Byla jednou jedna...

Byla jednou jedna...

Anotace: Všem jen lásku, ta je vzácná a moc krásná ...

Byla jednou jedna...
jedna dívka, co ve dvou letech zůstala se zápalem plic v nemocnici a maminka si ji již nevyzvedla. Přišla pro ni nová maminka, oblékala ji do šatiček, byla pyšná, ale to bylo vše, nikdy tu holčičku nepohladila, jen se s ní pyšnila.Ale holčička chtěla lásku, tak již v sedmi letech vařila, pekla, aby se zavděčila a dostala tu lásku, co jí stále scházela.Školu vystudovala stále s vyznamenáním, maturitu také na samé jedničky, ale stále se nedočkala pohlazení.Odešla k příteli, zařídili si byt a byli chvíli šťastni.Po roce ji začal hlídat, bít...byla otrokem a vězněm...nechápala proč, odešla až po pěti letech, sama žít...ale vše se podepsalo...nemůže ta dívka zdraví mít...je nemocna a bojuje...jak by chtěla vstát a mít život ráda...ale tolik nelásky a bolesti se opravdu podepsalo na její duši...učitelé říkali, to není ani dítě, neumí zlobit, ale co to té dívce dalo?Nic, jen zkažené dětství...uklízela, vařila, učila se...kamarádky?Nu, to nebyl čas...nyní je dospělá, ale velmi nemocná, co z toho života má?Trápí se a stékají jen slzy, jak ji to vše mrzí...chce mír a lásku mít...ale nenachází stále klid.Je to smutná povídka, ano ... ale od srdíčka ... je opět nové ráno a dívka stále pláče, říkají lidé, vykašli se na ty sráč...Měla by být sobcem a začít dbát o své zdraví, jinak se to opravdu nikdy nespraví.Miluje ta dívka lidi, jen odvaha jí chybí.Bojuje již 20let, je to opravdu zkažený svět. Násilí, bolest, krev, ano, to je ten můj svět...
Autor toužím.jít.dál, 10.05.2008
Přečteno 444x
Tipy 14
Poslední tipující: Charibeja, sluníčko sedmitečné, Paulín, jedam, Alizzie, Iva Borecká, R., Simísek, Caracol
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Držím všechnx palce i u nohou!

23.01.2009 10:42:00 | sluníčko sedmitečné

zvládneš to...všichni musíme, nikdo nemá ten život lehkej...to vím bohužel z vlastní zkušenosti..drž se

13.01.2009 12:12:00 | Agniezka

Smutky z hlavy ven! Nevšímej si jich, když je necháš na pokoji a nebudeš se jimi zabývat, přestane je to bavit a odejdou. Říkej si a to co nejvíc: Mino ta kija, kéget mino ta kija... Je dobře, je opravdu dobře. A ono bude uvidíš. Jen tomu vyjdi kousek po kousku naproti.:o)

23.05.2008 12:52:00 | Iva Borecká

Tak mě mrzí, co prožíváš.. já to taky nemám nejrůžovější, občas už nevím jak dál, ale musím se držet.. musíme to zvládnout. Hodně síly přeji..

21.05.2008 12:05:00 | Bubble - miluje - slunečnice

život umí být krutý a já ti přeji aby k tobě byl už jenom laskavý..aby tvá dílka byla veselá a šťastná..abys měla znova sílu jít dál..

11.05.2008 15:52:00 | Imwu Lilien Samuthaar

Dušinko, nevzdávej to... Přeci nad tebou nemůže být pořád černej mrak! Neztrácej naději!!! Držím ti palečky ať to zlý období zmizí

10.05.2008 17:30:00 | Caracol

Děkuji ... jsi poklad a já si Tě moc vážím...díky Tobě lépe ta muka snáším...ač již opravdu nevím, kde tu sílu brát...

10.05.2008 17:06:00 | toužím.jít.dál

věř, jednoho rána se vzbudíš a už ti slza neukápne a na tvé tváři bude úsměv! Víš, ono když to nejmíň čekáš, stane se něco, co ti ukáže, že má smysl to nevzdávat a pokračovat dál, bojovat! I když teď máš pocit, že vše je na nic, neztrácej naději, prosím... Máš krásnou duši, a takový lidé jsou vzácní!

10.05.2008 16:58:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí