Príbeh

Príbeh

Anotace: Moja pravda.. Ta osoba som ja :(

Sbírka: KNIHA

Poznám jeden príbeh.. Je o dievčine, ktorá sa popálila na vlastnej chybe! Nechcela ju spraviť naschval no, nemohla tomu zabrániť. A možno keby naozaj chcela tak by sa to nestalo! Lenže teraz je už neskoro. Miluje toho chlapca! Uvedomila si to príliš neskoro... Uvedomila si to čo mu sparvila, neodpustiteľnú vec. Podjebala ho ak to môžem povedať hnusným slovom! Zachovala sa ako prvotriedna kurva len s tým rozdielom, že s tym chlapom s kotrým svojho milého podjebala nespala. Prišiel jej na to. Len kôli jednej babe, ktorú pozná vyše 9 rokov! Prečo jej to sparvila? Áno dala jej odpoveď! Určitá skupina ľudí sa proste dohodli, že tá baba si toho chalana nezaslúži. A tak sa to zosypalo všetko! Rozišiel sa s ňou 2x a 2x sa s nou dal dokopy za posrané 2 dni! A na ten tretí deň sa rozišla ona s nim pretože ju psychicky deptal! No chcla aby ostali kamoši počítala s tým, že sa to do mesiaca nejako spraví no keď si písali prehpodili sotva 5 slov... Nevedela čo mu mala písať a on jej odpisoval jednorazovými odpoveďmi. Ale stretla ho.. Po 2 týždňoch ho stretla a jej svet za zase točil okolo neho. Uvedomila si čo k nemu citi ako veľmi ho zbožnuje! Uvedomila si, že bez neho žiť nedokáže! Že je pre ňu viac než bývalý chalan! Možno si chcela nahovoriť, že si najde iného a , že s ním bude šťastná.. Ale teraz sa spametala. Vedela, že zakaždým keď uvidí svojho bývalého, bude vedieť, že on je pre ňu jediný koho miluje a ten chalan s ktorým by chodila by bol len bábka, obyčajná zástierka!
Autor Elion666, 08.06.2007
Přečteno 420x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí