Hlas v hlavě

Hlas v hlavě

Anotace: Jedno ze starších děl co sem vyhrabal. Nechávám ho tak, jak jsem ho kdysi napsal.

Šel chodbou. V ruce držel nůž. Byl vyděšen ale odhodlán. „Já.. já to musím dokázat. Musím!“ říkal si. Došel ke dveřím. Nůž si zastrčil do kapsy. Zazvonil. „Ahoj.“ „Ahoj.“ Odpověděla mu dívka za dveřmi, „Co tu děláš ? Pojď dál.“ Vešel. Byl nervozní. „Musím, musím to udělat.“ Když se dívka otočila zády, vytáhl nůž a bodl ji dozad. Rukou jí chytil pusu a další ránou nožem usmrtil. „J...já, já to vážně udělal. Teď už můžu vše začít od začátku“ Řekl rozklepaným hlasem a zhroutil se na zem. Obrátil dívku na záda a v jejím obličeji uviděl zděšení. Náhle jeho zrak spočinul na něčem zlatém co jí vypadlo z kapsy. Zvedl to. Koukal na zlaté srdíčko. „Vždyť to je srdíčko co jsem jí dal předloni k narozeninám. Stále ho nosila při sobě.“ Vzpomněl si na ten den. Jak radostně otevřela dárek a poté ho políbila. Jaktože ho stále má, když jí poslední dobou vídal s jiným. Z očí mu tekly slzy a v hlavě se mu ozýval hlas svědomí. „ Neměl jsem ji zabít.“ „Ale zničila mi život a zlomila srdce.“ „Víš to jistě?“ Určitě! A ještě mě to ani neřekla, ignorovala mě!“ „Všechno jednou skončí, ale musíš si vzpomenou na všechny ty krásné vzpomínky.“ „Néé, prosím nééé.“ Před očima se mu vybavila scéna při které malý chlapec pláče v temném koutě. Poznal se v něm. Poté k němu přistoupila ona a utěšovala ho. Asi po pěti minutách odešli smějíc se ruku v ruce. „Vypadni, vypadni z mé hlavy!!“ řval mladík a praštil hlavou o zeď. Po chvíli se probral z šoku a myslel, že je klid, ale hlas svědomí byl neúprosný a vhodil mu před oči další obraz. Bylo před maturitou a on nervózně přešlapoval před učebnou. Poté se zjevila ona a uklidňovala ho. Když vyvolali jeho jméno políbila ho, a on jakoby smyslů zbavený vešel. Jak se později dozvěděl, maturitu udělal na výbornou. „Proč mi to děláš? Proč?“ křičel zoufalstvím a padl do kaluže krve. „musím, musím být silný!“ zvedl se šel směrem k východu. Když míjel stolek, uviděl na něm dopis s jeho jménem. Podivil se a obálku otevřel.

Promiň, že jsem si tě nevšímala. Ten, s kým jsi mě viděl, je můj bratr, který přijel z Ameriky. Musíme si vše vynahradit a pokud budeš chtít, odletíme k moři. Brácha mi dal dvě letenky.

Líbá Jessica

„Nééééééééééééééééééééééééééé!“ zařval a běžel k jejímu mrtvému tělu. Pošetile zkoušel umělé dýchání a masáž srdce. Před jeho očima se mu vybavovaly stále další obrazy radostných scén prožitých s Jessicou.

Když za dva dny policisté vypáčili byt, uviděli na bodlaze dvě mrtvoly – Ubodanou dívku, a mladíka, který si podřezal žíly.
Autor Lenny8, 28.09.2007
Přečteno 301x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí