Cesta

Cesta

Anotace: Inspirováno životem...Děkuji za komentáře

Alena měla na kluky vždy smůlu!Vždy byla moc hezká a kluci si s ní chtěli jen pohrát a využít,aby se mohli před ostatními chlubit!Vždy se do nějakého zamilovala a on ji odkopl!Zařekla se,že bude mít srdce z kamene a nikdy kvůli klukovi nebude plakat,že jí to za to nestojí...až jednoho dne potkala Davida!Byla to láska jako z nějakého románu!Každý jim záviděl a Alena byla konečně moc štastná!Podnikali spolu různé výlety,vyjíždky na motorce a chodili posedět s přáteli!Byla Davidova čtvrtá dívka a on její první!Alena se stále srovnávala a dokonce se jí zdály o předchozích dívkách sny!Byla velice smutná a nevěděla co dělat!..Když o tom mluvila s Davidem,tak tvrdil,že je ta nejkrásnější,nejúžasnější a že ji z celého srdce miluje..Byli spolu rok a Alena začala přibírat,ne mnoho,ale měla strach,že David ji opustí!Trpěla depresemi,ale David ji chlácholil!Po dvou letech si myslela,že se už nic zlého nestane a David ji dokonce navrhl svatbu!Byla ta nejštastnější dívka pod sluncem!Jednoho dne si udělali výlet do Brna do Olympie...chodili za ruce po obchodech a byli tak zamilovaní.
Najednou David někoho pozdravil!Jeho hlas tu dívku uplně hladil a jako by říkal,miluji tě!Alena nevěděla co se děje a začala být nervozní!David jen tak mezi řečí podotkl,že je to jeho bývala přítelkyně Radka..Alena se cítila nesvá,odskočila si na WC,a když se vrátila,viděla Davida ve vášnivém obětí s Radkou.Líbali se tak něžně a vroucně..Alena plakala a utíkala!Nevnímala kam běží,neuvědomovala si,že je v cizím městě,kde to nezná..utíkala a nevnímala!Utíkala a necítila!Necítila tu bolest,která ji trhala srdce!Utíkala a lidé se po ní dívali!Doběhla do malinkatého parčíku,sedla si na lavičku a teprve tam ji začalo vše docházet!Ztratila svou lásku navždy!Po tvářích se jí koulely miliony slz!Dívka seděla na lavičce jako hromádka neštěstí a přemýšlela nad smrtí!Proč by dívka měla žít?Najednou si vzpomněla na svou rodinu,kamarády a uvědomila si,že je nemůže opustit!Ted je neštastná pouze ona,ale kdyby svůj život ukončila,ublížila by hodně lidem!
Utřela slzy,zvedla hlavu a vykročila směrem domů!Měla před sebou nový život!Nevybrala si cestu smrti,jako nějaký zbabělec!Vybrala si cestu života,i když ji srdce bolelo zklamáním...
Autor Gabruša, 04.06.2007
Přečteno 312x
Tipy 2
Poslední tipující: Kovik
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

silene me tam vadi ty vykricniky...a chtelo by to lehce vic propracovat ale jinak je to pekne...konecne neco nekoncici sebevrazdou

02.12.2007 21:41:00 | BloodAngel

Jejda. Je to hodně dobré. Trochu mi to připomíná jedno dílko z mojí tvorby ale jenom pocitově. Moc se mi líbí tvoje povídky.

11.11.2007 11:15:00 | Kovik

For Petr:o) Ano,dekuji za komentar,jsem velice rada za tvuj nazor

17.06.2007 20:14:00 | Gabruša

Postrádám nějaké vzrušení, zvraty, více záživného děje. Nepopírám výpravný talent, ten se v dílku určitě objevil, ale myslím, že by neuškodilo to trošku přikrášlit a znevšednit.

17.06.2007 03:41:00 | Arnošt Petr

Máš talent.tohle je skutečnej příběh,kterej potkává nějakou holku každej den.Jen tak dál a díky za komentář k poslední jízdě.Stalo se to mojí sestře.Už tu neni a teď jsem MAJLA já.

06.06.2007 14:28:00 | Savidge

e to moc pekny. ale kopla bych do s prominutim do prdele a a ete facku by zaslouzil..

04.06.2007 22:06:00 | Leniska..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí