poslední jízda

poslední jízda

Anotace: O tom jak může skončit nešťastná LÁSKA

Bylo září,konečně slavnosti,na které se Majla těšila celej rok.hezky přijedou i kolotoče a s nima atrakce Break Dance.S touhle atrakcí jezdil i Péťa,ale říkali mu LUNETIC.Znala ho už 6.let a od prvmího okamžiku si ho zaryla do srdce.Milovala Péťu z celého srdce a byl pro ni to nejdůležitější na světě.Kde byl on,tam byla i Majla,Ale on ji bral jen za svou kamarádku,která se vždycky ukázala na pouti.Když v pátek slavnosti začali,byla mezi prvními,co se přišli podívat.Okamžitě šla na Break,ale Péťa nikde nebyl.Je možný,že letos nepřijede ?,stalo se mu snad něco ? takovýchto otázek si kladla snad tisíce.Bylo 9. hodin ráno, a tak si řekla, že se objeví později.Čekala dlouho,tolik kamarádů chtělo,aby šla s nimi jinam,ale majla pořád čekala,MARNĚ.Bylo 22:00,ale její láska nikde.Věděla,že už to bez něj nevydrží, a tak pomyslela na to nejhorší,na SMRT.Zapálila si a byla to její poslední cigareta na tomhle světě.Dokouřila šla si koupit lístek na atrakci.Monika si hoví v kase,ale jakmile Majlu zpozoruje,hned vyletí z kasy a dlouze ji obejme."není tady viď ? , ale to přece navadí že ne ?". Ticho.Podívá se Majle do očí,ale ty jsou plné slz."neplač on ti za to nestojí".Nebyla k utišení.3la si sednout na svoji červeno-bílou gondolu a Venca jí zajistil pásy."Nazdar krásko" říká s úsměvem,"moc ti to sluší,to kvůli Péťovi ?"Jen se usmála,Naposledy?
"Právě se rozjíždí další adrenalinová jízda na trakci BREAK DANCE" :vyvolává do svého milovaného mikrofonu Franta.Začala hrát písnička od Nellyho a Kelly Rowland - Dilemma."Tohle je pro Majličku a její lásku".
Majla přes slzy neviděla,jak ji tohle Frantovo gesto dojalo.Franta ji přece neměl moc rád.Motory se rozběhli a atrakce se dala do pohybu.Rychlost,která všechny na breaku donutila křičet,dělala Majle dobře.
Ozvalo se silné zapraskání,v gondole ,kde seděla.Protože je ze železa a laminátu,nevšímala si toho.ale všimnout si měla.
Když atrakce nabrala opačný směr,vyletěla gondola i s Majlou do protější zdi.Nikdo nevěděl kdo v sedačce sedí,jen Monika s Frantou věděli,kdo je ten nešťastný.
Mezi davem,který se okamžitě kolem Majly vytvořil, zahlédla toho na koho tu čekala přes 12.hodin,LUNETICA.
Hmed byl u ní,dlouze ji políbil na ústa a spaláčem řekl " Majličko je ti něco, neumírej, jsi moc mladá a máš celý život před sebou.Chci ti něco říct neumírej,protože já tě tady potřebuju.Bez tebe můj život nemá cenu.Já tě .... MILUJU!!! ".Majla se jen podívala na svojí jedinou lásku,usmála se a tiše,naposledy vydechla.
Poslední úsměv byl tím nejkrásnějším,co ze sebe kdy dostala,byl totiž upřímný a z celého svého trpějícího srdce.Teď se trápil Péťa.všichni mu dávali za vinu,co se ten den stalo,že umřela jen a jen kvůli němu.
Autor Savidge, 30.05.2007
Přečteno 390x
Tipy 3
Poslední tipující: ZuzInQa, Perigosa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahojík Savidge,tohle je fakt krásný dílko ještě tě ten break dance neomrzel.Jinak moooooooooc pěkná povídka drž se zlato tvoje Domička

06.03.2008 10:59:00 | Perigosa

100% za originální smrt ... Jinak moc smutná povídka
:(( ale dobře napsaná...

20.07.2007 15:20:00 | lennerka

tak tohle me opravdu dostalo...to je povidka u ktere jsem se opravdu rozbrecela..mas nadani..krasny dilko

03.06.2007 17:31:00 | Gabruša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí