Je pozdě....

Je pozdě....

Anotace: je to o klukovi co pozdě přichází na jednu důležitou věc.....

V pokoji je ticho, jen jde slyšet jak někdo cosi čte. Chlapec jménem Erik sedí na koberci ve svém pokoji a čte. Čte deník Susi, dívky která byla dlouhou dobu zamilovaná do Erika. Ten deník našel odpoledne, když šel ze školy v jejich schránce.
"Milí deníčku: dnes jsem opět viděla Erika s tou jeho, srdce mi krvácelo, ale já tam jen stála. Kristýna mě chytila za ruku a odtáhla mě za roh, abych je neviděla."
Dál četl.....
" Kéž bych byla ona, kéž by mě měl rád tak, jako jí. Jenže to nelze, musím zapomenout , ale jak..... prostě to nejde. I přez tu všechnu námahu, pořád myslím na něj."
Slzy mu tekly z očí když vyslovoval slabiky Susiiných slov. Ale on musel číst dál.....
" A proto, milý Deníčku, musím tohle udělat... musím odjet, třeba k tetě, kamkoliv. Hlavně daleko odsud- od Erika."
Na poslední popsané stránce bylo nakresléné srdíčko a děvče, které plakalo a také napsaný vzkaz: Eriku, omlouvám se ti za všechno, mám tě moc ráda , ale nemohla jsem se dál na vás dva dívat a proto jsem odjela, ale chtěla jsem aby si to všechno věděl....

Teprve teď si Erik uvědomil, že jeho srdce patřilo vždy jen roztomilé Susi , jenže už je pozdě Susi odjela a on neví kam...
Autor Danča-frogie, 03.06.2008
Přečteno 390x
Tipy 7
Poslední tipující: Lilly Lightová, Marína, Rafi..., Zasněný básník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tip, je v tom znát cit...

01.02.2009 13:53:00 | Lilly Lightová

hezký :)

07.06.2008 19:11:00 | bittersweet

Je to krásný, procítěný.. A taky jsem ráýda, že jsem konečně objevila povídku člověka, kterej všechno nekončí smrtí :)

04.06.2008 15:24:00 | Rafi...

Já ti nevím, ale je to všechno tak strašně krásně citlivý..... =)

04.06.2008 14:04:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí