Dopis na rozloučenou

Dopis na rozloučenou

Anotace: Moc se omlouvám za některá slova ale psala sem to jako kdybych to chtěla udělat teď a hned a jako by byl celý o mě nahednou ze mě sršeli pocity a smutek

Už delší dobu o všem přemýšlim.. Poslední dobou to se mnou není dobrý.. Ani psychicky ani fyzicky.. Strašně moc mi chybí jeden člověk.. Kterého miluji.. Strašně mě bolí že s ním nejsem.. Moc bych si přála, aby se ke mně vrátil.. Ale toto si přeju jen já.. Je mi furt moc smutno.. Sem často podrážděná a sem ze všeho v prdeli.. Taky mi není vůbec dobře fyzicky.. neberu prášky co mám předepsané, nechodim ven jak mám a prostě se o sebe nestarám tak jak mi řekly co je pro mě důležité, abych vůbec měla život.. Je mi ze všeho na nic a tak sem ty prášky vysadila.. Všechno je špatně.. Ve škole to flákám a když přijdu tak jdu sem a tady si začnu povídat s někým a stěžuji si a prostě otravuju ostatní.. Když se jim to nelíbí tak se s nima pohádám a prostě mě to mrzí.. Pak je už pozdě tak si jdu lehnout.. V posteli o všem přemýšlím a prostě nemá cenu to rozebírat je to poznat na mých rukách jaký mám problém.. Mrzí mě to.. Nevim co s tim mám udělat.. Nemám nikoho, jen pár kamarádů.. Sem uzavřená a moc lidí kolem sebe sem nikdy neměla.. Nejsem úplně uzavřená.. Ale chci být.. Prostě chci zkončit s icq a se vším ostatním.. Začnu plně vnímat svět jen přez kapuci a navenek bez zájmu,ale budu o všem přemýšlet a popřípadě to sama řešit svojí metodou.. Nechci nikoho.. Mrzí mě to.. Toho koho chci mít nemůžu.. A když mám jakýkoliv kontakt s jinými lidmi tak se buď hádáme a nebo je vidět že to není ani pro jednoho dobré,chvíli je ale pak se hádáme.. Ubližuji ostatním.. Občas na někoho bezdůvodně vyjedu a nadávám a nechovám se hezky.. nechci dál nikomu ubližovat.. Bude pro mě i pro ostatní nejlepší když budu uplně sama.. Na světě jsou miliony lepších než sem já.. Je jedno jak dopadnu.. Nebudu už dále chodit na icq.. Budu sama a budu se snažit trochu na sobě začít dělat.. sama.. Bude to tak pro mě i pro vás lepší.. Sem už tak uzavřená.. Jen budu víc ale nebudu furt obtěžovat a nebo urážet ostatní.. Není to protože by mi někdo vadil ale protože toho je na mě moc a nezvládám to.. .. Není to jistě normální ale jinak to nejde.. .. Možná tohle všechno není správné,ale ted mi to připadá jako jediná možnost toho,aby to neskončilo nějak moc špatně.. Sbohem odpusť..
Autor BloodyPrinces, 28.03.2008
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

je to dobrý dala bych ti tip..ale nedám pač jsi moje kámoška a nechci aby jsi takhle skončila!

30.03.2008 10:34:00 | Yukki

Máš tam hrozně chyb, který bijou do očí...

29.03.2008 12:18:00 | Rafi...

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí