Lásko..

Lásko..

Anotace: podle básničky..

Vypadalo to tak nevinně. V tu chvíli mě nenapadlo, že by si mi mohl až tak moc přirůst k srdíčku.
..Začalo mi na tobě záležet..

Věřila jsem ti. Ani na minutu jsem nezapochybovala o tom, že by si mohl být jiný než v mých představách.
..To zklamání bude bolet..

Snažila jsem se ti zalíbit, ale marně. Moje snaha byla k ničemu. Snažila jsem se, udělat ze sebe jiného člověka. Toho, co všechny chápe a rád poradí.
..Změnil si mě..

Odevzdala jsem se ti tak moc, že jiní nechtěli věřit. Byl si moje druhé já.
..Dala jsem ti kus sebe..

Byla jsem s tebou na tolika místech. Smála se a byla smutná. Nepotřebovala jsem se přetvařovat. Pokaždé sis všiml, když nebylo něco v pořádku.
..Všechno mi tě připomíná..

Ztratila jsem se sama sobě. Ukryla jsem se a nenašla cestu ven.
..Nevyznám se v sobě..

Vzpomínek je den ode dne více. Jsi jiný než ostatní..jedinečný..
..Nedokážu zapomenout..

Dotkl si se mé duše. Pohladil tvář i srdce. Setřel slzy, když mi bylo nejhůř.
..Miluju jen Tebe..

Dokázal si mi, že né všechny věci jsou takové, jak vypadají.
..Uvědomuji si a nejde to změnit..

Často si marně přemýšlel o něčem, o čem si věděl, že vůbec nechápeš.
..Dokážeš mě rozesmát..

Vždycky každý malý plamínek uhasne, pokud se nerozdmýchá. To ty mi dáváš každodenní šanci. Dokazuješ mi, že jednou přijde den..den, který bude mým nejlepším.
..Dáváš mi naději..

Umíš vykouzlit úsměv na mé tváři. S tebou mám pocit, že je všechno lepší..pestřejší..
..Dáváš mi pocit, že žiju..

Každý můj nechápavý výraz, nedobrý posměšek toleruješ.
..Za nic mě nesoudíš..

Ty jediný jsi tady, když se bojím. I když se bojím sama sebe.
..S tebou se cítím v bezpečí..

Nechci na tebe zapomenout. Chci celý můj život prožít v každé minutě. Abych si pak nevyčítala, že jsem selhala. Protože já bojovat budu..za mě i za tebe..
..Miluju tě, protože tě milovat chci..
Autor Love.., 17.04.2008
Přečteno 576x
Tipy 26
Poslední tipující: Lady Carmila, Emily Winnacott, Arilin, Aaadina, Everyday, Andělská holka, Rathell, lady_esik, jedam, Wyrda, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

krásně napsáno...rukou lásky...

09.07.2008 21:54:00 | Lady Carmila

doopravdy nadhérná povídka , má smysl , děj a je poznat že je psaná od srdce

28.06.2008 07:22:00 | Everyday

Krásná povídka :)

27.06.2008 15:45:00 | Andělská holka

Doh...krasný..uplně nemam slov... :)

18.04.2008 14:20:00 | Ten_bez_přezdívky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí