Samota

Samota

Anotace: Samota je tu s námi už několik miliard let a stále se jí bojíme ....

Samota , samota , a ještě jednou samota . Je to slovo ,které teď mnoho lidí používá ,ale ví přesně co ta samota je ? Jak může vědět , že se v ní ocitá . Jak pozná , že je to zrovna ta strašná madam , která přichází . Jak se ji lidé představují ? Snad jako temnou sešlou babu pod plachetkou , které se podobá polednici ? Které dělá potěšení zasedávat si na lidi a strašit je v té hluboké temnotě ? Já si ji představuji jako dívku v bílých vlasech a rozevlátým oblečením, které je sama a chce někoho potkat , jenže kam přijde tam ji nechtěj . Vždy když k tobě přijde chceš ji co nejrychleji zahnat . Představuji si ji jako vílu , která nenašla místo na Zemi . Vílu , která je mocná . Mocná tak , jak si to ani neumíme představit . Snad jen ve snech , ale ty většinou zaspíme . Já se jí nebojím , protože jí mám vlastně ráda a někdy na ní i čekám . Je něžná a vždy mě vyslechne . Vždy když jí chci , tak přijde . Nikdy mě nezradí . Vím , že je tu semnou . Vím , že na mě myslí a těší se až si ji zase zavolám .Je to moje nejlepší kamarádka . Proč se jí vlastně bojíme ? Proč jí odháníme . Proč si jí nevážíme ? Je tu tisíce PROČ , ale většina lidí neví ani proč si to myslím . Možná proto aby vypadali IN ? Aby byli zajímaví …… je tu tisíce , tisíce PROČ na , které ani za celý svůj život neodpovíme , ale ona tu je pořád . Byla tu – je tu – bude tu . A asi se jí už nezbavíš , tak se s ní smiř .
Autor *..::AduSHka::..*, 04.05.2008
Přečteno 354x
Tipy 7
Poslední tipující: Vampiric.Angel, N.Ryba, chicacheca, Rafi..., Norlein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jak sem to četla, tak se mi vybavil jeden citat: "tiše vykladaš tichu, jak ho nenavidiš a přitom je to jediné, které tě vyslechne..." hezké

24.05.2008 22:23:00 | R.

Je to pěkné ale je to úvaha

04.05.2008 11:43:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí