DOPIS PRO TEBE

DOPIS PRO TEBE

Anotace: Nepatří to do této kategorie..Je to dopis pro jednoho človíčka,kterého mám moc ráda..snad si to přečteš

Z celého srdce si přeji,aby jsi poznal,že tato má slůvka jsou určená jen pro TEBE.
Pamatuješ si na naše první setkání?Líbila se ti má kamarádka,ale místo toho jsem se na med přilepila já:o) Snad jsi toho nikdy nelitoval.
Pamatuješ si,jak jsem ti seděla na klíně a Franta strašně žárlil?Jak jsme jeli domů ze školy a začal hořet vlak?
Když se nad tím zamýšlím,tak jsme toho spolu prožili hodně,ale dost málo na to,abychom právě ted v tuto chvíli byli jeden vedle druhého.Proč nám to nestačilo?
Pamatuju si na to,jak jsem o tobě vyprávěla kamarádkám.Popisovala jsem jim každý tvůj pohyb a každé gesto.Myslím,že mě měli plné zuby.
Pamatuješ si na naše první setkání po delší době?Bylo to kolem Velikonoc.Šla jsem ti po ceste naproti.Ten tvůj chlapeckej úsměv mě hned v první okamžik zase chytl za srdíčko.Nikdy jsem ti nedokázala odolat,víš?
Pamatuješ si na náš pařízek?Takové naše posvátné místečko.
Ani nevíš co bych všechno byla schopná dát za další projíždku na kole.Smál jsi se,jak jezdím.Co je na tom,že vyvracím ruky:o)
Pamatuješ si,jak jsme byli spolu poprvé na Vistříbře?Byla to naše první pusa.
Pamatuješ si,jak jsi na posed přišel se štrůdlem?Bylo to od tebe strašně krásné.
Pamatuješ si,jak jsme byli v kukuřici a přijela tvá ségra?Choval jsi se jako malý blázinek,ale byl jsi tak úžasný.Tak moc jsem si přála být tvá holka před celým světem a nemuset se někde ukrývat.
Pamatuju si mnoho maličkostí,ale kdybych je měla vypsat,tak jsem tady do půlnoci.
Jak je to už dávno.Nevěřila bych kolik vody v řece už proteklo.Zase jsme o pár minut starší,ale pořád zůstáváme dětmi.
Nevím,jestli si to někdy přečteš.Možná ti to příjde jako hotové bláznovství,ale jen ti chci říct,že at se stane co se stane,tak na tebe nikdy nezapomenu.
Nesvaluji vinu na tebe,neměla jsem ti lhát,ale pochop,že jsem tě nechtěla ztratit!
Nemůžu říct:MILUJI TĚ..co pro tebe vůbec znamená toto slovo?
Můžu ti jen říct,že bych toužila být s tebou.Jak jsi jednou řekl:,,Milujeme se a nenávidíme." Měl jsi pravdu,ale myslím si,že jsme šanci měli.Myslíš,že ted je už pozdě?

Moc bych si přála ti říct vše do očí,ale nedokážu to a za to se na mě nesmíš zlobit.
Pamatuješ si,jak ses mě zeptal jestli tě miluju?Byla jsem strašně naštvaná.Občas jsem nesnášela tu tvou upřímnost.Ale já jsem nedokázala být upřímná.Bála jsem se pravdy.

Ani nevíš jak mě strašně mrzelo,že jsi jel za Liduškou :o) do Brna.Bylo mi to nesmírně líto.Proč jsi radši nebyl se mnou?Proč?
Netušíš kolik hořkých slz jsem kvůli tobě prolila.Nemáš o tom ani ponětí.Před tebou jsem si pořád hrála na silnou,na to,že mě nemůže nic rozhodit,ale tak to nebylo.Když jsi mi vyprávěl o své bývalé,tak mi srdce krvácelo a možná právě proto jsem nebyla schopna ho opustit.
Je mi to líto.Mnoho věcí stále nevíš.
********************************************************
Vzpomen si na pár krátkých chvilek se mnou.Nejsem žádná princezna z pohádky ani žádná sexbomba,ale jsem to JÁ.Jsem taková jaká jsem.
Pamatuj si,že jsem tu pro tebe a stále na něco čekám.
Vše záleží jen na tobě.
MÁM TĚ RÁDA MÉDO :O*

PS:Nikdy nezapomenu na chvilky s tebou.Byl to útěk od reality,kde jsem se aspon chvilku cítila opravdu štastná,ale ted mi nezbylo ani to!
Autor Gabruša, 13.11.2007
Přečteno 409x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Pěkně napsaný... Taky sem si ěnco podobného zažila... :( Neboj to přejde... ;-)

17.11.2007 17:21:00 | dolfik131313

Pěkný:-)

13.11.2007 23:05:00 | Kovik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí