Její Příchod

Její Příchod

Anotace: Jak já vidím její příchod..Příchod Smrti.

Víš jak poznám,že přichází?
Barevné a voňavé květiny začnou bez života klesat k zemi.Svěží zelená tráva,spolu s ranní rosou příjemně chladící,začne chřadnout.Začne černat,měnit se v prach.
Veselí,barevní a hraví motýli začnou jeden po druhém ztrácet svou schopnost létat.Začnou padat k zemi a jejich hravé barvy budou postupně šedivět.
Ptáci,pějící své krásně,veselé a jednoduché tóny,začnou padat ze stromů.Ze svých hnízd.A s nimi utichne jejich nakažlivá veselost.
Jelen,král lesů a silný vládce,shodí své parohy a uteče,následován srnou a koloušky.
Zajíc i krtek,oba zalezou do svých děr a počkají,až bude po všem.
Slunce,se svými odvážnými paprsky,se schová za nejbližší mrak,a potom za měsíc.Ten bude jenom smutně a stříbrně svítit na umírající krajinu.
Stromy,které se držely,začnou pokorně odevzdávat své listí zvedajícímu se větru.Poté vymění svou zdravou hnědou za načernalou barvu.
A Ona si v tom bude libovat.Bude se usmívat,radostně se dívat,jak to vše končí.Plouživými kroky půjde po seschlé trávě a bude se opírat o tu svou kosu.
Víš jak poznám,že přichází?Že si jde pro mě?
Autor L.L., 24.10.2007
Přečteno 314x
Tipy 4
Poslední tipující: něžnost-sama, Elizabeth-Lili
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to dobré ... líbí se

31.10.2007 14:08:00 | Zweiblumen

je to dobré a docela po pravdě. Díky všemu je to krátké.

30.10.2007 08:47:00 | Bianka dela Richi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí