Důvod, proč šeptat

Důvod, proč šeptat

Anotace: Inspirováno písní od The Killers...kteří pěli o šepotu:-)

Šepot hřmí mi v uších, cítím pot, který mi stéká po tvářích a mám pocit, že jsem pochodeň, která hoří v olympijských kruzích. Jsem řeka, jejíž pramen shoří ve ztracených iluzích, a tak neočekávám ani nedoufám.
Potácím se ve středu zblácených zklamání, které nic nevědí o upřímném milování.
Hořím, pohasínám, zhasínám jako svíčka v žáru noci, nebo láska v rozkvětu.

Šepot ozývá se z prázdných lží a slov. Šepot, který není schopen říct jedinou pravdivou větu, krouží mi nad hlavou, až nad světelnou dálavou. Vrací se a znovu odchází, ztrácí se a já jej opakovaně nalézám. Svět najednou utichl v oparu žalu, tiše spí a odevzdaně vydechuje.

Hledám svou zemi svobodnou. Zemi zabalenou do obalu radosti, kde nikdo nezná strasti. Šepot zhýrale mě objímá, když se venku stmívá. Přijímá výzvu křiku a zkouší bojovat. Prohrává – potácí se k zemi. Já, dívka hravá, uprostřed noci se probouzím, a zkouším přísahat, že tě budu navěky milovat. Vím, je to ožehavé. Přesto však věřím, že svůj slib splním.

Jsi přítel a mnohem víc. Některá vyznání totiž nelze vyjádřit slovy. Jsi impulz, spontánní a zcela nečekaný. Nenápadně se mi vynořil před očima a já podlehla. Slyšela jsem šepot své duše a křik srdce. „CHCI TĚ“ křičeli a šeptali zároveň. Ruku v ruce bojují proti rozumu, který mluví poněkud odlišně.

Šepot najednou ztichl. Konečně jsem se zbavila hřmění v uších. Oddychla jsem si. Pohádka chýlí se ke konci, ale mně je až trestuhodně krásně, nebesky krásně, neboť šepot mrtvolna vystřídal impuls lásky, která je jako vítr: Nelze ji vidět, ale přesto ji velmi intenzivně cítím. Právě toto je důvod, proč šeptat a proč hledat nové smysly mého života!
Autor Megs, 20.07.2007
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no tak je to takové básnické, lyrické, ale některé obraty jsou tak trochu nonsens, který mi přihrál myšlenky na to, že si asi děláš srandu...ale má to skvělou atmosféru, rozhodně lepší kousek, co se tu na literu dá sehnat a jako že tu je fakt pořádný bláto...

04.08.2007 22:34:00 | lexus

Hezky napsané, vypsané pocity.. šepot.. pěkné.. :o)

22.07.2007 14:23:00 | -Jojo-

,,...šepot hřmí..." tak tohle mě dostalo na úplném začátku, zbytek... 100%!!

21.07.2007 13:09:00 | její alter ego

Krásně dojemné šepoty touhy...

21.07.2007 10:49:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí