Ohlížím se za sebe..

Ohlížím se za sebe..

Anotace: .. nevím, kam s tím..

Soumrak.. a už mizí.. mizí do dáli.. město bolesti a žalu.. město hlavní.. město vedlejší.. divná symfonie paranoidního dirigenta.. od desíti k pěti, od pěti k devíti.. smogová mlha.. a noční linky tramvají.. vůně tisíce kaváren.. všechny jsou stejné.. přesvětlené výlohy nákupních center.. reklama dělá reklamu reklamě.. slavné celebrity a celebritky.. Briti.. Skoti.. ale hlavně Japonci s foťáčkama.. nebo namyšlení Němci.. katedrála Nikoho.. oranžová obloha bez cenzury.. žebrácký pes v postranní uličce.. líná řeka.. líné labutě.. nenažraní holubi.. šedé zuby sídlištních mravenišť.. sdílení ve skrývání.. podezřívavost.. každý pěkně sám za sebe se zavírá do virtuálního světa bez pravidel.. dokud nevypnou proud.. historie na dlani.. na špinavé dlani.. soumrak.. a už mizí.. do kilometrů dálničního asfaltu.. nevraživí řidiči nevraživých náklaďáků.. obrovské skladní haly napravo.. na levo.. jednou jsi nahoře jednou dole.. mírné stoupání na horizont.. včerejší den měl aspoň o čtyři hodiny méně.. zívám.. není o co stát..
Autor fialová, 25.10.2007
Přečteno 397x
Tipy 5
Poslední tipující: Ëlonearhu, Bíša, její alter ego
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi z Prahy nebo ne? Hezký.

04.01.2009 12:33:00 | Darkspace

Povídka - úžasná esej o žití!

25.10.2007 20:25:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí