Vlk

Vlk

Anotace: tuhle povídku jsem napsal podle jednoho snu, doufám, že se bude líbit, prosím hodnoťte

středa,20:01

Tommy zaběhl za roh. Prudce, sípavě oddychoval a vylekaně se ohlížel přes rameno. V duchu se už viděl doma v posteli jak je začtený do nového hororu od Kinga. Ale teď byl on sám postavou v hororu, ve skutečném, reálném hororu. A přitom ještě před dvaceti minutami bylo vše tak klidné...

středa, 19:38

Tommy Abott vyšel z domu. Černý jezevčík, kterého měl v náručí dvakrát hlasitě štěknul. Tommy na něj houknul : "Nech toho Woody!" Mírně škubnul vodítkem. Jako každý večer, i toho dne šel Tommy venčit svého psa, což byla celkem nuda, jak Tommy ostatně často říkával. V tu říjnovou středu vše také nudně vypadalo. Už byla skoro tma, ale celá ulic byla osvětlena lampami. Tommy byl už ospalý a tak jen mlčky, malátně kráčel po úzké cestičce, která se táhla a klikatila vedle silnice okolo řady domů. V jednom z těch domů Tommy bydlel. Bylo to středně velké stavení s málo okny. V létě to bylo dost nepraktické, protože kromě obýváku bylo v každém pokoji nesnesitekné vedro. Chlapec měl v plánu obejít blok domů, vrátit se kus po silnici a do domu vejít zadním vchodem. Prošel kolem velkého hustého křoví a zívnul.Jezevčík se náhle zastavil a táhle, hlasitě zavyl. Na konci ulice se rozštěkal pes. Tommy přidal do kroku. Jezevčík s ním šel jen velmi neochotně a celý se třásl. Zhruba dvě stě metrů za chlapcovými zády se náhle vynořil stín. Když prošel pod lampou, dopadlo na něj na moment světlo. V tom světle zazářil pár stříbrných očí. Velké tlapy toho tvora měkce a tiše našlapovaly po mokré silnici. Kousek před tvorem chlapec zvedl drobného psa do náruče a cosi mu řekl. Vlk se rozběhl. Chlapec stále nic neslyšel.Uplynulo jen pár vteřin a vlk byl jen deset metrů od Tommyho. Potichu oddychoval a hladově sledoval svou kořist. Tommy náhle cosi zaslechl a rozešel se ještě rychleji. Vlk za ním se přikrčil, nahrbil, prudce se odrazil a skočil přímo na chlapce.

středa, 19:56

Tommymu vhrklu slzy do očí, když si naplno uvědomil, že jeho malý věrný Woody je mrtvý. Vmáčkl se co nejhlouběji do výklenku, ve kterém byl schovaný. Srdce mu bušilo jak o závod. V té krátké chvíli klidu se mu v hlavě znovu a znovu promítaly předchozí okamžiky hrůzy. Když na něj vlk skočil, Tommy upustil jezevčíka, který okamžitě začal uhánět pryč. Vlk po něm skočil a jediným mocným mávnutím tlapou ho téměř rozdrtil. Vrhl se na něj a poskytl Tommymu drahocený čas k útěku. Tommy chtěl křičet, ale dokázal ze sebe vydat jen jakési tiché chrčení. Chlapec se dal na šílený útěk. Zatímco vlk žral jezevčíka, schoval se Tommy do výklenku a už asi deset minut poslouchal jak ho vlk hledá. Záda ho nesnesitelně pálila; bál se se jakkoli pohnout, ale hádal, že má velmi hluboké rány od drápů. Krev mu stékala za kalhoty po nohách až na zem. Náhle se ozvalo zavytí a vlk skočil před Tommyho. Měl obrovské střibrné oči a ty teď upíral na k smrti vyděšeného chlapce. Zatarasil mu svým tělem jedinou únikovou cestu. Následující vteřiny byly jako z šíleného snu. Tommy se proti vlkovi rozběhnul. Začal křičet. Vlk, překvapen prudkostí chlapcova výpadu o kousek couvnul. A ten kousek Tommymu stačil aby vyběhl ven. Otřel se o vlkovo chlupaté tělo a cítil jeho odporný zápach. Málem se pozvracel, ale běžel dál. Ozvalo se zavytí a vlk se rozběhl za chlapcem.

středa, 20: 01

Tommy zaběhl za roh. Prudce, sípavě oddychoval a vylekaně se ohlížel přes rameno. V duchu už se viděl doma v posteli začtený do nějakého nového hororu od Kinga. Ale teď byl on saám postavou v hororu, ve skutečném, reálném hororu. A přitom ještě před dvaceti minutami bylo vše tak klidné... Chlapec skočil na osvětlenou vozovku. Podjely mu nohy, ale neupadl. Za sebou slyšel silný dusot vlkových tlap.Tommy Abott vběhl do zatáčky před jejich domem asi z dvacetimetrovým náskokem a jedinou myšlenkou v hlavě: NEZASTAVUJ, HLAVNĚ PROBOHA NEZASTAVUJ! V dálce už viděl zadni vchod do domu, kde bydlel. Svítily na něj lapmpy a Tommymu připadal jako únikové dveře z té hrůzy. Přidal a vypadalo to, že jeho náskok se zvyšuje. Tommy už lovil klíče z kapsy. Za ním se ozvalo zavytí. Jakto, že to nikdo neslyší? , pomyslel si chlapec. Vběhl k zadnímu vchodu. Škubnul dveřmi. Byly zamčené, jak předpokládal. Tommy ze svazku klíčů vytáhl ten správný a chtěl ho strčit do zámku. A najednou se stalo něco neuvěřitelně hloupého. Tommyho roztřesen ruce upustily klíč na zelenou rohožku před domem. Vlkodlak byl pouhých pár mterů od něho. Tommy věděl, že to nestihne. Sehnul se po klíče a sevřel je v dlani ve chvíli, kdy do něj narazil vlk.Náraz Tommyho odhodil na zadní vchod. Tommy napůl seděl a napůl ležel opřený o dveře a vlk se na něj díval. Tommy si uvědomil, že zemře. Vlk na něj skočil. Tommy sevřel klíče a slepě s nimi bodnul dopředu. Ozvalo se slabé puknutí a na Tommyho rukr sjelo cosi slizkého. Tommy otevřel oči. Vlk zařval bolestí. Klíč od zadního vchodu vězel ve vlkově stříbrném oku, ze kterého odkapávala jakási stříbrná hmota, která vypadala jako rtuť. Tommy se pozvracel. A vlk na něj skočil znovu. Jediným máchnutím pracky mu rozerval břicho. Vrhnul se na něj a prokousnul mu hrdlo. Z Tommyho vystříkl ohromující proud krve. Chlapec heknul a pak spadl na rohožku. A tak zemřel Tommy Abott. Bylo mu deset let.

středa, 20:05
Vlk si svou kořist odtáhl do nedalekého křoví. Místo oka měl jen rudý důlek, ze kterého už pomalu přestávala téct krev. Na rohožce před zadním vchodem leželo Tommyho vodítko v kaluži zvratků a krve a rudých provazců střev. O šedesát metrů dál se mladý vlk začal krmit čerstvým masem.

KONEC
Autor Byzon, 08.07.2007
Přečteno 357x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné, velmi pěkné. Nač dobré konce, ty morbidní a špatné jsou mnohdy lepší.

09.07.2007 17:48:00 | Existence

Mno, není to špatné. Chtělo by to však dát do hororových a vlkodlak je něco jiného než vlk, ale jinak dobré :)

09.07.2007 10:55:00 | Eylonwai

konečně něco jiného!Gratuluju,ikdyž dost morbidní:)

08.07.2007 10:01:00 | TemsteaG

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí