Černé srdce

Černé srdce

Anotace: Aaliyan Mayfly to nemá jednoduché...

"Ty černá mrcho, táhni někam do pekla! tady nemš co dělat!" volali na ni a házeli po ní vše, co jim přišlo do rukou.
Běžela pryč. Daleko, někam, kde bude sama. Tam, kde bude tma, aby se nemusela vidět. Nemusela se dívat a sebe, na své tělo, které jí tolik zazlívají. jen jí bylo líto, že nemohla nikde na světě vidět svou duši, protože nevěděla, jeslti je tak černá, jak říkají. Nevěděla, jeslti je to taková čarodějnice, jak říkají, nevěděla, proč jí nadávajím, když má svět, kde je šťastná.
neměla přátele, kteří by jí řekli, jaká je. Ale ona sama nikdy nechtěla věřit, že je tak zlá a divná, jak jí říkají.
A tak běžela dál a dál...vběhla do lesa. Mohla se zahraat do listí a vklidu počkat, až bude noc a nebude vidět vůbec, třeba by na ni někdo šlápl a byla by pak šťastná někde jinde.
Mohla se schovat za stromy.
Tiskla si uši, stále to lsyšela: "Čarodějnice, černá mrcho, táhni do pekla! Vrať se do hrobu z tama přeci pocházíš! A dej si bacha, jeslti mě uhraneš tak tě zabiju!"
tak mě zabijte! napadlo ji, chtěla, aby to udělali, když jim tolik vadila, proč s ejí nezbavili už dávno? lidé když něco nechtějí, tak to zahodí! zahoďte tedy ji, když jste si tak jistí, že má černé srdce.
Autor Aaliyan, 16.05.2007
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Asi to odráží tvou součsnou náladu, ale obě víme, že literárně to umíš mnohem líp. Psaní neznamená jen zpracovat nápad, který ti proběhne hlavou, psaní je práce s jazykem a stylem, s různým styly... vždyť víš.

17.05.2007 10:21:00 | Gina Rocca

Noo.. takže myslím že.. nápad je to dobrý, ale zpracování je o něco horší. Chtělo by to.. trošku víc propracovat. To si teda aspoň myslím já :)

16.05.2007 20:55:00 | -Jojo-

Hm, vím co je to být vyvrhelem. Nebýt těch chyb by se mi to líbilo :)

16.05.2007 20:28:00 | Eylonwai

Moc pěkné

16.05.2007 20:04:00 | Arey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí