Změnila jsem svět

Změnila jsem svět

Anotace: kéž by to bylo tak jednoduché..

Děvčátko utíká do lesa. Po chvíli vyčerpaně usedne na kámen. Ticho.
Stromy: Co se děje? Svými emocemi rozechvíváš celý les!
Děvčátko: Nic. Jen... Ne, prostě nic.
Stromy: Nám to přece můžeš říct, nám, vodě, kamenům, slunci a hvězdám... Víš, že tě nemůžeme nikdy zradit.
Děvčátko: Tak dobře... Já, já... Nenávidím své přátele! Ztrácejí se mi v mlze podřadnosti a už si nemáme co říct...
Stromy: Ne, všechny, nikdy neztratíš všechny!
Děvčátko: Já vím, mám ještě vás, ale.. (povzdech) Snažila jsem se být stejná jako oni, ale už nemám sílu dál hrát...
Stromy: Vědělas, že to rozloučení přijde... Teď budeš nějakou chvíli trpět, ale potom tě čeká něco mnohem lepšího!
Děvčátko: Co?!
Stromy: Ne všichni lidé, kteří vypadají jako lidé lidmi jsou - to dobře víš.
Děvčátko: Samozřejmě!
Stromy: Přijdou za tebou až se svět změní...
Děvčátko se zamyslí
Stromy: Copak?
Děvčátko bez odpovědi odběhne a za půl hodiny se vrátí.
Stromy: Kam jsi tak běžela?
Děvčátko: Napsat vysvětlení...
Stromy: Čeho?
Děvčátko si místo odpovědi podřízne hrdlo kuchyňským nožem
Stromy: Ach ne! Tak brzy, tak brzy...

Na stolku mrtvého děvčátka se třepetá bílý papírek: "Změnila jsem svět - beze mne není stejný - pro vás, mé rodiče, i pro přátele, kvůli kterým jsem skrývala sama sebe. Odešla jsem získat pravé kamarády, takové jaké mezi lidmi neseženu... Sbohem"
Autor Meiv, 26.10.2007
Přečteno 310x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

díky:-) možná to ještě rozpracuju, uvidim..

28.10.2007 14:27:00 | Meiv

jo taky bych řekla, že kdyby to bylo delší, bylo mi to o hodně lepší.....ale nápad skvělej..!

27.10.2007 21:10:00 | Jesus

Celkem zajímavý..Jenom takový přehnaně stručný, zkrácený..Ale zajímavý..

27.10.2007 16:45:00 | Wěrka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí