..nepochopená..

..nepochopená..

Anotace: Stále sama a..nepochopená..Věnované Janče..

Konečně jsem na místě kde mi je dobře..
Tam,kde se cítím v bezpečí a chráněná..
Už je to několik dní,týdnů možná i měsíců a já jsem pořád sama..Před očima stále vidím scénu jako vystřihnutou ze scénáře.

Začala to úplně něvinně..
Byl den jako každý jiný,ale přece byl něčím zvláštní.Děcka se semnou nebavili jako předtím,dívali se na mě skrz prsty a neustále mě pomlouvali..nevěděla jsem co se děje,pokusila jsem se s nima bavit a vysvětlit jim to,pro co vlastně žádný důvod neexistoval..

Od té doby si připadám,jako bych byla na světě sama,jako by nikdo neměl v srdci bol a klam..
Jsem nepochopená a zklamána životem.
Zavrhli mě ti lidé,od kterých bych to v životě nečekala.Vrazili mi kudlu do zad,podrazili mě.
..Nikdy nevíš,jak je nůž ostrý,dokud ti ho někdo nevrazí přímo do srdce..
Nezbývá mi nic jiného,než sedět tady schoulená,poslouchat zpěv ptáků,počítat tak pomalu utíkající sekundy a doufat,že už bude všechno dobrý..
Ale komu se mám vyplakat na rameno?komu povědět co mě tíží?
Všichni mě zavrhli a já se cítím tak strašně..
..nepochopená..
Autor slunce za mrakem, 04.06.2007
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

proc mi to neco pripomina? ne ze by to sedlo primo na me , ale tenhle pocit je mi duverne znamej. nastesti nikdy neni tak spatne, jakl se na prvni pohled zda...

30.04.2008 22:55:00 | deep inside

když dorazíš,tak se pod vyplakat na rameno mě:))

04.06.2007 20:24:00 | Katka Z

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí