Velký hrnec

Velký hrnec

Anotace: Ve škole jsme měli za úkol napsat krátkou povídku na téma Velký hnec. Já to pojala jako pohádku, ovšem po svém x)

Byl jednou jeden les a v něm žil zlý a namyšlený vlk. Blízko lesa měla domeček tři roztomilá kůzlátka. Zapomněla jsem říct, že vlk byl věčně hladový a už dlouho si dělal na kůzlátka zálusk.
Tak se jednoho dne proplížil k jejich domečku a číhal na ně. Věděl, že jako každé ráno jdou koupit něco k snídani. Jedno z nich se ještě muselo vrátit domů pro peněženku, tak toho vlk využila vrhl se na osamocené kůzlátko v úmyslu použít ho později jako rukojmí. Jenže kůzlátka byla chytrá a dávno vlka prokoukly. Teď bylo na čase vytáhnout jejich tajnou zbraň - velký hrnec speciálně na vlčí polévku. Aktivní kůzlátko se rozmáchlo a jedním zásahem vlka odrovnalo.
Kůzlátka byla šťastná, že zlého vlka zvládli. Jedno troubilo na trumpetu, druhé zas rozhazovalo konfety. A třetí prohlásilo, že hlavní zásluhu na tom má jejich velký hrnec a na jeho počest ihned vlka vykuchali a udělali s k snídani vlčí polévku.
A jestli nezemřeli, žijí tam a zabíjejí zlé vlky dodnes.
Autor xxTlouie, 04.04.2008
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí