatních. Já se z nemocnice hned jen tak asi nedostanu.´´
,,Pokud ti to Teri nevadí, že to bude bez tebe, tak můžeme. U nás na zahradě.´´ prohlásil Ben.
,,Bene. Jak by mi to mohlo vadit. Podívej na mě. Je ze mě mrzák. Kvůli někomu jsem mrzák. Dostaňte tu svini brzo.´´
,,Neboj, zlato. Policie na tom pracuje.´´
,,Lucy, proč sedíš až tam vzadu? Pojď blíž. Já nekoušu.´´ řekla Teri.
Lucy jen zakroutila hlavou, že nechce. Teri se koukla na Dominica a ten byl jako duchem nepřítomný.
,,Dominicu? Halo, já jsem tady. Ne u okna.´´
,,Co? Jo, promiň Teri. Já jen. Jen mi není psychicky moc dobře.´´
,,Co se stalo?´´ zeptal se Matt?
,,Omlouvám se, ale je to citlivé. A vůbec. Omlouvám se, ale nemohu tu být. Musím pryč. Ahoj Teri.´´ políbil ji na čelo a odešel.
Všichni se podívali na Lucy, která akorát koukala do své kabelky na něco, co neviděli, ale viděli, že se nad něčím blaženě usmívá. Nikdo nechápal, co se děje. Ale Amy, která o něčem něco málo věděla, si vybavila, co to asi je. Už i Matt s Harrym si všimli, že se mezi Dominicem a Lucy něco děje a není to dobré. Ostatní si s Teri ještě chvíli povídali, než taky odjeli domua jela s nima i Lucy. I když to bylo hodně divné. Rozhodli se, že tu párty udělají hned ten večer. Sjeli do obchodu, aby nakoupili něco k jídlu a také nějaké pití. Amy dala vědět Jaceovi, že bude u Phoe s Benem, jestli ji tam pak bude moci po směně vyzvednout. Nákup měli hotový, tak jeli k Benovi.

O dvě hodiny později se už venku na zahradě stůl prohýbal pod tou spoustou jídla a pití. Ben obstaral reproduktory s hudbou a Phoe mezitím doprovodila Tobyho s Thomasem do postýlek. Byli ukázkově hodní. Tom dal vědět Dominicovi o párty a ten po chvíli dorazil. I když se mu nechtělo, když věděl, že tam je Lucy, tak se dostavil.
Párty probíhala docela v klidu. Dominic se bavil s každým, kromě Lucy a ta seděla zalezlá v koutu zahrady, odkud všechny pozorovala. Když byla párty dobře rozjetá a Dominic na Lucy zapoměl, tak Ben zaslechl domovní zvonek. Položil skleničku se šampaňským a šel otevřít. Za dveřma stál Jace v policejní uniformě i s jeho kolegou.
,,Ahoj Jacei. Co se děje? Jdeš taky na párty?´´
,,Ahoj Bene. Nejdu. Je tu taky Lucy?´´
,,Ehmm. Ano, je tu. Nikdo o ni skoro neví. Je zalezlá v zadní části zahrady a s nikým nemluví.´´
,,Jdu za ní. Můžu dál?´´
,,Jasně, pojď.´´ Ben ustoupil, aby mohl Jace i se svým kolegou projít.
Ben jen polkl a věděl, že tohle neznamená nic dobrého. Lucy něco musela provést. Dovedl oba policisty domem až na zahradu. Když si ostatní všimli, kdo přišel, okamžitě se jim rozbušila srdce. Amy přistoupila k Jaceovi a povídá.
,,Miláčku, co tu děláš? Měl jsi přijet po směně, až ti dám vědět.´´
,,Já vím Amy. Ale proto tu nejsem. Jsem tu pracovně. Mám nemilou povinnost. Kde je Lucy?´´
Amy s rozklepanou rukou ukázala na místo, kde Lucy seděla. Nikdo se neměl ke slovu. Jen mlčenlivě koukali. Jace i se svým kolegou vyrazil směrem k Lucy. Ta, když je viděla, chtěla utéct. Chandler, jak se jmenoval jeho kolega, ji stačil chytit. Na pomoc mu přišel Jace, aby mu pomohl ji zkrotit. Ale stalo se, že se Lucy vysmekla ze sevření a přitom stačila Jaceovi sebrat zbraň. Nejspíš ji někdy držela v ruce, protože s ní uměla jak profesionál. Mířila s ní na všechny, koho měla na dohled.
,,Pani Waylandová. Odložte tu zbraň. Nebudu to opakovat.´´
,,Běžte pryč ode mne. Nesahejte na mě.´´
,,Lucy. Co blbneš? Vrať mi tu pistol.´´
,,Nevrátím. Zapomeň.´´
Nikdo nebyl schopný slova, natož nějakého pohybu, aby po nich Lucy náhodou nevystřelila.
,,Dominicu, ani se nehni. Ještě krok a vystřelím.´´
,,Co si o sobě do prdele myslíš? Co vyvádíš? Lucy, tohle nejsi ty. Tuhle Lucy neznám. Kam ta stará Lucy odešla. Kdo je ta nová?´´
,,Do toho ti nic není. Už dávno tě nemiluju. Jen jsem to předstírala. Ale ty jsi byl totálně slepý a totálně blbý. Nemysli si, že jsem si taky nevšimla, že jsi koukal chůvě Judy na zadek, když se k něčem shýbala.´´
,,Co to zase k sakru meleš za kravinu?´´
,,Melu kravinu? Když myslíš. Možná jsem blbá, ale ....´´
Než to stačila doříct, tak Ben chytl odvahu a využil Luciiny nepozornosti a sebral ji zbraň. Jace s kolegou u ní hned byli a dali ji pouta.
,,Lucy. Řikám to velice nerad. Měl jsem tě rád, považoval jsem tě za dobrou kamarádku, ale pracovní povinnost je povinnost. Zatýkám tě pro podezření z loupežného přepadení rodinného domu, za držení drog a navíc ještě, jak se prokázalo podle stop, za těžké ublížení na zdraví tvé vlstní sestry. A ještě se k tomu přidalo ohrožování zbraní.´´
Když domluvil, přistoupil k nim Tom. Měl ve tváři velice naštvaný výraz. Napřáhl ruku a dal Lucy pořádnou facku. Hned ho Ben s Dominicem zastavili, protože viděli, že by pokračoval. Dominic se na Lucy nemohl ani podívat. Tohle nevydržel. Pustil Toma a odešel do domu. Matt s Harrym nestačili koukat.
,,Tak pojď Lucy.´´ vzal ji za paži a otočil se s ní k východu.
Všichni jen koukali, co se to děje. Když odešli ze zahrady, Amy koukla na Phoe a kývla na ni, že pujdou dovnitř podívat se na Dominica. Našli ho v obýváku, jak sedí na pohovce s hlavou schovanýma v rukou. Každá si sedla z jedné strany a objaly ho. Amy viděla, že Dominic brečí, proto mu podala krabičku s papírovýma kapesníkama.
,,Dominicu. Kdyby jsi cokoliv kdykoliv potřeboval a hlavně kdyby jsi potřeboval pomoci s dětma, řekni. Jasný?´´
,,Amy a Phoebe. Děkuju vám. Nečekal jsem, že se z Lucy vyklube taková sketa. A děkuju za nabídku pomoci. Musím se s tím napřed vypořádat sám. A na děti mám chůvu Judy. Ale děkuju.´´
,,Tak dobře. Ale kdyby přeci jen něco, cokoliv, dej vědět.´´
,,Dobře. Díky holky. Ehmm, nepujdeme pokračovat v párty?´´
,,A ty chceš?´´
,,Jasně. Přece se loučíme s Mattem a Harrym.´´
Dominic si ještě utře poslední slzu, nasadil úsměv a vyšel s holkama zpět na zahradu. Když si ostatní všimli, že jde Dominic zpět, hned k němu šli.
,,Dobrý. Budu v pohodě. Nedělejte si se mnou starosti. Jsme tu kvůli zábavě přeci. Tak proč se nebavíme?´´
I když to byla teprve chvilka, co se stalo to, co se stalo, zábava se rozjela jako na začátku. Skoro na to zapoměli. I když, Dominic se po chvilce odmlčel a šel si sednout na lavici. Přisedl si k němu Tom a promluvil si s ním. Tom uměl naslouchat problémům téměř každého. Bude to pro Dominica těžké. Zůstat sám na čtyři děti. Při tomto pomyšlení měl opět slzy v očích. Přisedla si k němu ještě Triss. Dominic řekl, že chce domu. Triss se proto nabídla, že ho odveze. S radostí to přijal. Rozloučil se se všema, Mattovi a Harrymu popřál hodně štěstí v Brooklynu a odešel. Triss se taky rozloučila a běžela za ním.



















9. kapitola
Když Triss asi po půl hodině zastavila před domem, byl Dominic úplně mimo. Nebylo divu po tom, co zažil a viděl. Bylo to obrovské zklamání. klamání od někoho, koho miloval. Od někoho, s kým založil rodinu. Měli krásné děti, spoustu přátel. Ale Lucy je pro něj už minulost. Dominic už jen čeká na rozvod, aby si oddychl naplno.
,,Triss, díky za odvoz. Už musím jít. Děti na mě čekají s chůvou.´´
,,Nemáš vůbec zač. Jen za nima utíkej.´´
,,Díky moc.´´ a se skleněnýma očima vystoupí z auta.
,,Dominicu?´´
,,Ano Triss?´´
,,Jen chci, aby jsi věděl, že jsme tu pro tebe. Rádi ti pomůžeme, když budeš potřebovat.´´
,,Opravdu si cením vaší pomoci. Řeknu, když budu potřebovat. Měj se Triss. Ahoj.´´
,,Dobrou Dominicu.´´
Dívala se na něj, jak jde pomalu k domu. Bylo jí ho líto. Znala ho jen chvilku. Ale tohle si nezasloužil.
Když Dominic vešel dovnitř, čekala na něj už Judy. Upozornila ho, že děti už spí. Ale všimla si jeho ustaraného výrazu. Nevěděla, jestli smí, ale zkusila se zeptat.
,,Dominicu, co se stalo? A kde je Lucy?´´
,,Judy, prosím. Můžeš tu dnes zůstat přes noc?´´
,,Jasně, že mohu? Jen zavolám mámě.´´
,,Díky moc. Nechci být sám.´´
,,Jsi v pořádku?´´
,,Nejsem. Pojď, posaď se. Něco Ti povím.´´
Než si Dominic sedl, nalil sobě i Judy trochu whiskey. Posadil se vedle ní a začal vyprávět, co se vše ten den stalo. Nechtěla tomu věřit. Vždy Lucy považovala za bezva ženskou. Sice byla mladší o patnáct let než Lucy, ale vždy si rozuměly jako sestry. I ona byla velice zklamaná z toho, co se dozvěděla. Chtěla, aby věděl, že tu bude jak nejvíc bude moci. Dominic ale zase nechtěl, aby kvůli tomu zanedbávala vlastní rodinu.
,,Ale Dominicu, to je v pohodě. Mamka to jistě pochopí.´´
,,Dobře. Budu rád, když mi s dětma budeš pomáhat. Jen nevím, jak jim to vysvětlím, kde mají maminku.´´
,,No, vůbec ti to nezávidím. Ale mohu ti s tím pomoci.´´
,,Díky. Ale pokusím se o to sám.´´
Judy si zavolala, aby mamka věděla, že nedorazí domu. Pochopila to a pozdravovala Dominica. Ten si mezitím nalil už třetí skleničku whiskey. Sedl si zpět vedle ní a znovu se rozpovídali. Mluvili spolu asi dvě hodiny, kdy Dominic zvládnul ještě další pět skleniček. Hodil do sebe poslední skleničku, dal dobrou noc Judy a odebral se do ložnice. Na jednu stranu mu bylo nepříjemné spát v posteli, v které byla snad už brzo jeho bývalá manželka. Hned zítra všechno její oblečení dá do nějaké tašky a dá na půdu. Bylo to zvláštní, když tam byl sám. Ale musel si na to zvyknout.

Když se Dominic druhý den ráno probudil, seděl vedle něj Kevin. Chvíli na něj koukal, než se Kevin zeptal.
,,Tati, kde je maminka?´´
Dominic věděl, že tahle otázka jednou přijde, ale že to bude až tak brzo, s tím nepočítal.
,,Víš broučku. Maminka musela nečekaně odjet pryč. A na asi hodně dlouho. Nechtěla vás budit.´´
,,Aha. A bude nám volat?´´
,,To ti nepovím. Tam, kam jede, telefon asi mít nebude. Uvidíme, hm?´´
,,Tak dobře. Chybí mi.´´
,,Já vím zlatíčko. Musíme si zvyknout.´´
Kevin se zase vrátil do kuchyně, kde nejspíš Judy připravovala snídani. Musel mu lhát. Jak by vysvětlil, že provedla něco moc špatného. Vstal, oblékl se a šel se nasnídat. Neměl ale moc chuť.
,,Dobré ráno. Jak jsi se vyspal?´´
,,Moc jsem nespal. Ale ano, jinak docela dobře. Nemám chuť na jídlo.´´
,,Dominicu, já ti věřím, ale něco sníst musíš.´´
Aby Judy neřekla, kousl si do rohlíku se šunkou. Zjistil, že to byl čerstvě upečený rohlík a tak mu zachutnal, že snědl hned dva rohlíky. Řekl ji, že se ho Kevin ptal, kde je jeho maminka a že mu odpověděl, že musela nečekaně odjet na dlouhou dobu pryč. Odpověděla mu, že to vymyslel dobře.
,,Díky za poskytnutí noclehu, Dominicu. Ale už budu muset jít.´´
,,Já děkuju, že jsi tu zůstala. Chceš hodit domu?´´
,,Nemusíš. Ráda se projdu na čerstvým vzduchu.´´
,,Tak dobře. Vyprovodím tě ke dveřím.´´
Judy si šla posbírat zbytek svých věcí, v předsíni se obula a Dominic ji otevřel dveře. Když chtěla projít, zastavil ji. Stál zády opřený o futro dveří a pravou rukou ji zatarasil cestu. Leknutím uskočila.
,,Ještě jednou díky.´´ znovu poděkoval, sklonil se k ní a políbil ji.
Tohle nečekala. Bylo to nečekané, to ano. Ale neodporovala. Naopak. Opětovala mu to. Sice byl proti ní Dominic starší o patnáct let, ale věk je jen číslo, jak vždy říkala. Když se od sebe odlepili, koukli se na sebe a už opravdu se rozloučili. Díval se na ní, jak mizí v zatáčce. Byla to mladá, štíhlá černovláska. Vždy si řikal, že nechce o moc let mladší přítelkyni. Ale cítil, že s ní by to bylo jiné. Ale chce tomu dát čas. Nebude na ni tlačit. Ale překvapilo ho, že neuhla. Že mu to opětovala. Dominic ještě to ráno dostal zprávu, že jdou odpoledne za Teri do nemocnice. Odepsal, že se, i když trošku nerad, zúčastní. Ne, že by se nechtěl s nima sejít, spíš neměl náladu. Ale souhlasil.

Odpoledne se přesně na domluvenou hodinu začali všichni scházet před nemocnicí. Jen čekali, jestli dorazí i Dominic. Neměli by mu to ale za zlé, kdyby nedorazil, když vědí, čím si prochází. Když už si mysleli, že nedorazí a chtěli jít dovnitř, Amy je zastavila, že už ho vidí. Byl zvyk, že přicházel s Lucy, ale to už tak nikdy nebude. Bylo to zvláštní, vidět ho samotného. Když se k nim přidal, všiml si, jak na něj ustaraně koukají. Ujistil je, že bude v pořádku. Stejně jako minule, čekal na ně Tom, který jim šel naproti. Cestou do pokoje ji, řekl, že se ji udělalo lépe a že začíná lehce vtipkovat. Tak to bylo skvělé znamení. Tom zaklepal a všichni najednou vešli. Teri dělala pokroky. Už si dokázala sednout. Ale jen na chvilku, silná bolest hlavy ji to déle nedovolila. Byla ráda, že je všechny zase vidí.
,,Ahoj ségra. Jak ti je?´´
,,Ahoj všem. Díky Triss. Docela mi začalka bolet dnes hlava. Takhle mi nikdy nebolela. Ale jinak dobrý. Prý, pokud to pujde hladce, můžu jít příští týden domu.´´
,,Tak to by bylo super. Už nám tam chybíš.´´
,,Počkat. Něco mi tu nesedí. Možná mám poškozený mozek, ale počítat snad ještě umím. Chybí tu Lucy. Kde je?´´
Všichni se na sebe podívali a přáli si, aby tam ani jeden nebyl. Teri si toho všimla.
,,Lidi, co se děje? Co se stalo? Kde je Lucy?´´
,,Víš Teri. Věděl jsem, že se na to zeptáš. Neříká se mi to vůbec snadno.´´
,,Ježiš, Jaci. Co je s ní? Stalo s jí něco?´Mluv proboha.´´
,,Tvoje sestra Lucy je ve vazbě.´´
,,Cože? Jak je to možné? Co se stalo?´´
,,Zatkl jsem ji včera večer na té párty. Je podezřelá z přepadení rodinného domu, za držení drog a přecdevším za to, že pravděpodobně ona úmyslně poškodila tvé auto. A včera se k tomu přidalo ještě ohrožování střelnou zbraní, kterou mi sebrala. Ale Benovi se povedlo ji ji sebrat, tak se nic nestalo. Pokud se prokáže, že v tom všem má prsty, hrozí ji minimálně patnáct let vězení.´´
,,Děláš si prdel? Moje vlastní sestra mi ublížila? Moje krev?´´
,,Bohužel to tak je. Mrzí mě to.´´
,,Pokud do toho můžu mluvit. Co Simon a ten nějaký Adam?´´otázal se Dominic.
,,Ty už máme taky. Lucy jsme trochu přiskřípli a prozradila, kde se ukrývají.´´
,,Cože? Ona se znovu stýkala se Simonem?´´
,,Ano Teri. Sám jsem je načapal u nás doma, jak si povídají.´´
Teri nemohla uvěřit tomu, co se právě dozvěděla. Propukla v pláč. Nic jiného ji nezbývalo. V momentě u ní byl Tom, aby ji utěšil. Utěšoval ji, aby moc neplakala, může si tím způsobit nějaké vnitřní zranění. Byl to obrovský tlak na hlavu tím pláčem. Když už se zdálo, že se uklidnila, začala se šíleně klepat, až se i postel otřásala. Dominic, který byl nejblíž ke dveřím, vyběhl a běžel pro doktora. Svolal sestřičky a ty sebou vzali veškeré pomůcky. Vběhli do pokoje a poprosili všechny, aby pokoj opustili. Tom nechtěl odejít, chtěl s ní zůstat. Doktor ale byl neústupný. Všichni vyšli na chodbu a sestřička za nima zavřela. Přišlo jim to jako věčnost, co čekali. Uběhla snad teprve jen minuta nebo tam stáli už hodinu? Asi po nekonečných dvaceti minutách vyšel doktor ze dveří.
,,Tak co pane doktore, je v pořádku moje manželka?´´
Doktor si před ně stoupl, zvedl k nim oči a jen zakroutil hlavou, že se nepodařilo Teri zachránit. Tom si připadal, že padá do nekonečné díry. To snad nemůže bt pravda. Ne, nemůže. Doktor se vrátil do pokoje, kde bohužel vyhasl život milující ženy. Amy s Triss se psychicky zhroutily a Dominic s Benem je na poslední chvíli stačili chytit před pádem na zem. Phoebe viděla Jace, jak někam volá. Sám měl co dělat se slzama, ale zvládnout to musel. Volal na policejní stanici, že Teri právě zemřela. Takže můžou Lucy přišít na konto vraždu. Tohle snad nemůže být pravda. Jejich milující, vždy ochotná manželka, kamarádka, sestra a teta se s nima již nikdy nezasměje. Tak ráda vyprávěla vtipy a různé legrační historky. Milovala modrou barvu. A jak se dozvěděli s Tomem, čekali druhé děťátko, které následkem nehody potratila. Byla to velká ztráta.












10. kapitola
Dva dny po tom, co vyhasl Teriin život, se se stále nemohl nikdo z toho vzpamatovat. Všichni, kteří chodili do práce, si vzali na dva týdny volno, aby byli na blízku jak Dominicovi, ale hlavně Tomovi. Potřeboval psychickou podporu. Bez svých přátel by to nezvládal. Maminka Teri, pro kterou měl krátce po její nehodě jet, ale nejel. Neměl na to sílu. Bál se, že by se někde z nervů vyboural. Domluvil se s Benem, že s ním pro ní pojede, aby se mohla zúčastnit pohřbu, který je naplánován na čtvrtek. Řídil Ben, protože Tom by to nezvládl. Ostatní mezitím zařizovali vše okolo pohřbu.
Ani Dominicovi nebyl psychicky dobře, proto se omluvil a raději šel domu, kde na něj čekali děti i s Judy. Když dorazil domu, běžely mu naproti Shanon s Emilly. Chytl je a zvedl je obě do náruče. Chtělo se mu brečet, ale musel to před nima vydržet. Dal jim pusu a zase je postavil na zem.
,,Ahoj Dominicu. Jsi v pohodě?´´ zeptala se ho Judy a přitom mu podala kapesník, když viděla, že nemá daleko k slzám. I jí samotné bylo do pláče. Vše se od něj dozvěděla. Bylo ji líto, jak to vše dopadlo.
,,Jo, jsem v pohodě. Díky, že pomáháš. Nevím, co bych bez tebe dělal.´´
,,Ale to je samozřejmé. Pomáhám vám už několik let. A velice ráda.´´
,,Děti tě už berou jako součást rodiny. Berou tě jako svou starší sestru.´´
,,To je od nich milé. Taky mi neuvěřitelně přirostli k srdci.´´
,,Neudělám si něco k obědu? A nebo si objednáme pizzu?´´
,,Dobrý nápad.´´
A konečně se jim ukázal náznam úsměvu ve tvářích. Stali se z Dominica a Judy přátelé. I když otázka byla. Jen přátelé? Co ten jejich polibek? To nebude jen obyčejné přátelství. Z toho se vyklube něco víc.

Když Ben zastavil před domem Tomova tchyně Julie, viděl, že se mu nechce vůbec z auta. Úplně se klepal a sotva popadal dech. Smrt své milované manželky ho ošklivě zranila na duši. Kdyby nebylo jeho přátel, pravděpodobně by ani nevycházel ven z domu. Když už našel nějaký ten dech, vystoupil z auta. Ben čekal venku a Tom šel dovnitř pro Julii.
,,Ahoj Julie. Tak jsem tady. Jsi připravená?´´
,,Ahoj Tome. Jsem, ale nechce se mi tomu stále věřit.´´ odpověděla mu úplně rozklepaným hlasem.
,,Já Ti věřím. Ani mě se tomu nechce stále věřit.´´ a objal ji.
,,Díky Tome. Co Gideon?´´
,,Pořád se po ní ptá. Řekl jsem mu, že maminka spinká. Nevím, co jiného bych mu měl říct. Mám úplně vypatlanou hlavu.´´
,,Tome, to bude dobré. Až bude starší, tak se bude ptát jistě znova.´´
,,Ale on se bude ptát čím dál častěji, kde je. Nevím, jak mu to mám vysvětlit.´´
,,Tak mu řekni to samé, co řekl Dominic svému synovi. Že musela nečekaně odjet pryč a že se asi nevrátí.´´
,,No, zkusit to můžu. Ale jak řikáš, až bude starší, dojde mu to.´´
,,Máš pravdu.´´
,,Nechci mu lhát, ale nic jiného mi zatím nezbyde. Ne, řeknu mu pravdu. Sice to asi nepochopí, ale aspoň to budu mít z krku.´´
Tom ji ještě pomohl zabalit pár věcí, než Julie za sebou zamkla a sešli k auto k Benovi. Pozdravil se s ní, utřel ji slzu a otevřel ji dveře. Cestou zpět bylo hrobové ticho. Nikomu nebylo do řeči. Jediné, co se ozývalo v autě, bylo rádio. Když už byli skoro ve městě, jeli kolem místa, kde se stala ta nehoda. Julie se zhroutila a začala plakat. Tom, který seděl vedle ní, se taky rozplakal a přitáhl si ji k sobě a objal ji. Ben vpředu měl také slzy na tváři. Ale musel se ovládnout za volantem.

O dva dny později, tedy v den pohřbu, se Phoe s Benem začli oblékat. Tentokrát se mohla o děti postarat jejich chůva Melissa. I ona věděl, co se stalo. I když Teri znala jen tak letmo, měla ji ráda. Malý Toby se ptal mmáminky, proč je s tatínkem oblečená v černé barvě. Vysvětlila mu, že se jdou s někým rozloučit, protože odchází na jiný svět. Když byli oblečení, rozloučili se s Tobym i Thomasem, Melisse dali instrukce, co má kdyžtak dělat a i když s rozklepanýma nohama, se vydali na neveselou událost.

Pohřbu se zúčastnili pouze nejbližší přátelé a rodina Teri. Byl to obřad, který se nesl v tmavě modré barvě, kterou Teri milovala. Rakev byla bílá a překrytá modrou látkou a před ní se hromadily pugéty bílých růží. Tom musel Julii držet i když seděla. Vypadalo to, že by se složila i ze židle. Po skončení obřadu se Tom, Julie, Amy, Jace, Phoebe, Ben, Triss a Dominic rozjeli k Tomovi domu. Poprosilil chůvu Cassie, aby vzala Gideona do odvolání ven a klidně, ať jdou někam na výlet. Dal ji nějaké peníze, kdyby si chtěli někde něco koupit. Tom chtěl všem připravit čaj, ale měl tak rozklepané ruce, že by hrnkdy dokázal rozbít. Šel u pomoci Dominic. Když nalil do všech hrnků, položil konvici, otočil se k Tomovi a spustil.
,,Tome. Moc mě mrzí, že jsi kvůli té zrůdě přišel o svou manželku. Že mi jsme kvůli ní přišli o skvělou kamarádku, Triss přišla o sestru. Kdybych věděl, co v Lucy je, zabránil bych tomu.´´
,,Ale Dominicu. Ty za to nemůžeš, jaká bestie se v ní probudila. Nemohl jsi to vědět. Teri pro mě byla...byla. Promiň, já nemůžu.´´ Tom nedokázal ani doříct větu.
,,Tome. Jsme tu pro tebe. O nás jsi nepřišel.´´
,,Díky Dominicu. Vážím si toho.´´
Ještě ho Dominic objal, otřel mu slzy a pomohl mu odnést hrnky do pokoje, kde bylo úplné ticho. Nikdo se neměl ke slovu. A takhle to bylo až do večera, než se všichni rozloučili a rozjeli se do svých domovů.

O čtrnáct dní později už začali docela fungovat, je to nebylo takové, jak by si představovali. Jedno listopadové ráno bylo pro Dominica to nejlepší, jaké mohl za poslední měsíc zažít. Přišel mu dopis od soudu, že rozvod byl kvůli velkým Lucyiným problémům schválen. Dominicův právník byl ve vazbě za Lucy, aby souhlas s rozvodem podepsala a udělala tak prý podle slov právníka s radostí. Dokonce prý řekla na adresu Dominica, ať táhne k čertu. Aspoň on si mohl oddychnout. Měl klid od ní. Ještě ten den zavolal Judy, jestli se nechce s ním a s dětma projít po parku. S radostí souhlasila a o půl hodiny později už byla u Dominica, který oblékal děti na procházku.
,,Ahoj Judy.´´ pozdravil ji Alec.
,,Ahoj zlatíčko. Kde máš sestřičky?´´
,,Oblékají se.´´
,,Jdete ven, jo?´´
,,Ano a ty jdeš taky, řikal tatínek.´´
Judy se na Dominica podívala a jen se na něj usmála. Pomohla mu ještě s holkama a vyrazili na cestu. Když byli asi v půli cesty do parku, měl Dominic něco na srdci, co chtěl Judy říci.
,,Judy?´´
,,Ano Dominicu?´´
,,Dnes mi přišla soudní obálka a v ní oznámení, že vzhledem k okolnostem Lucy rozvod schválili. Takže jsem ze sebe shodil obrovský kámen.´´
,,Tak to je super, ne? To jistě oslavíš.´´
,,To si piš, že to oslavím. Ale ne sám.´´
,,Mám ti hlídat prcky, aby jsi mohl být s přáteli?´´
,,Ne. Chci to oslavit s tebou.´´
,,Jsi si jistý?´´ koukla na něj s úsměvem.
,,Ano, jsem si jistý. A můžu ještě něco?´´
,,No povídej.´´
,,Snad se nebudeš zlobit.´´
Judy se na něj jen koukla s překvapenýma očima, co chystá. A jak tak šli, vzal Dominic Judy za ruku a propletl své prsty mezi její. Koukla se na něj, usmála se a lehce ho políbila.
V parku si sedli na lavičku u dětského hřiště a děti si šli hrát na klouzačky. Alec s Kathrine dostali za úkol, aby dávali pozor na Emilly a Shanon. Dominic si mezitím povídal s Judy.
,,Musím Ti Dominicu říct, že jsem se včera přidala ke skupině lidí, kteří bojují proti drogové závislosti. Budu pracovat v protidrogové léčebně. Přeci jen jsem tam už kdysi pomáhala své mamce, která tam pracovala.´´
,,Tak to je super. Přeji Ti to.´´
,,Akorát nevím, jak to bude s hlídáním tvých dětí. Ale určitě si na vás najdu co nejvíce času, co to pujde.´´
,,Nelam si s tím hlavu. Stejně jsem chtěl být doma s nima nějaký čas.´´
,,Jsem ráda, že se nezlobíš.´´
,,A proč bych měl? Nemám důvod.´´
Už se začalo stmívat, tak se rozhodli, že pujdou domu. Když dorazili, děti s enajedli, vyčistili si zoubky, shlédli pohádku a šli spát. Dominic Judy pozval na šálek dobrého domácího čaje z místní prodejny. Nakrájel na talíř den předem upečenou buchtu a odnesl to do pokoje. Sedl si na pohovku, Judy vedle něj, pustili si film a jak zjistili, mají společně oblíbený stejný žánr a to horory. Tak si nějaký vybrali. Judy mu pchválila jak čaj, tak výbornou buchtu, která byla borůvková.Když tak seděli vedle sebe, Judy začala usínat a jak jí padla hlava, padla ji akorát Dominicovi na rameno. Otevřela oči, koukla na něj, ale neměl slova. Jen se k ní naklonil a políbil ji. Jednou. Podruhé. Už se od sebe neodlepili. Začali se navzájem svlékat. City k tomu druhému se už vyrvali ven ze srdce. Byli do sebe zamilovaní. I když je dělilo patnáct let, vůbec jim to nebránilo. Zvedli se z pohovky a Dominic odnesl Judy v náruči do ložnice, kde se oddávali jeden druhému.

O třičtvrtě roku později...
Soudní proces s Lucy se táhl docela dlouho, ale výsledek stál za to. Dostala za vše : držení drog a šíření drog, loupežné přepadení domu, veřejné ohrožování zbraní a hlavně za vraždu, za to vše dostala trest odnětí svobody ve výši třiceti let. Její komplicové dostali každý po patnácti letech.

Bylo krásné srpnové odpoledne a celá parta, i s novou členkou, benjaminkem Judy, se vydali na výlet do zoologické zahrady. Judy si všichni zamilovali. Byla to krásná, mladá slečna a velmi přátelská. Už nebyla jen chůvou, která občas chodila hlídat děti. Už do toho domu patřila na trvalo. Nastěhovala se k Dominicovi a děti z ní byli nadšení. Stala se jeho právoplatnou přítelkyní. Při procházce pavilonem tygrů se Dominic nenápadně s Judy od ostatních odtrhl a vzal ji do pavilonu pávů. Ruku v ruce se procházeli, až došli k výběhu, kde se jeden nádherný páv procházel po louce u malého vodopádu. Byl možný přístup i pod něj, proto ji tam za ruku odvedl.
,,Dominicu, ty jsi blázen, víš to?´´
,,Ano, vím to. A taky vím, že jsem blázen do tebe.´´
,,Dominicu, ale vždyť i já do tebe. Miluju tě.´´
,,Otoč se, prosím, na chvilku.´´
Judy se na něj trochu nechápavě podívala. Ale byl neústupný, proto ho poslechla. Netrvalo ani deset vteřin, kdy se mohla otočit zpět. A když se otočila, Dominic před ní nestál, ale klečel.
,,Judy Gellarová. Troufnu si říci, že tě znám už dost dobře na to, abych to mohl udělat. Proto se tě ptám. Vezmeš si mě?´´
,,A to se vážně ptáš? Jasně, že si tě vezmu.´´
Dominic ji navlékl prstýnek, zvedl se a objal ji. Judy začala plakat, ale samozřejmě štěstím. Nikdy nebyla tak šťastná. Natož takhle zamilovaná. Rozhodli se, že se zase přidají k ostatním. Ty na ně čekali tam, kde se od nich odpojili. Všichni na ně koukali, jako kam zmizeli bez ohlášení. Dominic se s Judy na sebe podívali a očima si řekli, že by se to stejně jednou dozvěděli. Zvedla proto svou levou ruku a tím ukázala zásnubní prstýnek. Holky, Triss, Phoebe a Amy vyjekly radostí a okamžitě ji běžely obejmout. Dominic prohlásil, že si je jistý, že našel tu pravou, na kterou se vyplatilo se počkat. Byla to neskutečně krásná a milá osoba, která v sobě nosila úžasný vztah k dětem a pomáhala druhým.

O další rok později si Dominic vzal Judy za svou manželku a měli spolu dvě děti, kterým dali jména Bryan a Amber. Byla to jeho druhá manželka a tak to zůstalo, dokud je smrt nerozdělila.
Autor Sweet Devil, 27.12.2016
Přečteno 499x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí