Děkuju.....

Děkuju.....

Anotace: *za všechny vaše komentáře, hodnocení...za to, že jste to se mnou a mými řádky vydrželi přesně jeden rok!´*

Sedím u počítače dobré / špatné tři hodiny....poslouchám jednu a tu samou písničku pořád dokola...a nemám sílu ji přepnout ( vlastně jsem zjistila, že už ji nevnímám).... prostě jen sedím a "čumím do blba"....( představujete si mě? )
Nenapadá mě vůbec nic, co bych vám tu dnes ( na těchto skvělých modrých stránkách) měla napsat. Jaký svůj názor, anebo zážitek bych měla do naší země poslat? O čem psát?
Třeba o tom vězni, na kterého jsem dnes narazila u lékařky. O vězni, který se s pouty na rukou, objevil v doprovodu tří o hlavu větších policistů a který oživil jinak nudné čekání v čekárně. O jeho očích, které k sobě přitahovaly jako magnety....o tichu, které s jeho příchodem nastalo, o bojácných pohledech..o šeptání dvou pohoršených dam...?
Nebo snad o krásném, roztomilém štěňátku své( teď už minulé) spolužačky? O tom, jak jsem si s ním hrála na hřišti a byla jsem strašně šťastná, když jsem se brzy stala jeho oblíbenkyní, u které trávil většinu času...( k závisti ostatních)...o jeho malinkých tlapkách, béžové srsti a krásných očích..?
O návratu své (skoro) nejlepší kámošky z Francie...o jejích zážitcích, pocitech....mohla bych vám popsat, jak se jí líbila ta či ona památka....taky bych se mohla pochlubit s tím, že jsem dostala zmenšeninu Eifellovy věže a pohled....
Mohla bych popsat chystající se oslavu narozenin mé mamky.....nebo taky to, že na mě něco po návratu z Krkonoš leze (myslím nemoc), protože jsem jak jinak měla svoji hlavu ( čí jinou) a na Sněžku v sobotu ( v tom největším vichru a zimě) lezla pouze v mikině.
/ všem, co se dočetli až sem, gratuluji....:o) /
..jenže ve skutečnosti tady nejde vůbec o pocity z dnešního propršeného dne....to jsem vám jen chtěla ( trochu oklikou) sdělit, že jsem tu ( na literu) dnes přesně rok!...že mám strašnou radost z toho, že jsem 9. července roku 2006 tyhle stránečky našla....taky jsem vám chtěla moc poděkovat za vaše komentáře a hodnocení....( že čtete úplně všechno...viz dnešní řádky, které berte...tak nějak....prostě berte).....budu se dál snažit k těm svým povídkám brzy přidat něco smysluplného...něco, jak často píšete "čtivého"..Mám vás ráda.....a ještě jednou moc děkuju!!
PS. pište dál, protože jinak bych neměla, co číst!:o)) Zdravím...
Autor Barunka=o), 09.07.2007
Přečteno 283x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Lepší pozdě, než nikdy- říkám já! :o)A tak ti děkuju k opožděné gratulaci. Ale hlavně bych ti chtěla napsat, že mě vždycky tvoje slova zahřejí u srdce...mám z nich ohromnou radost a strašně moc mě vždy tvůj názor ( ať už jakýkoli) potěší...to jen, abys věděl!:o) A jinak ti snad můžu slíbit, že dál budu psát tak, jak to cítím...a doufám, že se budu rok od roku zlepšovat...aby to bylo s citem, ale i dobře...zdravím!:o)

20.07.2007 22:33:00 | Barunka=o)

tak já trochu se zpožděním přidávám se do zástupu gratulantů k Tvému prvnímu roku ... no je akorát čas z batolení plynule začít dělat první krůčky ... :-)) Těší mě, že jsi pár vývojových stádií přeskočila a chopila se pera, papíru a začala psát ... víš, asi nezáleží o čem píšeš, ale jak to napíšeš .... nemohu si pomoci, ale mě se to čte báječně ... nevím a nerozumím tomu zda je to napsané dobře či špatně, ale číst se to dá víc než dobře ... zůstaň svá a pokračuj ... piš jak to cítíš...
hlavně, že jsi Sněžku (potvůrku) zdolala :-))

20.07.2007 18:22:00 | vapiti

Derrry máš to hezky napsaný, mockrát ti děkuju..se Sněžkou souhlasím..a tebe zdravím!

10.07.2007 21:02:00 | Barunka=o)

Gratuluju,rok je holt rok :-)) A Sněžka umí být pěkná svině :-))) tak na další rok přiťukávám ti mátovým čajem proti nachlazení v jednom ubrečeném dni :-)

10.07.2007 18:36:00 | derrry

Docela koukám, že vás to zaujalo....děkovačka byla samozřejmostí...a ta povídka mě napadla....:o) Jak chceš, hele...každopádně si to přečtu. Zdravím a díkuju za hodnocení...

10.07.2007 17:58:00 | Barunka=o)

Pěknej nápad napsat děkovačku jako povídku. Moje výročí se už taky blíží, že bych se opičila a něco vytvořila? :DDD

10.07.2007 11:24:00 | W.O.K.O.

To Bíša: Už to je rok...a uteklo to...takže se těším na to, co mě čeká za necelých devět měsíců od tebe!:o) Jinak děkuju...ráda dávám náměty k zamyšlení....
a prostě celkově děkuju za komenty!:o)

10.07.2007 09:14:00 | Barunka=o)

fakt pěkné

09.07.2007 23:50:00 | Agnesita

Takže rok, já jen přes 3 měsíce. V dnešním zamyšlení
jsi toho mnoho krásného řekla, že mám námět na přemýšlení...

09.07.2007 22:31:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí