Opilá

Opilá

Anotace: Co je to vlastně lidská blízkost?... Pro někoho je to hodně a pro někoho jen maličkost, kterou si ráno skoro nepamatuje.....

Jednoho večera sedí dívka, říkejme jí Katka, mezi kamarády a přece v tak neznámém prostředí. Je zhrzena láskou.Před sebou má několik lahví piva, rumu, vodky...
Chvíli se rozmýšlí, ale nkonec přece jen sáhne po jedné z nich.Povídá si s kamarády, pomalu se opíjí.Zapíjí svůj nezkrotný žal a opakovanou bolest. Naproti ní sedí kluk, kvůli kterému je tak zdrcená.Kouká se na ni a snaží se o úsměv, ale ona vidí, že nejde o žádné city, nýbrž jen o přehnaný soucit.Chvíli si ho prohlíží milimetr po milimetru. Poté sklopí své průzračně modré oči, do kterých se hrnou studené, tekuté a přespříliž slané slzy. Chlapec ji ještě nepatrnou chvíli pozoruje, a až teprve potom mu dojde, jak moc jí ubližuje.Miluje ji, ale jeho stud je větší.

.......................

Katka se opíjí dál.Chová se hůř a hůř. Po několika hodinách bezcílného hovoru se svými kamarády a po posledním doušku alkoholu je jak smyslů zbavená.Chlapec sedící vedle ní po ní celý večer házel očko, ale ona si ničeho nevšimla. Byla tak zaujatá přítomností alkoholu a zdroje své bolesti, že si už ničeho jiného nevšímala. Pochopil, že miluje jiného a že to jedna noc nezmění, ale říká si, že se stejně pokusí.

....................

"Pojď za mnou", zašeptal a něžně jí sáhl na stehno. Chlapec se zvedá, dívka ho následuje.Po pár minutách tíché chůze se oba mlčky zastaví.Zcela majetnicky ji k sobě přitáhne vášnivě ji políbí.Ona se nebrání, nevadí jí to.Je opilá, neví o Světě, užívá si té propojenosti a blízkosti. Líbá její dekolt, líbá jína krk, na rty.Je mezi nimi určitý druh napětí.Pomalu jí rozepnul podprsenku a položil jí do měkké trávy.Stáhl jí kalhoty, následovaly kalhotky.Něžně a velice intenzivně se milují v měkké zelené trávě, která roste hned vedle prašné lesní cesty.Po chvilce krásného prožitku a příjemného vyvrcholení jejich milování končí.

..................

Druhý den ráno je Katce špatně.Z včerejší noci si vybavuje jen tu chvilku v trávě a pár záblesků z doby neurčité.Je fascinovaná tím, že udělala něco tak nedůstojného.Sejde do kuchyně, kde narazí na rozesmutnělého kluka, kterého tak bezmezně miluje.Podívá se mu do prázdných kaštanově hnědých očí a doufá, že i on uvidí ten smutek a stud.Její přání se ale nevyplní, protože on se jí do očí ani nepodívá.

..................

Zeptá se, co se stalo. Chlapec s bolestí mlčí. Zeptá se znovu. Neudrží se a zakřičí:"Ty se ještě ptáš?!"
Udiveně si ho prohlíží.Nečekala, že se to dozví. "Jde ti o ten večer," zašeptá dotčeně a pokračuje,"to bylo jen kvůli tvému chladu." Na chvíli zavládlo ticho... "Chladu?!" zopakuje chlapec rozhořčeně a dodává,"jestli já jsem chladný, tak co jsi ty?" Odejde.

....................
Dívka vvyndá papírovou krabičku,otevře ji a vyndá jednu cigaretu.Z druhé kapsy mikiny vyndá malý, plynový zapalovač. Cigaretu přiloží k ústům a ústa jemně sevře, aby cigareta držela. Teď už jí nic nebrání, a tak nervozně cigaretu zapálý.Po druhé cigaretě se zvedne od stolu a rozejde se směrem k venkovním dveřím. Chce chytit za kliku, ale co to?Dvře se otevřou, někdo chytí Katku a vášnivě jí líbá mezi dveřmi. Katka si tento polibek vybavuje a proto se snaží vysmeknout z náručí,teď už ne zcela neznámé osoby.Drží ji velice pevně a proto se jí hned nepovede sundat jeho silné paže ze svého pohublého těla. Mezitím přichází její milovaný, aby si ještě promluvili, ale jakmile ji uvidí v náruči jiného, vytáhne dýku, kterou jí usekl puget růží a zabije se.

...............

O několik chvil později se Katka rozbíhá k tělu. Srdce už mu dobilo, a tak se rozbíhá co nejdál. Uprostřed uvidí bažinu, pro ni zcela známé místo. Strhá ze sebe oblečení a skočí bez rozmyslu do bažiny, ve které, jak moc dobře věděla, byli krokodíli...
Autor panenma, 08.05.2008
Přečteno 280x
Tipy 4
Poslední tipující: už ne pernikova princezna, N.Ryba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

až na ten šílený konec.. pěkné :)

09.05.2008 18:35:00 | obyčejná

Je to pěkný, ale ten konec je dost divný :)

08.05.2008 18:32:00 | Rafi...

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí