Bára mi umřela

Bára mi umřela

Anotace: Přijít o kamaráda je hrozný a když se pohádáte nebo rozejdete je to jako by vám umřel...

„Tak pojď Báro do kroužku a zahrajem si.“ Jsem veselá, protože jsem na táboře, právě na mém oblíbeném místě na skalách a právě hraju hru. V rozjařenosti trhnu kruhem, ale Kája najednou padá a Bára - ta Bára, co se mi chce zabít, co jí mám tak strašně ráda - skáče za ním a chytla ho a teď se drží větve. V očích jí čtu, že se chce pustit a navždy mi odejít. “Počkej, já tě chytím, držte mi někdo nohy, tak sakra mě někdo chyťte !!!“ Ale ne všichni jsou příliš šokovaní, než aby mě podrželi. „Teri promin“ a pustila se… Tvrdě narazila hlavou na kámen. V první chvíli jsem chtěla za ní, ale nakonec jsem to oběhla bezpečnější cestou. Kája umřel, ale Bára taky. Hlavou mi běží společně chvíle a já už jí nikdy neuvidím .Už se s ní nikdy nezasměju… Zdrcena osudem se vydávám zpět do tábořiště a teprve teď mi začínají padat slzy na tvrdou zem. Nahoře potkávám lidi, co se smějí a nic nechápou. Je jim fajn, sluníčko svítí, jsou prázdniny . Ale mě duši přikryl černý mrak. Nikdy už jí neuvidím, nikdy, nikdy, nikdy… Je mi jedno, co si myslí ostatní, jsem teď sama, s Bárou... Mezi ostatními se rozneslo, co se stalo a byli ke mně všichni najednou milí a soucitní, přitom nikdo nechápal co se stalo. Byla jsem náhle sama, tak strašně sama a tábor skončil a i prázdniny a já se musela vrátit domů, kde mi Báru všechno připomínalo a do školy, kde mě nikdo nechápal. Jsem sama..
Autor Ezra, 19.11.2007
Přečteno 325x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mohlo to byt trochu delsi, ale jinak pekny...

23.11.2007 14:00:00 | N.Ryba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí