Povídka X Novinový článek

Povídka X Novinový článek

Anotace: no tak reportáž a zároveň povídka nu nevim kam to dát:(

novinový článek:
...........Na Plzeňsku byla přejeta 15lettá dívka.....
24.5. se před plzní stala nehoda.
Nákladní automobil srazil Lucii (15) Novákovou z Blatnic.
Dívka na mistě zemřela.
Svědci vypovídají, že utíkala před nějakým mužem.
Jeden svědek potvrdil, že někdo za ní běžel, ale ostatní lidé ho nviděli. Kdo může za to že 15 lettá
Lucie se vydala na druhou stranu hlavní silnice??
A jakto, že ostatní lidé nikoho neviděli??
Policie objevila na dívky mobilu poslední hovor. Naposled volala policii a bylo to chvíli před nehodou!
Našli i důkaz, že měla schůzku s nějakým mužem. který ji udajně pronásledoval z lesa na hlavní silnici. Kdo tedy může za nehodu?? A ptejme se, musela 15 lettá dívka zahynout?? Proč ji nikdo nepomohl před tím mužem?? Nikdo nicc neví a policie případ odložila!

...Očima dívky....
"píp píp" Super přišla mi smska!! " Už na tebe čekám pospěš si!" Je on už je tady?? "Mami musím letět měj se do večera jsem zpátky, pa" Abyste věděli mam rande s nějakým super chlapíkem (je to pracháč)
Přijel pro mě krásnou audi!! Nasednu vedle něj a uvelebím se." Ahoj krásko kam vyrazíme??"
"Ahojky, no mě je to jedno." Odpovím mu a čekám co ho napadne." no tak pojedem do kina co říkáš?"
Nečeká na odpověď a vydá se směr Plzeň.
" Potřebuju na malou zastavím tady v lese jo??" Kývnu a koukám nyní už na stromy podél lesní cesty. Zajede hluboko do lesa. Vystoupím také a říkám si "snad tady nenarazíme na nějaky ty"šlapky" s nějakýma chlapama. To by bylo!Najednou mě chytne kolem ramen a šeptá mi: " Pojď sem maličká," začne mi sundavat mikinu! Co to dělá!! " Nech mě nebo budu křičet!" promluvím na něj přiškrceným hlasem. Prudce mě otočí čelem k němu, v ruce má nůž! " Nezabíjej mě! Vyspím se s tebou hlavně mě nezabíjej prosím!!" " No vidíš jak to jde, hodná holka!" Najednou z lesa vyjíždí auto! Využiji situace kdy se otočí, strčím do něj vší silou a jak to nečeká, tak padá k zemi! Dám se do běhu. Běžím na silnici tam snad budu v bezpečí! utíkám slyším, že běží za mnou! Vyndávám si mobil a volám 158!Nikdo to nebere!! Takhle rychle sem snad v životě neběžela! Když spatřím silnici začnu křičet o pomoc! Jenže jsem ještě dost daleko od města! Bežím podél silnice po krajnici a když spatřím jednu z nich(šlapek) začnu prosit o pomoc, ale... ona si mě nevšíma odstrčí mě se slovy "tady je můj plac." Už je skoro za mnou nezbývá mi než přeběhnout na druhou stranu. Nerozhlížím se! Asi chyba. V tu ránu slyším křípoty brzd. Bum! Rána jak z děla! Ležím, proč? Slyším jekot a rány! Co se to děje?? To už nezjstím pomalu zavírám oči.
....Probudím se no podle bíle barvy co tu všude je tak asi v nemocnici. Jsem celá! Omrknu stav sebe, nejsem ani na kapačkách! Musím zavolat mamce , že jsem v pořádku! Kouknu do skřínky co je vedle postele, můj mobil tu není! Rozhodnu se vrátit do postele on snad někdo přijde a vysvětlí mi to. Když už zavírám onu skřínku všimnu si že na ní leží noviny. " príma, něco na čtení" pomyslím si a sedám na postel. Zahledím se na titulní stránku ..."Na Plzeňsku byla přejeta 15lettá dívka..........................."Ach můj bože dyť to jsem já!!!!!"
Autor Kirsten, 14.06.2007
Přečteno 473x
Tipy 3
Poslední tipující: Jan Bartoš, Anne Leyyd
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé a dobře napsané, líbilo se mi to. Jsi šikovná :)

29.01.2010 17:03:00 | Anne Leyyd

Jsi sikulka , je to moc pekne.

03.07.2007 01:18:00 | carodejka

Konečně něco, co se ti povedlo!:)Jen tak dál, Týnko!:)Tohle bylo hezké!!

15.06.2007 21:01:00 | Barbie_Incident

je to fak tnyny, ale prijde mi to nejaky kratky treba bys mohla napsat pokracovani!! ale jinak je to moc hezky!!

15.06.2007 13:25:00 | Lunation

Katka De Krho-mocky díky:)to jsem ráda

15.06.2007 10:44:00 | Kirsten

Klobouk dolů. Fakt perfektně napsaný a chvílama mi z toho šel mráz po zádech.

14.06.2007 23:59:00 | Katka de Krho

Tak to jsem ráda mockrát dík, je oravda že tohle se může stát komukoliv kdo neni opatrny!

14.06.2007 15:15:00 | Kirsten

Dobře, jako varování ostatním dívkám a lidem!!!

14.06.2007 13:52:00 | Bíša

Bíša- a to je dobře nebo špatně??

14.06.2007 12:34:00 | Kirsten

Je to memento - proti naivitě, lhostejnosti, nerozvážnosti...Napsané svěžím jazykem a neotřele!

14.06.2007 12:12:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí