No happy ending

No happy ending

Anotace: Mno jo, když ve škole berem pořád drogy, tak mě to musí nějak ovlivnit..

Denisa byla od narození chtyrá holčina, celá její rodina na ní začala bejt pyšná, už když jí bylo sedm let, ptž ve škole vyhrála soutěž ve zpěvu. V osmi letech se dostala do jazykové třídy a v pátý třídě na gympl.
Její nejlepší kámoška, ale zůstala na základce, a tak se vídaly jednou týdně, ptž jindy Denisa neměla čas, měla výtvarku, učila se španělsky a francouzky ... atd

Na gymplu prospívala tři roky s vyznamenáním, ale po třech letech se něco zkazilo, Denisa začala kouřit, držela diety a chodila na diskárny. Po dvou měsících byla jenom kost a kůže ... Zkolabovala, takže musela měsíc strávit v nemocnici,
když jí propustili ona zase přestala jíst, rodičům tvrdila že jí, ale že asi chvíli trvá než se to spraví, takže jí nikam do léčebny neposlali ....
Když se vrátila do školy, už to nezvládala, měla trojky a byla ráda, když neměla v pololetí čtyrku na výzu.

Rodiče jí zakázaly cigára a taky pařby ...
To ale nepomohlo, Denisa kouřila na záchodech s kámoškama a taky venku místo kroužků .. Rodiče se to dozvěděli až po třech tejdnech, když jim přišel dopis, že Denisu propustili ze všech kroužků ...
To už si její rodiče nevěděli rady, chtěli si s ní o tom promluwit, ale Denisa je neposlouchala ...
Když bylo Denise patnáct, sebrala si svoje věci a utekla z domova ...

Policie ji našla po 13 dnech ... byla na ulici, vyzáblá na kost, okolo ní byly nedopalky cigaret a kolem krku měla provaz ... neunesla to, neunesla to že MUSELA BEJT TA NEJLEPŠÍ !!!
Když se o tom dozvěděla její kámoška, skočila pod vlak...
Autor katik92, 28.02.2008
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí