Muzikál Cesta za snem

Muzikál Cesta za snem

Anotace: Původně z toho měl vzniknout muzikál, ale nějak nám to nevyšlo, tak vám aspoň ukážu necelý scénář.

Scénář: Ulice

Začíná to tanečním vystoupením herců na píseň Bout it - Young Joc. Po skončení písně se začíná odehrávat děj.

Přistoupí vypravěč
Vypravěč : Annie sedmnáctiletá dívka, která žije s babičkou Elizabeth, která trpí Alzhimerovou nemocí, proto ji Annie musí živit. Pracuje v baru ,, Coyote". Jejím největším snem je se proslavit na prknech slávy.
Vypravěč odejde začíná 1.scéna

1. Scéna - v baru Coyote (Mike, Jessica, ředitelka Mary High, Amy Stone, Annie)
Annie zpívá píseň číslo 1., Mike si povídá se sestrou Jessicou, ředitelka s barmankou Jovannou, Amy čeká na Annie.
(první stolek Mike, Jesica)
Jessica: Ta dívka zpívá pěkně. Nemyslíš? Mike pozoruje Annie
Mike: Ano, ale něco mi tam chybí.
Jessica: A co?
Mike: Roky trénování. (podívá se k vedlejšímu stolu, spatří tam ředitelku). To by si myslela i naše ředitelka. ( Jessica uznale přikývne)
Jessica: Máš pravdu, Prosím tě, nevíš kolik je hodin?
Mike: Se podívá na hodinky. Je půl desáté. Proč?
Jessica: Budu muset jít. Mám totiž další rande.
Mike: Ty a tvoje rande. Kdy konečně potkáš toho pravého?
Jessica: Kdo ví?
Mike: Snad to bude brzy.
Jessica: Co tím myslíš?
Mike: Nic. Jen aby to nebylo další zklamání.
Jessica: Dneska platíš ty.
Mike: To není fér. (Mike zamává na barmanku, aby na sebe upozornil. Barmanka za ním přijde)
Mike: Kolik platím?
Barmanka: Jsou to tři dolary. Mike vytáhne peníze a dá je Barmance
Mike: Drobné si nechte.
Barmanka: Děkuji. Nashledanou.
Mike: Nashledanou. Barmanka se vrátí k baru, kde na ní čeká ředitelka High.
(Mike a Jessica odejde)
(u barového stolu barmanka Jovanna a ředitelka)
Barmanka: Co si dáte k pití?
Ředitelka: Minerálku, prosím. Oddechne si. Mohu se vás zeptat? Jak se jmenuje ta dívka, co tak krásně zpívá?
(barmanka nalévá minerálku)
Barmanka: Jmenuje se Annie Sad. Také si myslím, že má ohromný talent. Každý kdo zde vystupuje má ohromný talent.
(ředitelka naslouchá, co barmanka povídá a v klidu usrkává brčkem minerálku) Ale k čemu jim to je. Tady je to těžké. Blbě šlápnete a jste hned po smrti. Večery jsou zde kruté, v temných ulicích můžete lehce zmizet. Tohle není milionářská čtvrť. Tohle je učiněné peklo.
Ředitelka: Já tohle dobře znám. Zahledí se upřímně do barmančiných očí. Také jsem zde vyrůstala, ale za sny se musí bojovat. Můžu si s ní promluvit?
Barmanka: Ano, ale až skončí v práci. To jest za pět minut. Barmanka umývá ředitelčinu vypitou sklenici. Pak ukáže, kde Annie sedává.
(Annie dozpívá. Jde ke stolu Amy. Na stole Amy je flaška s coca – colou vedle ní stojí hrníček do půlky naplněný. Barmanka je za barem, poslouchá rádio, občas se ohlédne, jestli nechce někdo platit )
Amy: Dnes si opravdu zpívala nádherně.
Annie: To si nemyslím. Annie se posadí na židli Něco tam chybí, ale nevím co. ( ke stolu přistoupí Mary High)
Ředitelka: Dlouhá léta trénování. Annie se otočí směrem k ředitelce Ale to se dá zařídit. Už dlouho hledám takhle talentované lidi, jako jste vy a bude mi velkou ctí, že vás donesu ke hvězdám. Annie je velmi překvapená. Nevěřícně pozoruje Ředitelku High. Po chvilce se oklepe.
Annie: Já na to nemám peníze. Otočí se zpátky ke stolu. Mám dost peněz, abych uživila sebe a svoji babičku, natož abych si platila školu.
Ředitelka: Kdo říkal něco o penězích? Přisedá si k holkám. Tohle není soukromá škola, ale normální škola na kterou chodí talentovaní lidé. Jmenuje se Artist School. Já nepotřebuji peníze, sama jich mám spoustu. Já chci jen to štěstí, které mohu rozdat i vám. (ředitelka začne zpívat píseň číslo 2., Annie a Amy ji pozorně naslouchá)
Annie: Kdy máme přijít? Ředitelka se na Annie nechápavě podívá Nepůjdu tam bez Amy. Je moje nejlepší kamarádka, s ní dělám všechno. Chytí Amy za ruku.
Ředitelka: Tak dobrá. Zítra o půl osmé se hlaste v ředitelně. ( podívá se na hodinky) Budu muset jít. Nashledanou.
Annie a Amy: Nashledanou. Annie se na Amy nechápavě zadívá
Amy: Dneska máš ohromné štěstí. Věřila bys, že se ti uskuteční sen, co si věčně přeješ? Annie pozoruje Ředitelku, která ještě zaplatila a odchází
Annie: Tohle není štěstí, to je snad osud. Amy si nalévá Colu do skleničky a pije. A řeknu ti to po pravdě, nikdy jsem v to nedoufala. Já myslela, že sny se mi nikdy nevyplní. Amy naslouchá, občas si povzdychne. Že nikdy nespatřím kouzelnou vílu, která by mi tohle mohla splnit. Můj život bylo věčné peklo, když zemřela máma. Můj otec na mě dávno zapomněl a moje jediná příbuzná si mě plete se svoji dcerou. Možná to je
Zázrak, kterým mně chce bůh utěšit.
Amy: I přesto všechno zlého, existuje láska, víra a přátele. Annie nevěřícně krotí hlavou Zázraky se někdy dějí a o to je to hezčí, když to v tu danou dobu nečekáš. Pojď už je moc hodin a babička na nás určitě čeká.
Annie: Máš pravdu jdeme. Annie vstane a jde k barmance zaplatit útratu. Amy si obleče bundu, v ruce drží bundu Annie. Čeká na Annie za oponou.
Annie: Kolik platím? Barmanka se podívá na konzumační lístek
Barmanka: Jeden dolar. Co ti říkala ta žena?
Annie: Víš, že se mi splnil sen. Konečně budu studovat, to co mně baví.
Barmanka: To jsem ráda. A prý, že zázraky nejsou. Annie vytahuje peněženku. A víš co? Nech to tak. Dnes to máš gratis. Annie si schová peněženku
Annie: Děkuji moc. Už musím jít. Tak se měj.
Barmanka: Ty se taky měj. Annie za Amy odchází. Scéna končí.

2.Scéna - Byt hippies babičky(Annie, Babička, Amy)
( první scéna končí. mění se to na byt babičky – je tam křeslo, stůl .)
(Babička tancuje na píseň At the sunshine – Hair, kterou hrají v rádiu)
Annie: Ahoj babi. To bys neuhádla, co se mi dneska stalo? Vypíná rádio.
Babička: Ahoj zlatíčko. Copak se děje? Babička se vzpamatuje
Amy: Annie a já budeme studovat na umělecké škole Artist School. Není to snad zázrak. Sedne si na křeslo k babičce
Babička: Zázraky vždycky byly. Vzpamatuje se. Ale, ale… Kolik to bude stát? hledá svoje brýle na čtení
Annie: Ani korunu. Za školu se nic neplatí. Annie babičce brýle najde a dá jí je.
Babička: To máš, ale štěstí.
Amy: Jako kdybych to neříkala. Opře se o babičku, která sedí vedle ní.
Annie: My už půjdeme do pokoje. Chytí za ruku Amy, aby vstala z křesla Musíme se chystat na zítřek.
Babička: Tak dobrou noc. Čte si knihu, kterou našla.
Amy a Annie: Dobrou noc babi. Zhasne světlo. Scéna končí.

3. Scéna - První den ve škole ( Učitelka, Lucy, Annie, Amy, Jesica, Nicole, Jessica, Bella, Perry, Dafne, Jim, Aliza, Kimi, Joe, Ginger, Bonnie, Andy, Grace, Lana, Mike)
( mění se to na třídu. židle jsou do půlkruhu. Kimi si pouští hudbu na mobilu a ta se nese celou scénu, u ní sedí Aliza, která si dopisuje sešit. Jim a Dafne čtou knihu. Joe svačí. Perry se na něho občas zamilovaně podívá. Bonnie si čte časopis, Lucy sedí na klíně Mike, občas mu prohrabuje ve vlasech, v tu chvíli Mike ucukne. Jessica se učí látku, kdyby náhodou byla zkoušena. Andy něco šeptá Laně, ta se tomu směje. Grace se dívá na diváky, je duchem nepřítomna. Nicole sedí u Ginger, občas něco zašeptá a Ginger tomu nechce uvěřit. Bella si něco píše do diáře, aby to nezapomněla. Do třídy přichází učitelka občanky a Amy, Annie )
( studenti se slušně postaví)
Učitelka: Přivítejte mezi sebou nové studentky. Amy Stone a Annie Sad. Od dneška se bude s nimi setkávat každý den. Opovažte se jim nějak ublížit. To platí na vás Three Angels. ukáže na ně
Lucy: Ale mi jsme přece hodné.
Učitelka: V malých dávkách. ( Annie a Amy se posadí)
Lucy: Cha, že uhádnu odkud jsou. Z ulice, že jo. Děvčata bacha na peněženky. Annie je smutná z chování Lucy, nevěřícně na ní kouká
Učitelka: To by snad stačilo Lucy. Podívá se na Lucy rozhořčeně. Nezajímají nás tvoje připomínky. Mluv, když budeš tázaná. Lucy je v šoku z toho, co právě řekla. Mohli by jsme zahrát představovací hru, aby jste se na vzájem seznámily.
Lucy: Ale určitě. Otočí se k holkám.
Učitelka: rozhlíží se po třídě. Tak začneme u tebe.
Lucy: Mé jméno je Lucy Sanderson. Všichni se zasměji. Zpívám už od svých šesti let, jelikož můj táta je známý hudebník a textař. Občas se ozve údiv. Mým sen je být úspěšnou zpěvačkou. Tady s Three Angels ukáže na ně jsme nerozlučné kamarádky.
Bella: Jmenuji se Bella Menina. Moje rodina žije ve Španělsku, Joe v ruce drží červenou mikinu a mávají kolem sebe, děcka se tomu smějí. ale rodiče se sem přestěhovali kvůli práci. Jinak hraji v divadle svého tatínka. Někteří závistivě pozorují Bellu, někteří nad ní mávají rukou (Lucy, Ginger) Mým snem je se stát bohatou filmovou herečkou.
Perry: Mé jméno je Perry Rose. Já bydlím zde v New Yourku. Lucy je překvapená. Také bych si chtěla zahrát v nějakém úspěšném filmu. Jim ji zamilovaně naslouchá,
Kimi: Jmenuji se Kimi Lass. Zpívám od svých šesti let, co chodím do sboru s Lucy. Lucy na sebe neustále upozorňuje. Mým snem je nazpívat nějaké cédečko.
Nicole: No já jsem Nicole Diffuse. Miluji divadlo. Všichni uznale přikývnou. Jsem tam pořád. Chtěla bych se stát úspěšnou herečkou, jako Bella a Perry.
Ginger: Mé jméno je Ginger Devon. Patřím do Three Angels. ukáže na Lucy a Bonnie, které se culí. Též zpívám od svých šesti let. Já muziku miluji. Chtěla bych, jako Kimi nazpívat nějaké CD.
Jim: No já jsem Jim Thinker. Mé záliby je psaní básní a povídek. Na něho se zamilovaně dívá Dafne. Ostatní si ho nevšímají, jen mávají rukou. Rád čtu knížky. Mou předností je hra na kytaru.
Andy: Já se jmenuji Andy Smile. Miluji tanec a jsem vůdkyně taneční skupiny Trio. Tvoříme sehranější tým než je Three Angels. Lucy se na ní překvapeně zadívá.
Lucy: To není pravda. Fuj holka. Andy na ní dělá směšné ksichty.
Učitelka: Ale nech toho. Vzpamatovává se, jelikož si před chvíli četla knihu.
Joe: Mé jméno je Joe Sweet. Mým koníčkem je bavit lidi. Nedokážu si představit svět bez legrace. Uznale všichni kývají hlavou Proto bych se chtěl stát dobrým šoumanem.
Grace: Jsem Grace Merry. Patřím ke Triu. Mým snem je se stát tanečnicí.
Bonnie: To určitě, ty a ten váš tanec. Grace je překvapená, Andy hrozně rozčílená. Já jsem Bonnie Cliff. Hraji od svých patnácti v kapele, jelikož jsem to se sborem vzdala. Patřím do Three Angels.
Lana: Co se do nás navážíš? Bonnie s údivem ukáže na sebe. Víš co podívej se na sebe. Bonnie se podívá do zrcátka. Já jsem Lana Smart. S Triem tvoříme náhodou sehraný tým. Narozdíl od vás.
Lucy: Víš co ty nádhero. Zavři svoji pusinečku. Andy je čím dál tím víc rozčílená.
Andy: Uklidni se ty studený čumáku. Lucy je překvapená, děcka se uznale zasmějí
Lucy: Cože? Jak si mi to řekla. Co si to dovoluješ? Andy ji pozoruje.
Andy: Copak se stalo ty nádhero? Přišla si o sluch. Musím ti znova říkat. Ty studený čumáku.
Lucy: Tak ty mě budeš urážet. Ty nicko. Andy je překvapená
Andy: Sama si nicka. Nech toho tyátru ty loutko ubohá. Učitelku mrzí, že se dívky takhle chovají. Odloží knížku.
Učitelka: Ale dívky přece nejste malé děti. Uklidněte se. Holky se ztiší.
Jessica: Mé jméno je Jessica Beuty. Mike se na sestřičku chvilkami usměje. Jsem sestra nejúspěšnějšího a nejhezčího muže na celém světe, který nádherně zpívá. Já také zpívám, ale lépe se cítím v muzikálu.
Mike: Děkuji ti sestřičko. Mé jméno je Mike Beuty. Annie a Lucy Mika zamilovaně pozorují Nejraději zpívám s kapelou, ale kvůli rodičům dělám sólovou dráhu. Dokonce hraji v divadle a ve filmech, ale nejraději bych už měl klid.
Aliza: Jmenuji se Aliza Bright. Dělám zde choreografií. Občasně zpívám. Hraji na klavír a někdy hraji i ve filmech.
Dafne: Moje jméno je Dafne Bianco. Jim se na Dafne usměje a ta je v rozpacích. Mým snem je udělat úspěšný muzikál, který se doufám podaří. Nadšený ruch.
Učitelka: A teď se nám představí naše nová děvčata Amy a Annie. Tak začni Annie.
Annie: Mé jméno je Annie Sad. Zpěv je můj život, bez něj bych nepřežila. Chtěla bych se stát úspěšnou zpěvačkou. Lucy přemýšlí, jak Annie zlomí
Lucy: Ty tak? Annie to zaskočí, Kimi se rozhodne Annie bránit
Kimi: Nech jí být. Lucy nemyslela, že by to Kimi mohla udělat.
Lucy: Ty se jí zastáváš? Učitelku to už velice rozčiluje a je ráda, že už to bude u konce
Učitelka: Mohla bys laskavě přestat Lucy. Už mi tím lezeš na nervy.
Lucy: Pardon. Ale, ale... Učitelka je rozhořčena chováním Lucy
Učitelka: Žádný ale. Poslední je Amy.
Amy: Mé jméno je Amy Stone. Moc ráda hraji v divadlech. Chtěla bych se stát slavnou herečkou.
Učitelka: Tak to by jsme měli začneme se věnovat nové látce.
(Mike pokukuje po Annie, posadí se vedle ní. Lucy velmi žárlí. Joe usne na židli.)
(Andy, Grace a Lana si povídají)
Andy: Viděli jste to oblečení, co má na sobě naše učitelka. Určitě má něco z dovozu. Nemyslíte?
Grace: Mě se to líbí. Je to pohodlné.
Andy: Já osobně bych to nenosila.
Lana: Co si to Three Angels o sobě myslí.Nejraději bych jim ukázala, co proto.
Andy: My jsme lepší než Three Angels. Oni jsou naparáděné osoby, které umí pouze zesměšňovat a ubližovat. To je jejich kriterium. Však na to doplatí. To mi věřte.
(Kimi a Aliza také)
Kimi: Viděla jsi ten klip Pussy cat dolls - Buttons. Nebyl špatný. Ale dala bych tam trochu zvedaček.
Aliza: A kdo by je zvedal? Vždyť tam je pouze Snoop Dog a ten by je neunesl.
Kimi: Chtěla bych ho vidět.
Aliza: My by jsme to udělali jinak.
Kimi: Máš pravdu.
(Jim si čte zajímavou knihu. Dafne ho zamilovaně pozoruje, kreslí si a čte.Jim se občas koukne na Perry a usměje se. Perry si kreslí.Bella posílá SMS. Jessica pozoruje výklad a zapisuje poznámky.)
(Three Angels pomlouvá Trio)
Ginger: To Trio si o sobě nějak myslí. Mohli bychom jim dát za vyučenou.
Lucy: Nebudeme si jimi špinit ruce. A také si je nebudeme všímat. Mluvme raději o něčem jiném. Třeba o těch nových. Co víš o nich Nicole?
Nicole: O Amy nic, ale o Annie moc. No dozvěděla jsem se, že Annie pracuje v baru, jako zpěvačka. Pěkná prácička. A taky jede po Mikovi a ten zase po ní.
Lucy: Ta mrcha mi chce přebrat můj majetek. To se nedělá Lucy Sandersnové.
Ginger: Pomstíme se ji.
Lucy: Co je Ginger? Já tě nepoznávám.
Ginger: Ale nic.
Nicole: Její kluk si začal se svoji nelepší kamarádkou.
Lucy: Cože? Vždyť říkal, že to je jen jeho kámoška a ne víc.
Ginger: k Nicol Já tě prosila, abys jí to neříkala.
Nicole: Promiň. Mě to ulítlo.
(Annie si zapisuje a poslouchá, občas koukne na Mika a stydlivě se culí.Bonnie se maluje. Joe se probudí a začne pozorovat Perry, hází na Jima vzteklé obličeje. Napíše dopis a hodí ho Perry, ta něco naškrábá a hodí ho zpátky. Celou dobu stojí učitelka zády k žákům a píše na tabuli malým písmem. )
(Zazvoní na přestávku, učitelka odejde s nadšením)

4. Scéna - Konkurz( Lucy, Annie, Amy, Jesica, Nicole, Jessica, Bella, Perry, Dafne, Jim, Aliza, Kimi, Joe, Ginger, Bonnie, Andy, Grace, Lana, Mike)
(židle jsou pořád do půlkruhu. Všichni se vrací ke svým činnostem, Dafne upoutá na sebe pozornost, aby jim oznámila velkou novinku)
Dafne: Hele, drazí spolužáci. Byla jsem pověřena ředitelstvím školy, abych vytvořila muzikálový scénář a v podstatě celý muzikál. Je mi jasné, že s tak neschopnými herci, žádná paráda nebude, ale co se dá dělat.
Andy: Cože? Co si to o sobě myslí?
Lucy: Kdo je u ní neschopný?
Nicole: Nechápu.
Ginger: Já ji ukážu neschopný herci.
Lana: Ona sama je neschopná.
Dafne: Takže.. Mým úkolem je rozdělit herecké role mezi vás. (všichni se zasmějí) To se bude dělat pomocí konkurzu.Který míním začít právě teď.(vzrušený ruch mezi žáky, Jimovi je to jedno, čte si.) První role o které se bude bojovat, jsou samozřejmě ty hlavní (všichni se pochechtávají vychloubačné Dafne) Děj mého muzikálu se odehrává na ulici. Hlavní postavou je chudá, židovská dívka Hermína Sternová, která žije s dědečkem, který se jmenuje Chaime. Dívka žije v dnešní době. Ráda by se stala slavnou. Známý jeho dědečka, Max Fajwel se zná s ředitelem vynikající umělecké školy panem Mojšem Goldbaumem, na kterou Hermínu vezmou, protože umí dobře zpívat. Hermína se zamiluje do svého nového spolužáka, bohatého Egona Khona. Egon se do Hermíny také zamiluje. Ale jeho rodiče mu vztah se společensky nevýznamnou a chudou dívkou zakazují. Na konci se Egon všeho vzdá a se svou milovanou uteče pryč.. Takže jsem vám to perfektně vysvětlila. (otočí se k divákům) Jestli to teda pochopili, když jim to tak pomalu myslí. (otočí se zpátky k hercům) A teď bych ráda zájemce o hlavní role.. Kdo se hlásí?
Lucy: Já.
Annie: Já bych to zkusila.
Lucy: Ty?
Aliza: Já a Perry.
Lucy: Každý přece ví, že tu hlavní roli dostanu já.. Holky nebuďte naivní.
Dafne: Ha. Ha. Ha. Tak začne třeba Lucy. Ukaž co umíš, něco zazpívej, nebo zatancuj.( Lucy zpívá píseň číslo 3.)
Tak to by drahá Lucy opravdu stačilo. Připadáš si, jako chudá židovská dívka???? .. Promiň drahá, ale to by opravdu nešlo. Nakonec by mě osočili, že jsem v životě neviděla chudou židovku.
Joe: A viděla?
Dafne: Nesmírně humorné, Joe. ... Buď tak laskavý a mlč, dokud nebudeš vyzván. Tak třeba Perry nebo Aliza.
Aliza: Co kdybychom tancovali obě?
Antonio: No, tak budeme všichni tři. Můžeme tancovat třeba tango..
Dafne: A kde ses tu vzal? Klidně si to zkuste.
Antonio: I když úvaha, že budu hrát chudou židovskou dívku, je dost legrační.
Dafne: Nech si ty vtipy. A běž tancovat.(tanec tango, všichni tři) Hezké, ale myslím, že by to mohla zkusit naše nová ,, star" Annie.. Ať vidíme, co v ní je! (Annie zpívá píseň číslo 4. Fame - Irene Cara.Mike na ní může oči nechat, pořád na ni hledí visí pohledem a Lucy na ní hrdě a nasupeně kouká. Všichni se přidají na refrén. Konec je ukončený vřelým potleskem.)
Lucy: Ts. To není možné.( odejde rozčileně s Three Angels)
Dafne: Jsem překvapena. Vskutku myslím, že Annie je pro tuto roli, jako stvořená. Jsem přesvědčena, že druhou hlavní roli,vybírat nebudu. Pokud Mike nebude proti, ráda bych, aby ji hrál on.. Co říkáš Miku?
Mike: Když to musí být? Tak jo, no.
Dafne: Jak si to, jako představuješ?? Myslíš, že ti dělám laskavost? Jestli tu roli nechceš, tak jí nech být, on se někdo najde...
Mike: Ale jo, naši by mně přetrhli, kdybych ji nevzal.
Dafne: Tak OK a už nechci slyšet žádné řeči. takže hlavní role máme ( konec scény, setmí se)

Další taneční vystoupení na píseň Black Eyed Peas - They don´t want music

Přistoupí vypravěč

Vypravěč: Ač sen je na dosah, že je vidět zblízka. Vyskytnou se vždy překážky, které někdy lze, až s obtížemi překonat. Víra je velká pomocnice, když věříme v pravdu, nezklame nás, ale když se od ní odkloníme a zradíme ji, dokáže nám ublížit horším způsobem.

Vypravěč odejde.

5. Scéna - Zkouška (Lucy, Annie Nicole, Bella, Perry, Dafne, Jim, Aliza, Kimi, Joe, Ginger, Bonnie, Andy, Grace, Lana, Mike)
Annie zkouší text s Mikem
Annie: Lásko má jediná. Ty se na mně zlobíš, co jsem ti provedla.
Mike: Ty jsi mi byla zaslíbená. A teď mně tě chtějí zakázat.
Annie: Kdo že chce provést ten zlý čin?
Mike: Moji prokletí rodiče. Což nechápou, že mně tím zničí.
Annie: Jediná cesta ke štěstí, je utéct.
Mike: Kdy to spácháme.
Nenávistně je pozoruje Lucy, která vůbec nevnímá okolí
Jim: Jsi vážně tak nádherná, nebo jsem mi to jenom zdá.
Perry: Nech toho, nebo se začnu červenat.
Jim: To ještě přidá na tvé kráse.
Perry: Vážně. Kdyby nás tak viděl Antonio, tebe by určitě zabil.
Jim: Ať si to zkusí. Dostane pár ran. ( do třídy se přiřídí Antonio)
Antonio: Kdo jsi, že mi kradeš děvče. Ty malý hlupáku.
Jim: Já ti dám hlupáku.
Antonio: Ty taková bačkora. By se mnou chtěla soupeřit.
Jim: Klidně.
Joe: Jupí. Bude rvačka.
Dafne: Chlapci. Nechte toho. Kdo to vyprovokoval.
Nicol: No po pravdě Perry. Když flirtovala s Jimem a nevšimla si, že do třídy přišel její miláček.
Perry: Ty podvodnice.
Dafne: Tak je to. Nestrpím zde ničitele klidu. Ty Antonio vypadni. Ty Perry zůstaň, a ty Jime taky.
Perry: Já půjdu s Antoniem.
Dafne: Jen si jdi. Nebo ti v tom něco brání.
Perry: Co by mělo? Láska jde se mnou.
( Dafne zpívá píseň číslo 4.)
Lucy: Co to má znamenat? Ona si tu popěvuje.
Ginger: To není možné.
Bonnie: náhodou zpívá docela dobře.
Lucy: Cože? Asi máš pravdu.
Annie zpívá s Kimi píseň číslo 5.
Aliza učí choreografií Trio, ale těm to nějak nejde.
Aliza: Co že vám to nějak dnes neklape?
Andy: Já netuším. Nejspíš máme den blbec.
Lana: Mám jen strach, aby to nebylo, když budeme hrát naostro.
Andy: To si nemyslím. Jsme přece jedničky.
Aliza: Musíte to trénovat pořád, ne v poslední chvíli.
Grace: Vždyť se snažíme, pokud sis toho nevšimla.
Andy: Jen dneska, nám to neklape.
Aliza: Budu vám věřit a doufat, že to nebude katastrofa.
Andy: To já taky. Mám velký strach, že to zpackáme.
Aliza: Nesmíš si to připouštět, jinak se to stane.
Andy: Dáme si to od znova. A holky dejme do toho všechno.
Lana: Tak jo.
Dafne přemlouvá Bellu
Dafne: Bello. Potřebujeme místnost, kde se to bude hrát, ty jediná nám můžeš pomoct.
Bella: Já nemohu. Můj táta by si myslel, že je to plýtvání času. Ty ho neznáš.
Dafne: Alespoň se o to můžeš pokusit.
Bella: Tak jo, ale nic neslibuji.
Dafne: Děkuji.
Bella: Nemáš zač. Jdu mu zavolat.( Bella telefonuje s otcem)
Mike jde poprosit Jima o maličkost
Mike: Ahoj Jime. Víš potřeboval bych od tebe takovou maličkost.
Jim: O co jde?
Mike: Ty píšeš milostný psaníčka. Že?
Jim: To je moje umění.
Mike: Potřeboval bych napsat jedno psaní nádherné dívce. Je to Annie.
Jim: Ty ses do ní zamiloval.
Mike: Asi to je pravda.
Jim: Zítra to máš mít.
Mike: Dík.
Jim: Od toho jsou přátele.
(při rozhovoru je poslouchá Nicol)
jde to vyzvonit Lucy
Nicol: Lucy musím ti něco říct. Mike byl u Jima, aby mu napsal milostnou báseň pro Annie.
Lucy: Cože? To není možné.
Nicol: Slyšela jsem ho a viděla.
Ginger: Ten blbec.
Lucy: Já myslela, že mně miluje.
Nicol: Musela jsem ti to říct.
Lucy: Děkuji ti, že jsi to udělala.
Ginger: Měla bys mu dát za vyučenou.
Lucy: Nejsem, jako ty. Ginger v šoku
Lucy odejde za Mikem. Dá mu facku a odejde pryč. Mike je překvapený, jako všichni.
Annie: To musí bolet.
Mike: Už jsem si zvykl.
Annie: Půjdeš dnes k nám?
Mike: Pomoct ti s textem. Jasně.
Annie: Jen si vezmu kabelu.
Annie odejde s Mikem, končí scéna. Mění se na byt hippies babičky.

6. Scéna - Byt hippies babičky ( Babička, Annie, Amy, Jovanna, Mike)
(podium je rozděleno na dvě polovinu. První je byt babičky hippies, druhá polovina je ulice- zvuky tramvají, letadel, pouliční lampy- nějaké světlo.
Mike a Annie jsou před domem
Annie: Musím tě varovat před svoji babičkou. Někdy si mně plete se svoji dcerou, totiž moji mamkou. Někdy se za ní hrozně stydím. Vím že za to nemůže, ale je to moje prokletí.
Mike: Snad to nebude tak zlé.
Annie: Bude a možná horší. Ona má Alzimerovu chorobu. To bude pořád horší. A víš, co je nejhorší, že se to nedá vyléčit.
Mike: Musíš doufat.
Annie: A jak to mám podle tebe udělat? Když zemře, mě přidělí do děcáku. To bych si radši vzala život.
Mike: To neříkej.
Annie: A proč ne? Nikomu nebudu chybět.
Mike: Mně ano. Zamiloval jsem se do tebe.
Annie: A víš, že já taky. Mike políbí Annie.
Na druhé straně v bytu. Babička, Jovanna, Amy hrají karty.
Babička: Tak kdo je na tahu? Dívá se přitom do svých karet
Amy: Ty babi. Nebo snad Jovanna. Amy se odtrhne od svých karet
Jovanna: Já ne. Babička. Pomaličku posrkává kafe ze šálku.
Babička: Mně je to jedno, stejně prohrajete děvčata.
Amy: To si nemyslím.
Babička: Fakt. Kdo prohraje, umívá nádobí.
Amy: Tak to bude nejspíš babička. Co říkáš Jovanno?
Jovanna: No mně nějak karty nepřejí.
Babička: Neštěstí ve hře, štěstí v lásce.
Amy: Svatá pravda.
Jovanna: Jen někoho mít.
Amy: Neboj najdeš toho pravého. (Annie odemyká dveře, vchází na scénu.)
Annie: Co to zas provádíte?
Babička: Hrajeme karty pokud sis nevšimla.
Annie: Mike je za dveřmi. Prosím vás chovejte se normálně.
Amy: A co děláme špatně???
Annie: Skliďte prosím vás ty karty.
Babička: A kdo že je ten Mike?
Amy : Náš spolužák.
Babička: A je krásný?
Annie: Ano babi je. A už toho nech. Půjdu pro něho. ( Mike za dveřmi zpívá píseň číslo 6. , Annie ho potají poslouchá, když skončí otevře dveře)
Annie: Tak půjdeme.
Mike: Jo.
Annie seznamuje Mike s Babičkou a Jovannou
Annie: Miku to je Jovanna a tady je babička. Babi, Jovanno to je Mike.
Mike: Velice mně těší krásné dámy.
Babička: To je, ale pěkný hoch a jak je pozorný.
Annie: Babi, nech toho.
Mike: Ale Annie. Co dělá špatného?
Annie: Všechno je špatné, pokud sis nevšiml. Vždyť můj život je celý prokletý. Annie se podívá na Amy. Amy musím si s tebou promluvit o samotě.
Jovanna: podívá se na hodinky.Já budu muset zpátky do baru.
Annie: Tak se měj. A pozdravuj Jessicu, jestli tam bude.
Jovanna: Dobře vyřídím. Tak já pádím, ty karty si zahrajeme nejspíš zítra.
Babička: Tak zítra.
Jovanna: Jo, jo. Pa. Jovanna odejde. Annie jde s Amy za scénu. Mike je tam sám s babičkou.
Babička: Konečně jsme sami. Co tak si zahrát svlékacího pokra?
Mike: Já to nehraji.
Babička: Ale neboj se.
Mike: Já to vážně nehraji.
Babička: Jak myslíš. Nechceš panáka.
Mike: Já nepiji.
Babička: Aspoň jednoho si dej.
Mike: Vážně já nepiji.
Babička: Ale kvůli mně si dáš.
Mike: Pomoc. Annie kde jsi? Mike uteče za Annie a za ním jde Babička. Scéna končí.

7. Scéna - Předposlední zkouška (Annie, Lucy, Dafne, Kimi, Jesica, Mike, Joe)
židle jsou pořád do půlkruhu, zkouší se poslední scéna, kdy hlavní hrdinové odejdou spolu, Annie zpívá s Mikem, Lucy a Joem píseň číslo 7.)
Kimi je překvapená, tím jak se Dafne chová
Dafne: Tleská nad výkony herců. Vážení musím vám blahopřát. Dnes jste to zvládli bravurně.
Kimi: To je zvláštní, že to říkáš právě ty.
Dafne: Každý muže chybovat.
Kimi: To je pravda. A ty ses poučila.
Dafne: Naštěstí.
Lucy se omlouvá Annie
Lucy: Chci se ti hrozně omluvit, za to co jsem prováděla, byla jsem hloupá.
Annie: To nestojí za řeč.
Lucy: Ale stojí. Odpusť mi.
Annie: Už dávno jsem ti odpustila. Spíš já bych se měla omluvit, za to že jsem ti přebrala přítele.
Lucy: To nestojí za řeč. Zamilovala jsem se do Joa. Lucy dá pusu Joevovi na tvář
Joe: A já zas bláznivě do ní.
Annie: Moc vám to přeji.
Mike si vykládá s Jessicou
Jessica: Miku musím ti něco říct.
Mike: Copak? Co jsi zas provedla?
Jessica: Já nic, ale naši rodiče udělají velkou hloupost. Nevím, jestli ti to mám říct.
Mike: Musíš.
Jessica: Až skončí tenhle muzikál, naši rodiče se chtějí odstěhovat z New Yorku.
Mike: To snad není pravda.
Jessica: Ale je.
Jejich rozhovor si vyslechne Kimi, která to řekne Annie.
Kimi: Annie musím ti něco říct.
Annie: Co se stalo? Neříkej mi, že nic. Neuvěřila bych ti to.
Kimi: Slyšela jsem rozhovor Mike s Jessicou. A ta mu řekla, že se odstěhují za týden z New Yorku.
Annie: To není pravda. Mike přistoupí k Annie.
Mike: Bohužel je.
Annie uteče ze třídy. Mike je marně dohání. Jessica, Lucy, Kimi zpívají píseň číslo 8.
(scéna končí)

8. Scéna - Zkouška před premiérou (Lucy, Mike, Jessica, Kimi, Aliza, Joe, Jim, Nicol, Ředitelka, Učitelka, Ginger, Bonnie, Andy, Grace, Lana)
židle jsou pořád do půlkruhu, všichni zmatkují
Dafne: Přátele nevíte náhodou, kde je Annie?
Kimi: Vůbec netuším a chybí tu i Amy.
Dafne: To je velká katastrofa.
Andy: To mi říkejte.
Aliza: Andy pojď musíme trénovat.
Andy: Ale mně to nejde.
Aliza: To neříkej a pojď. Děvčata vy také. ukáže na Lanu, Grace, kterým se vůbec nechce.
Lana: Ale mě už bolí celý člověk.
Dafne: Holky snažte se prosím.
Andy: Ale nám to fakt nejde. Potom, co odešla Annie, jde to s námi z kopce. Snad je to tou trémou.
Dafne: Taky se obávám, že ten muzikál dopadne špatně.
Aliza: Děvčat pojďme na to. Aliza začne zpívat píseň číslo 9. všichni se přidají na refrén
Andy: No tak jo.
Lucy se definitivně rozhodla skončit s Three Angels
Lucy: Holky moc se omlouvám, ale potřebuji si dát od vás oddech.
Ginger: Můžeš to říct na rovinu, že Three Angels končí. My už to víme dávno.
Bonnie: My se totiž přidáváme ke Triu. Ukáží na Trio.
Lucy: Ulehčili jste mi práci. Měla jsem velký strach, jak to budete nést.
Ginger: V pořádku. Myslíš, že jsem si nevšimla, jak ti to klape s Joem. Přeji vám to.
Lucy: Děkuji. A já zas přeji vám, aby vám to klapalo. do rozhovoru se zapojí Andy.
Andy: O to se už neboj Lucy. My se o sebe víme postarat.
Lucy: Víš Andy.. Chtěla bych se ti omluvit, za to všechno.
Andy: Odpuštěno. Děvčata zpátky do práce.
Mike se snaží dovolat Annie, ale ta mu telefon nezvedá. Snaží se ho utěšit Jessica.
Jessica: Tak co? Zvedla ti to?
Mike: Ne. Mám o ní strach.
Jessica: Annie je velká holka, dokáže se o sebe postarat.
Mike: Něco mi říká, že se něco zlého stalo. Mám takové zlé tušení.
Jessica: Určitě to je jen blbej pocit.
Mike: Snad máš pravdu. Ale stejně tomu nevěřím. Kde sakra je?
do třídy vbíhá Nicol
Nicol: Před chvíli jsem slyšela ředitelku, jak říká, že Annie babička zemřela. Dneska byl pohřeb, ale Annie po pohřbu zmizela. Nikdo ji pak, prý od té doby neviděl. A k tomu jí hledá sociálka.
Mike: To není možné. Moje láska jediná mi zmizela.
Kimi: Chudák malá. A to včera byla babička čilá. Kimi začne zpívat píseň číslo 10.
Lucy se tulí k Joevovi.
Lucy: Ještě, že tě mám.
Joe: Já jsem tak šťastný, když jsem s tebou.
Dafne se pomalu sbližuje k Jimovi.
Dafne: Musím ti něco říct.
Jim: Copak?
Dafne: Už od první chvíle tě miluji.
Jim: Proč jsi to neřekla dřív?
Dafne: Měla jsem strach, že tě ztratím.
Jim: A já hlupák si toho nevšiml.
Do třídy přichází ředitelka s učitelkou.
Ředitelka: Milý studenti. Už asi víte, co se stalo Annie Sad.
Mike: Ano už to víme.
Učitelka: Asi také víte, že Annie hledá sociálka. Řekněte nám prosím, kde je.
Mike: My nevíme.
Ředitelka: Kdyby jste to věděli, řekněte nám to.
Učitelka: Víte, kde nás hledat. Učitelka a ředitelka odejdou
Lucy: Ředitelka má pravdu. Annie se musí najít. Miku prosím řekni jim, kde je.
Mike: Já to nevím. A od kdy tě Annie zajímá? Pokud já vím, nadávala jsi na ní a ubližovala jsi jí. Na co si sakra hraješ.
Dafne: Ale Lucy má pravdu. Jestli víš, kde je Annie, řekni nám to.
Mike: Kdybych to věděl už dávno, bych byl u ní a ne tady.
Dafne: Doufejme, že se Annie objeví do premiéry.
Mike: Musíš sakra myslet na ten tvůj muzikál. Bez Annie je ten muzikál na hovno. Slyšela jsi dobře na hovno.
Dafne: Cože?
Mike: Mám ti to říkat stokrát.
Jim: Takhle se k ní nechovej.
Mike: Nebo co?
Aliza: Kluci nechte toho. Jste jak malý. Aliza zpívá píseň číslo 11.

9.Scéna - Muzikál( Lucy, Annie, Amy, Jesica, Nicole, Jessica, Bella, Perry, Dafne, Jim, Aliza, Kimi, Joe, Ginger, Bonnie, Andy, Grace, Lana, Mike)
píseň číslo 12., když skončí na scéně zbude Mike, Annie, Lucy, Joe, Jim, Dafne
Mike: Jsem tak rád, že jsi přišla.
Annie: Pouze se rozloučit.
Mike: Ty někam odcházíš? Má lásko.
Annie: Bohužel ano.
Mike: A mě tu chceš nechat.
Annie: Pojď se mnou.
Mike: A kam? Není úniku.
Annie: Ale je. Věř mi.
Mike: Dobře utečeme spolu.

Annie uteče s Mikem. Na scénu přijde vypravěč.

Vypravěč: Láska je neskonalá. Každý ji žije. Každý v ní věří. Tenhle příběh neskončil špatně, nýbrž šťastně. Láska nad zlem vyhrála. Avšak, kdo ví, co to zlo bylo.
Vypravěč odejde a na scénu přichází Annie, Mike, Aliza, Kimi, Dafne, Ginger, Lucy, Bonnie z pívá se píseň číslo 13.
Konec muzikálu
Autor Bianka dela Richi, 18.01.2008
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí