Miluji Tě

Miluji Tě

Anotace: Kraťoučké vyznání o kterém se ten pravý nikdy nedozví..

Já.. Miluji Tě! Víš? Nevíš, protože já ti to nikdy nepřiznám. Jsem až moc velkej srab .Znáš ten pocit, kdy se ti podlamují kolena ,rychle bije srdce, div že z hrudi nevyskočí a máš mžitky před očima? Tohle zažívám, když Tě vidím. Vždy mám pocit, že ty nohy mě neudrží. Bojím se, že udělám něco, kvůli čemu by ses mi smál. To by mně bolelo .Proto nedělám nic.. Musím vypadat jako ten největší lenoch ,ale nejsem. Ráda bych se chovala normálně, ale copak to jde, když Ty jsi nablízku? Byl jsi někdy zamilovaný? Tak pak určitě víš ,že chovat se normálně opravdu nejde. Tak ráda bych byla, kdyby sny ožily, staly se skutečností. Ale po každém probuzení zjistím, že to nejde. V těch snech vypadá vše tak krásně, nic není nemožné! I zvířata mohou mluvit ,že?
Nikdy se to nedozvíš. Stejně by ses mi jenom vysmál, nestojíš o mě. Vlastně si to píšu pro sebe. A to jenom proto, aby se mi ulevilo. Nemám komu bych to řekla. Opravdu nemám.. Taky to píšu, abych si to přiznala, bylo mi totiž jasné, že si to nepřiznám, ale teď, když je to na papíře to vidím jinak.
Jak já bych byla ráda, kdybys teď přišel, objal mne, utřel slzy stékající po tvářích kvůli Tobě, řekl, že to bude dobrý a pak bys vyslovil ta dvě slova: ,,Miluji Tě!“ .Zemřela bych pro ně a přitom se jich bojím. Raději budu o těch slovech jenom snít, než je slyšet. Bála bych se, že bys mi ublížil. Některé věci je lepší nechat si pro sebe. Proto ode mě nikdy neuslyšíš: ,,Miluji Tě!“
Autor L.L., 28.01.2008
Přečteno 478x
Tipy 8
Poslední tipující: Elizabeth-Lili, Zweiblumen, Black.Giraffe, Simísek, Nevermind
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

ahoj tímhle si prošel každý z nás je na tobe jak se rozhodneš jestli se odvážit a říct pravdu nebo mlčet a doufat...zrovna prožívám to samé sem naprosto přesvedčená že nemá cenu to zkoušet...ale přesto sny mi nestačí a proto musim sebrat všechny síly a odvahu posílim se trochou alkoholu a proste to řeknu nic není nemožné a proto ti radím i když si myslíš že je to zbytečný zkus to...jako já:):)

31.12.2008 14:33:00 | Marteline

to je nadherný....tys mi nikdy neřekla že si do někoho zamilovaná, i když jsme se dlouho neviděli...snad ti budu moci pomoct, když mě o ni požádáš

14.05.2008 11:43:00 | Bianka dela Richi

Zkus posbírat střípky odvahy a hlavně se nebát...za pokus nic nedáš - zrovna to nemusí dopadnout špatně...nejhorší někdy je, když člověk až přespřílíš používá mozek. Co by kdyby jakby. A když už se hryzne do rtu a překoná svůj strach a snad i získá to co si tak strašně přál, ztratí to jen díky nového strachu, že všecko skončí. Jó začarovaný kruh...Není to škoda? Každopádně Ti přeji, ať najdeš tu správnou cestu a nelituješ toho, cos udělala nebo hůř - toho, cos neudělala...

29.01.2008 18:59:00 | Black.Giraffe

Než jsem si to pos*ala, taky jsem to tak měla...přeju sílu a odvahu:-*

29.01.2008 11:34:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí