Problém jmenem slepice.

Problém jmenem slepice.

Anotace: Jedna se o další příhodu ze scénáře pro divadelní hru. Věřte já když tento příběh který mi vyprávěla vychovatelka smá la jsem se až mě břicho bolelo.

Tak tohle začlo na venkově v jednom domečku kde bydlela starší paní jak už to bývá tak dobrá žena s velkým srdcem leč stářím maličko naivní. Pojďme se podívat tedy do jeji role. Tak ještě tu poklidím a už budu mít hotovo. Paní uklízí ve své malé kuchyňce. Tak ještě nakrmím ty moje slepičky venku a můžu v klidu odpočívat. Paní spokojeně rozsévá zrníčka a slípky zobají jako o život. V tom slyší zvonit telefon. Rychle běží aby ho včas zvedla. Prosím? Ahoj mami tady Hanka. No to je dost Haničko že se taky ozvete. No jo mamko to víš moc práce ale chtěla jsem tě pozvat na vánoční svátky k nám a dohodnout se kdy pro tebe můžeme přijet. No to by bylo dobré ale víš že tu mám ty slípky. To vyřešíme mamko ona ti je sousedka nakrmí ne? To máš pravdu a jak se jinak máte? Co Kubíček? Ale jo už se na tebe těší tak se měj pěkně mi zítra kolem oběda přijedeme. Dobře Haničko. A tak skončil telefonát při kterém se paní dostala do hlavy ta starost. Večer se tedy oblékla a běžela do hospůdky kde se tradičně scházela se svoji partou starších lidí. Když prosila svoji kamarádku Alenu jestli by se ji o slepičky nepostarala vmísil se do debaty pan Tonda veselý vtipálek.
Alena: "To já nemůžu víš já rada bych ale jedu taky k mladejm na svátky."
Tonda se horlivě zajímal oč jde a dožadoval se sdělení problému. Když problém vyplul na povrch Tonda křičel jak je řešení jednoduché. Paní zamyšleně poslouchala jeho nápad který se jí líbil jak prozrazoval její úsměv na tváři. Po malém pivu běžela paní spokojeně domů a začala ještě večer hledat něco v garáži. Po jejím manželovi tam bylo dost věcí ale moc tam nechodila a našla co hledala spokojeně dotáhla kanystr nahoru do pokoje. A šla spát s více než dobrým pocitem jak svou situaci vyřešila. Ráno balila věci k dceři a šla nakrmit slepice nasypala jim velké množství zrní a do vody nalila cosi z kanystru. Mno zkrátka po návratu od dcery z příjemně strávených vánoc našla všechny slepice mrtvé. Protože chytrák Tonda jí v hospodě poradil, aby slepicím nezmrzla voda ať jim naleje trochu fridexu (nemrznoucí kapalina). A tak jsme se dozvěděli, že ne vždy je dobrá rada nad zlato.
Autor mexx, 25.02.2008
Přečteno 389x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, mada000, jára spots, Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

povídka dobrá, ale na chyby bych se víc zaměřila

06.08.2008 22:39:00 | mada000

Počkej ...., to se ale nestalo, že ne ... ??

Já zase slyšel o paní, která svojí kozu uvázala ke šraňkám.
A když ty šraňky šly nahoru, tak se jí tam ta koza pěkně oběsila ....
Tak a máš námět na další povídku, rád si jí přečtu ... :D

19.06.2008 21:40:00 | anti-HERO

na to kašli:-) já mám chyby taky všude:-)) duležitej je obsah:-) pěkný.....jára:-)

02.04.2008 17:28:00 | jára spots

No, ta priama reč bez úvodzoviek je teda horor. Katastrofa. Okrem úvodzoviek chýbajť aj medzierky.
Ako pribeh fajn,ale tie chyby...

28.02.2008 16:27:00 | Sarazin Faestred

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí