víš kdo????,

víš kdo????,

Anotace: tahle povídka měla hrozně chyb ale pomohla mi sněmi kakuska takže by to mělo být už dobrý:0).(moc dík)

když jsem tam došla, ležela si v té hrozné louži krve. Krev stékala po nerovné podlaze dolů. Ležela jsi tam a já si přála aby to byl jen sen, abych se probudila a ležela v propoceném tričku se slzami na tváři. Není to sen, držím tě v náručí a cítím jak tvé tělo pomalu ochabuje,tvář ti bledne a ruce jsou chladné. krev už skoro ani neteče asi už není co. Promítá se mi hlavou co všechno jsme prožili a uvědomuji si, jak moc to bude bez tebe těžké. CHci vrátit čas, kdy jsi žila, kdy jsem ještě nebyla od tvé krve, kdy jsem nezahlédla poslední jiskru v tvých očích. Kdy si neumírala v mém náručí. Proč musíme pykat za chyby jiných. Kdybych ti aspon mohla říct: "neboj neumřeš já ti pomůžu," ale nemůžu bylo to tak rychlé. Byl to tak hrozný šok, vidět tě na té podlaze od krve uprostřed té hrozné místnosti. Byla tak velká. Ještě teď tam je ta krev, je všude. pokaždé, když tam dojdu, tak padám k zemi s očima zalitými slzami. UŽ spolu nikdy nepůjdeme ven, nikdy se už nebudeme smát, nikdy na mě nebudeš čekat, nikdy se tě už nedotknu, nikdy nespatřím, nikdy neobejmu už nikdy nikdy. Tahle představa mě ničí, radši bych šla za tebou, co jiného, byla si pro mě vším, co jsem kdy měla. Ale všechno nemůžeš mít na vždy. Mysleli jsme si, že jsme nerozlučné, proč to tak bolí, proč???? Prosím pomoc mi. Bez tebe jsem jako tělo bez duše, kam mám jít, co tam budu dělat, když tam budu sama, nebude to jako s tebou!!!!!!!! Už nikdy to nebude...
Autor klarass, 27.04.2008
Přečteno 331x
Tipy 4
Poslední tipující: Akitenshi-inu, Norlein, N.Ryba
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kukasko, dyť o pravopisny chyby až zas tak nejde, jako o obsah. Ale ty Klarass, tahle povídka je podle mně opravdu hezká! Jen tak dál, třebas se to pak vylepší.

06.01.2009 17:50:00 | Dobrá víla Toffidelitka

Šišmarjá Kukačko, tak pravopisné chyby se vylepší, má to sice krátký děj, ALE TY TO KLÁRKO JISTĚ JEŠTĚ ZLEPŠÍŠ a přeji Ti hodně štěstí.

St.

02.05.2008 08:28:00 | Norlein

Az ted jsem si precetla tvuj profil a asi bych radeji rekla: Kdyz neumis y/i tak radeji nepublikuj =o)
Jen muj nazor.

27.04.2008 19:40:00 | kukaska

Predem se omlouvam za uprimnost ale jinak to neumim: Nemohla jsem to ani docist dokonce, jelikoz je tam neskutecne pravopisnych chyb, po tecce se dela mezera a pise se velke pismeno a zkus zjistit na co jsou carky ve vete ju? Je to chaoticke a strasne rychle jak pises... tema ktere sis vybrala je tu nekolikrat a ty potrebujes upoutat pozornost.... ale takhle ne...zkus to prepracovat, jestli mas zajem. Jsou to jen rady od nekoho kdo jich uz sam nekolik dostal.. hlavne se na me nezlob... Pa

27.04.2008 19:38:00 | kukaska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí