Andělé

Andělé

Anotace: Je to o andílcích a utrpení..děkuju za komentíky:o)

Na nejvyšší budově ve městě seděl muž.Muž?Spíše kluk...mohlo mu být sotva 18.Když se na něj zadívám lépe,uvidím křídla.Veliká a krásná křídla...ale jsou černá.Černá jako havraní křídla.Černá jako ta nejtmavší noc...černá jako ten největší smutek.Sedí a jen se dívá.Dívá se dolů a před očima mu běží lidské osudy.Spíše tragiské příhody,které se přihodí v tomto městě v následující hodině.Nemůže dělat nic jiného než sedět,dívat se a čekat.Nezná lásku,nezná něhu..zná jen bolest,smutek a zklamání.Najednou se mu před očima mihne obraz krásné,mladičké dívky.Vypadá jako ztělesněný anděl.Je tak krásná a neviná.Má dlouhé vlasy,které září jako jarní sluníčko,šaty jako blankytná obloha.Jde bezstarostně setmělou ulicí,prozpěvuje si a je štastná.Najednou ji obklíčí tři statní muži.Chytnou ji,zakryjí ústa a odvlečou ji do zastrčené uličky.Pláče a třese se strachem,ale brání se,je tak silná a odhodlaná!Začnou ji bít,ona pláče,ale bojuje.Najednou její drobné tělo leží na špinavé zemi,muži z ní strhají oblečení a začnou se ukájet.Po minutách,které trvají celou věčnost odejdou a nechají ji tam ležet napospas svému osudu.
Hoch sedí a třese se.Sleduje to a ví,že to jen tak nemůže nechat.Je černý anděl,posel smrti,ale nemůže jen tak nečinně sledovat utrpení nevinného děvčete.Neví jak bude potrestán,ale nepřemýšlí nad tím.Nezáleží mu na ničem jiném než na tom,aby to děvče žilo.Sedí a čeká.Jak se z něho stal vůbec černý anděl?Ve svých 17-ti letech spáchal sebevraždu.Myslel si,že už nemá pro co žít a že se bude mít lépe po smrti.Ale mýlil se.Lidé,kteří si vezmou svůj život nejsou přijati do bran nebeských.Celou věčnost musí sledovat úděly neviných lidí,kteří přichází o své životy nedobrovolně.
Jde dívka.Vypadá jako ztělesněný anděl.Je tak krásná a neviná.Má dlouhé vlasy,které září jako jarní sluníčko,šaty jako blankytná obloha.Jde bezstarostně setmělou ulicí,prozpěvuje si a je štastná.Najednou ji obklíčí tři statní muži.Dívka pláče.Zčistajasna se vedle nich objeví hoch.Zahalený v černém plášti,v jeho velikých černých očích se zračí odhodlání.Muži nechají dívku a vrhnou se na mladíka.dívka stojí v tmavém koutě a není schopna pohybu.Mladík rozhrne plášt a objeví se jeho obrovská černá křídla.Muži zmizí ve tmě.Dívka bez jakéhokoliv váhání přistoupí k mladíkovi a vroucně ho obejme a políbí.Zachránil ji život a ona mu na oplátku dala pocítit aspon na malý okamžik pocit štěstí a lásky.Objeví se další anděl smrti.V ruce drží zlatou dýku.Mladík se podíva na svou milou a poprvé se v jeho očích zračí strach.Anděl smrti se vrhl na mladíka a začal mu odřezávat jeho krásná,černá křídla....Mladík leží na zemi v louži krve.Na zádech má dvě veliké rány a vedle něho klečí dívka.Má bílá křídla.Jsou bílá jako první sních.Klečí vedle něj a po tvářích jí stékají velké slzy.
Autor Gabruša, 06.10.2007
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle je zatim to nejhezčí co jsi napsala a to je co říct.

11.11.2007 12:46:00 | Kovik

Moc pěkně zpracovaný!!

09.10.2007 11:55:00 | L.L.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí