Jen ty víš ...

Jen ty víš ...

Anotace: Je v tom kousek srdíčka, kousek lásky, kousek štěstí ... Snad vás aspon maličko zaujme

Možná si tohle nikdy nepřečteš, což je asi dobře, nebo možná ne, ale mám jednu chybu, nejsem člověk, který říká takovéto věci otevřeně. I když si na to někdy zkouším hrát, protože obdivuji lidi, kteří toto dokážou.
Stojíš mi po boku den co den, každou minutku, hlídáš každý můj krůček a já si tě proto tak vážím. Jseš člověk s velkým srdíčkem, máš své cíle, za kterými si hrdě jdeš a tím mě ženeš k tomu, abych se o to také aspoň pokoušela.
Víš, ty jseš takový moje malý štěstíčko, který nosím v kapsičce ... v mojí kapsičce ... v mém srdíčku. Ať je mi smutno nebo mizerně, tak vím, že kdykoli otevřu tu kapsičku, budeš tam ty. Ty, který mi vždycky ukážeš tu správnou cestu. I když mi není do smíchu, přinutíš mě se usmát už jen tím, že jsi tu.
Neprozrazuj nikomu tohle tvé malé tajemství, protože pak by se ho ostatní jen snažili napodobit. Jenže to opravdový kouzlo máš jen ty.
Pamatuješ na to naše ,,Kamarádi njelepčejší", ano, zní to ulítle, ale jen my dva známe ten opravdovej význam těhle dvou slov.
Přešli jsme už moc, těch našich trápení, nejdřív moje lásky a zklamání a pak ty tvé. A jen ty nejlíp víš, co to pro mě znamená.
Už nejsem ta malá holčička s copánkama a ty ten klučina s uplakanýma očkama. My už jsme velcí. Není žádný ,,dřív" už je jen a jen TEĎ, i kdyby ses chtěl vrátit do chvilek, kdy ti někdo utíral ty slzičky, nepůjde to.
Jsem moc ráda, že mi někdo jako ty, zkřížil cestu. Kdyby se tak nestalo, asi bych nikdy nenašla ten kousíček něčeho, co jsem pořád hledala.
Jen se teď bojím toho, že až odjedu, se stane něco, u čeho já nebudu moci být a naopak.
Kdo se mnou bude plakat, až se mi něco přihodí a radovat se z mého štěstí ?!
Doufám, že to ti naši ,,Kamarádi nejlepčejší" všechno vydrží.
Pamatuj si, že i když budem tak daleko od sebe, budu tu každou vteřinku pro tebe, ať se děje cokoli.
Nezapoměn, tak jako já nezapomenu.
Nejslpšího kamaráda a úžsnýho člověka, jako jseš ty, by si měl přát snad každý, kdo vidí padat hvězdičku z nebe. Jsou jich tam tisíce a přece je každá jiná.
Říká se, že každému z nás patří jedna ta hvězdička, která nám plní přání.
I já mám takovou hvězdičku a tou jsi ty. I když chodíš po zemi, jsi to nejhezčí, co jsem si mohla přát. Mám tě ráda, tak tu prosím pořád buď a dohlížej na mě, hvězdičko má.
Nedokážu ti poděkovat za to všechno. Promiň, ale nikdo mě nenaučil děkovat za hvězdičky, které nikdy nevyhasnou.
Jsi můj nejlepší kamarád, ať se stane cokoli.
Mám Tě ráda.
Autor Kety, 25.05.2007
Přečteno 512x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Kety v tomto případě nechápu, proč "povídku" řadíš ke smutným. Vždyť tvůj vztah k němu musí být tak krásný a určitě máte do budoucna jistotu, že se na sebe můžete spolehnout. Využij toho, že umíš vyjádřit cit a třeba mu pošli jenom odkaz sem =)) nás ostatní to asi nerozpláče, ale jsem si jistá, že ten, komu je to adresováno, by byl nesmírně šťastný!

26.05.2007 19:55:00 | Irene Forsyte

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí